Yaklaşık 10 dk dır Nazlı'nın dediklerini dinliyorum ama dediği hiçbirşeyi anlamıyordum.Nazlıya mesaj olayını anlatmıştım ve sadece çığlık atıp bana sarılmıştı.Mesajları gösterdiğimde ise duygulanıp bana sonunda gerçek sevgiyi buldun dedi. Ona bi tane yapıştırdıktan sonra benimle dalga geçebileceklerini aklına soktum ve sonunda anladı ki sadece bunun kim olduğuna kafa yormaya başladı.
İkinci derste bitti bizde bittik.Sınifa çıkmadan önce kantine uğrayıp kahve almak istedik ve bu yüzden kantine gittik.Tam o sırada Eniştemleri gördük oraya ilerleyecekken telefonumuza mesaj geldi Nazlı sen bak deyince baktim ve ne göreyim! Kocaman bir çığlık atıp Nazlıya sarıldım ve hemen kolundan tutarak Mertlerin yanına götürdüm.Herkes bana merakla bakarken Nazlı "Kızım noldu yoksa şu anonimden mi?"dedi.Ona göz devirip "he aynen he" dedim.Mert ordan ne anonimi diyince Nazlıya aferin bakışlarını gönderdim ve " boşver ya aklı sıra dalga geçiyorlar benimle"diyince birinden homurdanma sesi geldi ama gözüm sürekli telefonda olduğu için kimin olduğunu anlamadım.Hala söylemediğimi fark edince "matematikçi yokmuş "dedim.Nazlı da çığlık atıp bana sarıldı ve "İşte bu gerçekten de çok güzle bir haber"dedi.Biz sınıfca matematikçiyi sevmeyiz çünkü her şeye kızar.En saçma kızması ise "neden bana değilde soruya bakıyorsunuz?" demesiydi.Çünkü sorunun aynısını sesli okuyordu ve ne gerek vardı yani.Mertlerinde 2 ders beden olunca onlarla oturma kararı aldık.Herkes telefonuyla ilgilenirken telefonu bıraktım ve derin bir nefes çektim.Cihan "Abi benim karnım acıktı ya" dedi.Bende o sırada "benimde hadi kalk bi şeyler alalım" dedim. Cihan tam kalkacakken aklına bir şey gelmiş gibi yerine oturdu ve Kınvanç'a dönüp "Abi kalk sen git ben üşendim"dedi. Kıvanç'ın gelmeyeceğini bildiğim için "ben tek giderim ne istiyosaniz söyleyin kimseyi yormaya gerek yok"dedim.Kıvanç kalktı ve "yürü hadi "dedi .Ona biraz afallayarak baktım çünkü gelmezdi yani.Hala ona baktığımı görünce beni kolumdan tutup götürmeye başladı.Kolumdaki eline baktığımda yanaklarım kızardı ve yüzümü saçlarınla kapamaya çalıştım.Kantinde sıraya girdik tam o sırada çenemde bir el hissettim.Elin sahibine bakınca Kıvanç'ın eli olduğunu gördüm."Sen utandın mı?"diye sormasın mı ? Hemen bir adım geri gidip "ne utancam be sıra geldi hadi ne alıyorsak al "dedim.Bana bakip hafif bir gülümseme-oha bu çocuk neden çok gülümsüyor be bugün- ile kantinciden tost ve ayran aldı.Hızlı bir şekilde iceri gidip yerimize oturduk.Cihan bana dönüp "Naptınız"diye sordu. Zaten sinirli olmanın verdiği stresle " Kantine gittiğimize göre ne yapabiliriz?"diye sordum.Cihan "Aman be bişey dedik sanki sadece sorduk"dedi.Ona cevap vermedim ve tostumu yemeğe devam ettim.Gözlerimi kantinde dolaştırıyordum kim olabilirdi ki benimle dalga geçen?Gözlerimi devirip engellerim olur biter dedim.O sırada Kağan "Yine kendi kendine mi konuşuyorsun ?" Diye sordu.Nerden anladığını sormayacağım çünkü herkes bilir benim kendi kendime konuşup göz devirdiğimi ama yine de buna noluyorsa! Ona dönüp " evet kendi kendime konuşuyorum"diye sinirle söyledim.Zil çaldıktan sonr a Nazlı ile sınıfa gittik ve o sırada telefonuma tekrardan mesaj geldi0554..: Melisa seninle dalga geçmiyorum.
0554..: Öyle bir izlenim verdiysem özür dilerim.
0554..: Seni çok seviyorum ve sende bunu görüceksin
Artık iyice sinirlendiğim için
Melisa: Ya yeter! Kim olduğunu söylemiyorsun,seni seviyorum diyorsun sence ben buna inanır mıyım?
Melisa: O yüzden bana yazmayı KES.
0554... numarasını engellediniz.
Sonunda yapmam gerekeni yaptım.Artık yüzsüz değilse bana mesaj atmayacağını umuyorum.Nazlı ise kafama bi tane yapıştırarak "Salak bari kim olduğunu ogrendikten sonra engelleseydin.Hem.. bence çocuk hiçte dalga geçiyor gibi görünmüyor"dedi.Ona dönerek " kim olursa olsun İ-S-T-E-M-İ-Y-O-R-U-M" diye anlaması için heceleyerek söyledim.
Sonunda okul zili çaldı ve eve gitme zamanı geldi.Çantalarımızı toplayarak aşağı inmeye başladık.Tam çıkıştayken Mert bize seslendi;"Kızlar gelin hadi kafeye gidip birşeyler içelim"diyince "Siz gidin ya benim keyfim yok biraz evde uzanırım"dedim.O sırada biri çantamı çıkartıp beni sırtına aldı.Kim hadi tahmin edin Cihan! "Kanka valla beni bunlarla yalnız bırakma yoksa seni kafeye kadar öyle götürürüm"dedi.Onu yumruklamaya başladım ve işe yaramış olcakki beni bıraktı.Ona dönerek "iyi gelirim ama 1 saat sonra dönerim siz ne yapıyorsanız yapın"dedim.Tam o sırada Kağan "Abi benim işim var ben gelemem"dedi.Onlara gözümü kısarak baktım ve "ben geliyorsan herkes gelecek"dedim.Nasıl bir izlenim bıraktıysam Kağan"y-yada gelirim ne olcak ki?" Dedi.Ondan sonra gözlerimi Kıvanç'a döndürdüm başımla yolu göstererek "Hadi sende yürü" dedim. Kıvanç kaşlarını yukarı kaldırarak -sanırım böyle bisey beklemiyordu- bana bakmaya devam etti.Onun bana yaptığını yaparak kolundan çektim ve zorlanarak yürütmeye başladım.Bana far görmüş tavşan gibi bakıyordu ve gerildiğini kaslarından anlıyordum.Mertlere yetişince kolunu bıraktım ve yürümeye devam ettik.Kafeye gelince hemen boş bir yere oturduk ve içecek söyledik.O sırada Nazlı kulağıma doğru eğilerek "Kız bu Kıvanç sana neden salak salak bakıyor"diyince gözüm Kıvanç'a kaydı.Gercekten de tuhaf bir şekilde bana bakıyordu.Sanırım dalmıştı bende espri olsun diye "Sanırım aşık olmuş bana"dedim.Cihan nerden duydu bilmiyorum "Kız sana kim aşık oldu şöyle dövelim"dedi.Cihan'a dönerek "Sen bizi mi dinliyorsun? Ayrıca sen demedin mi bana sevgili ne zaman göreceğiz sende diye son olarak da sadece dalga geçtim"dedim.Cihan bana bakarak "Ayol terbiyesize bak! Gençlik ölmüş ölmüş"dedi eliyle bacaklarına vurarak.Bu söylediğiyle kıkırdadım.Kıvanç kendine geldi ve Mertle muhabbete döndü.
1 saat sonra benle beraber herkes kalktı ve eve döndük.Akşam yemeğimi yedim,ödevlerimi yaptım ve şimdi boş boş oturuyordum.Tam o anda telefonuma bildirim geldi.
0554..: Melisa şu engeli çekermisin güzelim
0554..:Bak seni seviyorum ve senden vaz geçecek değilim
0554..:Seni ilk gördüğüm gün Nazlı ile bir şey konuşup gülüyordunuz ve ben senin gülüşüne aşık oldum
0554..:Şimdi sen bana diyorsun ya dalga geçiyosun diye
0554..:Dalga geçen bi insan sevdiği kiza 2 yıldır aşık olmaz
0554..:Sevdiği kızı görünce kalbi çıkacakmış gibi atmaz.
Oha!iki yıldır mı?ne yapsam ki acaba engeli kalsa mı yoksa çıkartsam mı?Aslında ona hala inanmıyordum ama bana bir zararı yoktu belki onunla arkadaş anlamında konuşabilridim.Bi gazla engeli kaldırdım
0554..: Bi dk ! Sen kaldırmışsın engeli
0554..: Bu ne demek yani bana inanıyor musun?
Böyle diyince dudağımda küçük bir gülümseme oluştu.Hemen kendimi toparladım ve mesaj yazmaya başladım
Melisa:Fazla sevinme bence sadece seni tanımak istiyorum sana sevgili olalım demedim yada onun gibi bişey
0554..:Olsun sen benimle konuşmak istedinya o bile yeter bana
Böyle diyince yanaklarım kızardı.
Melisa:Neyse,benim uykun geldi
İyi geceler0554..:Ben bu heyecanla uyuyabilir miyim bilmiyorum ama
Sana çokça güzel geceler Melisam.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Ben Sana Vuruldum/TEXTİNG
Teen Fiction0554..:Sen beni görmesende ben senin o gülüşünü görüyorum ya o yeter bana 0554..:Kalbimin her yerine işledin resmen o yüzden seni bırakmaya hiç niyetim yok. 0554..:Çünkü Ben Sana Vuruldum