Co vlastně chci?

24 0 0
                                    

,,Kate''? ,ozvalo se z kuchyně...pritřela jsem si unavené oči a párkrát si zívla a to mi připomnělo že bych měla začít chodit spát dřív a pak jsem s mírným raním vztek okřikla mamku co po mmě tas chce a ta mi vzápětí vylila všechny své prosby v dlouhé souvětí:"Kate za prvé,měla by sis pohnout škola ti začíná za půl hodiny a jak tě znám budeš zas stát hodiny před zrcadlem a já už ti nehodlám psát omluvenky,za druhé jsem ti chtěla připomenout že máš dnes vyzvednout Adama ze školky protože já jdu na to rande a taky nezapomeň že v lednici je guláš a až přijdeš nezapomeň pověsit prádlo!,Kate podloucháš mě vůbec?!,chytila se za čelo dřív než jsem se stačila obhájit a popravdě z máminého až moc dlouhého monologu jsem nepochytila absolutně nic.Po čtvrt hodině přemlouvání se jsem konečně vstala nevím hestli se to stává jen mně ale pokaždé když vybírám co si hodím na sebe a koukám do své přervané skříně v hlavě mi neustále probíhají myšlenky o tom že v podstatě nemám co na sebe a nakonec si stejně vezmu to co si beru snad každej den ,dojdu před zrcadlo a zas se vidím na chvíli se zastavím a řeknu si že přece zas tak ošklivá nejsem ...nebo?,a pak no a pak konečně popadnu batoh a vyrazím do školy,tu školu miluju jsem na taneční konzervatoři a miluju jak tu školu tak tanec,je to můj život,všechno to musí znít tak idealisticky ale to ještě nevíte jaký debily mám ve třídě,těšila jsem se že na konzervě konečně najdu lidi pro který je tanec stejně tak důležitý jak pro mně,ale mýlila jsem se naše třída se dělí na dvě poloviny na flákače ->to jsou ti co ani neví co tam dělaj a jsou tam jen díky bohatým tatínkům m,většina z nich na školu sere a kouří,hulí a jak říkaj oni "užívají života"  a na ty "dokonalý" -> to jsou ti no prostě oni jsou asi podle všech asi fakt dokonalí,jinak si totiž nedokážu vysvětlit proč se k nim tak všichni chovaj ...no a pak jsem tady já a July.Někdy mám pocit že já a July pomalu a jistě začínáme tvořit vlastní třetinku ....zk4átka a jednoduše nikdy jsme nikam nezapadali a asi nikdy zapadat nebudem...I když July se ke mně už několikrát tachovala jak totální kráva,koneckonců jsem ráda  že jí mám ale už jí asi nebudu nikdy věřit.Ve škole se dnes nedělo nic moc zvláštního opět jsem se nenaučila na test,opět jsem byla pro všechy vzduch.Jediná  hodina kde se dělo alespoň něco byli DějinyKulturníhoTance.Asi v půlce hodiny mi na  lavici přistál zmuhlabej papír byko mi jasný že je to jen nějakej blbej žert ale jen ze zvědavosti jsem ho narovnala a začala číst : S.:Anni mám obrovskou novinu!!,
A.:Povídej nemůžu se dočkat! :*
S.:Včera jsem byla s Petrem venku!,a řekk mi že mně miluje!
A.:Ježiši! :00 to je užasnyyy
S.:a to není vše....po tom mně chytil za zadek a políbil mně i s jazykem dokonce mně párkrát jembě kousl bylo to božský!!
A.:no to tu přeju mně Simon dělá vzdy to samě jen mi pak někdy ren hazyk zkousne a nechce ho pustit je to takovyy rebelský^^...

Ani jsem nestačila dočíst ty bláboly a už jsem slyšela ,,Kate,co si to čteš ty krávo?!","polož to nikdo si s tebou nepíše tak si musíš číst cizí rozhovory"? ,"si ubohá"...No jo na všechny tyhle nadávky jsem byla zvyklá a i když jsem v hlavě pořád měla konverzaci Suzan a Any (těch největších drbnách a děvkách,který jažd výjmo mně a a July miluje)snažila jsem se rychle vymyslet něvo co by mi mohlo alespoň trošku zvednout úroveň,ale bohužel mně nenapadlo nic lepšího než to co jsem cítila a to jsem asi neměla přes celou třídu jsem totiž zařvala:"držte huby vy coury!,popravdě lituju každýho kdo vám strčil jazyk do tý vaší držky!!" No a pak to všechno šlo jako po másle ještě pár poznámek od Suzan a Any něco ve stylu:"Taky bychom litovali každýho kdo ti strčil jazyk do držky...kdy by tady někdi takovej byl ", pak vzápětí několik dotazů učitelky ,které jsem jen z důvodu zachování si jěště toho zbytku hrdosti ignorovala a po té krásná poznámka kterou jsem si rozhodně nezasloužila!!...nic zajímavějšího se dnes ve škole asi nestalo a pak jsem spěchala domů když jsem došla byli tři tak jsem pověsila prádlo a vzala si guláš ale stejně jsem měla pocit jako kdybych na něco zapomněla no a pi chvilce přemýšlení jsem si řekla že si půjdu radši čist a tak jsem šla...kolen půl páté mně vyrušila SMSka od July kde mi připimínala že zítra píšem chemii,byla jsem na sebe trochu naštvaná že jsem se místo čtení nevěnovala chemii ale zároveň jsem si  říkala že mám ještě dist času což mi vzápětí vyvrátil telefonát od nervozní vychovatelky,která mi přimomněla poslední část máminaho souvětí a s křikem do telofunu vyjekla ať se uráčím dojít pro Adama.Popadla jsem učebku chemie do ruky a utíkala do školky,ještě že jsem jí měla jen kousek od domu.Když jsem ale utíkala vyzvednout Adama se sluvhátkama v ušich a učebníci v ruce jsem v okamžiku skončila na zemi.Já debil zakopnu o obrubník!!,motá se mi celá hlava a vten moment když se marně pokouším vstát uslyším asi pár metrů ode mně nějajý hlas "skečno?,jste v pořádku?",byl to opravdu krásný takový něžný a já hned poznala že patří nějakému chlapci,a v tom se mi před obličejem objeví ruka se slovy "dej mi ruku,pomůžu ti",najivně mu podám ruku a náhle když se mu podívám do tváře teprve zjistím co za krásné stvoření mi pomohli,toho kluka jsem tady nikdy neviděla ale byl úžasný,chvilku jsme na sebe koukali a pak podotknul-"ahoj já jsem Tom,a ty? ....je ti líp?" Bez váháhání jsem mu s úsměvem odpověděla-"ahoj Tome,jsem Kate a jo už je to v pohodě mimochodem děkuju ti za pomoc",Tom mi hned úsměv oplatil "takové krásce by nepomohl jen vůl" a teď následovalo asi 30 vteřin ticha protože já jsem si v hlavě vlastně začínala uvědomovat že se mnou flirtuje,byl to krásný pocit.To trapné ticho přerušil jeho andělsky hlas "no to bude asi tvoje,že? a v ruce držel učebnici,napřáhla jsem se pro ni a řekla "Jo jo ta je moje."On se všek odtáhnul a namítnul no nemysli si že to bude zadarmo",ušklíbl se .Trvalo mi než mi došlo co tím myslel ale ja nevěděla jak mám reagovat a tak jsem hloupě řekla"prosiim" a on řekl "Ani prosiim stačit nebude",přišel blíž tak ž jsme se dotýkali,chytil mě za zadek a vyzvedl si mně na okolní zídku,stál mezi mýma nohama a pevně mně držel za pas,pak se naklonil a začak mně líbat instinktivně jsem mu hrábla do vlasů a pevně je držela bylo to krasný,vsadím se o cokoliv že to bylo stokrát krásnější než polibky Suzan a Any,nikdy na to nezapomenu zrvalo to asi 3 minuty a mně bylo jasný že on nebyl začátečník uměl si se mnou hrát a já ho za to milovala a pak když kolem prošla nějaká paní se slovy "ahoj Tome",pozdravil rychle mně spustil na zem a odtáhl se,myslela jsem že tu paní zabiju nechtěla jsem aby to někdy skončilo.Celou dobu se na mně pak červenej koukal a po cvilce řekl-"tady je ta učebnice už budu muset do florbalu,rád jsem tě poznal",a než jsem stačila cokoliv říct byl pryč.Se zmatkem v hlavě jsem se vydala za Adamen,kde už netrpělivě čekala naštvaná vychovatelka,několikrát jsem se jí omluvila a pak jsem s Adamem odkráčela dom.Chvíli jsem si s Adamem hrála ,dala mu guláš a pak ho dala spát a já  se pak mohla učit...v  jedenáct došla má mamka celá rozzářená z její schůzky,víte po pravdě si myslím že je na randění dost stará ale po rozchodu s mým otcem,který ji povádel jí přeju aby si našla někoho koho bude milovat...no a já i přes večerní události jsem stále myslela jen na jedno  a to na Toma,pořád jsem nechápala jak jsem to mojla uďělat a pořad jsem doufala že ho jěště někdy uvidim.

Doufám že se vám to za tím líbí komentujte a těšte se na další část,kterà vyjde brzy.)
PS:Na obrazku Tom♡

I'm differentKde žijí příběhy. Začni objevovat