☆mart☆
Selam jinjin,gidişimden bu yana 3 ay geçti ve bugün martın 16.günüBen iyileştim ve bugün okula geldim ancak sen yoktun.
Son bir haftadır okula gelmiyormuşsun,ben sana çok zorbalık yaptılar gelmiyorsun sanıyordum.
Ama sen irene ile gezmek için okulu aksatıyormuş,bugünden itibaren okul müdürü jennie adlı kızın babasıymış.
Şey jinjin ben seni kıskandım,umarım sorun olmaz.
Ve biliyor musun?
Okulda ses yarışması var ve ben ilk defa bir yarışmaya katıldım.Sende galiba jungkook adlı çocukla jüri olacaksın diğer jüriler okul müdürleri olacakmış.
Bizim okul ve birkaç tane daha.
Jinjin eğer başarırsam japonya'ya ses eğitimine gidicem ve annemden uzakta.
Lütfen kazanayım lütfen.
Ama jinjin bak aklıma ne geldi eğer gidersem seni göremem,ne yapmam lazım?
Benim söyleyeceğim şarkı "YUKI NO HANA" yani kar çiçeği,japonca
Keşke japonca söyleme zorunluluğu olmasa.
Bak ne diyeceğim bana fazla puan verseneㅋㅋㅋ
Sen,artık eskisi kadar popüleresin yani artık kayıp bir yıldız değilsin.
Peki ben ne zaman düşeceğim?
Dediğim gibi senin önünde düşmek istiyorum çünkü senin bana vereceğim saniyelik değer herkese bin basar.
Ama galiba benim sana olan sonsuz,gizli değerim yetmedi,herneyse dediğim gibi -gizli-hiçkimsen olmadığım için buna hakkım yok.
Umarım irene ile mutlusundur.
Yazılar neden dağılıyor?niye defter ıslanıyor?
Galiba daha fazla yazamayacağım seni seviyorum ve ben
Hâlâ seninleyim
_________________________________________☆Jinsoo☆
ŞİMDİ OKUDUĞUN
°Still With You°
Fanfiction᪥"Ne zaman olucak bilmiyorum ama eğer seni görürsem gözlerine bakacağım ve seni sevdiğimi söyleyeceğim. O zamana kadar hâlâ seninleyim..." °tamamlandı°