Genç kız,oğlanın kapısının önünde bekliyordu.
Elini tokmağa götürüp geri çekiyordu.
Tam vuracakken kapı açıldı.
Jin:ne zaman vuracaktın?kapıyı çalda açayım diye yarım saattir kapıda bekliyorum.tuvaletim geldi.
Jisoo:ş-şey ben sana birşey verip,veda edecektim.
Jin:gitmek zorunda mısın? Veya bir daha gelmiyecek misin? Ah neyse,evet ne verecektin?
Jisoo:bu sana,diyip elinde ki mavi defteri verdi.
Jin:mavi günlüklü kız,mavi defterini bana verdi.bakayim.
Jisoo:benim gitmem gerek,görüşürüz,dedi ve arkasına bakmadan kaçmaya başladı.
Oğlan hemen okumaya başladı.arada çığlık atıyordu bunların nedeni saving,şaşkınlık ve jisoo'nun annesine olan nefret çığılıklarıydı.
Sevdiği kız onu seviyordu,hatta bayadır.
Jisoo'da ise durum pek değişik değildi.
Annesi saat 1 gibi gelecekti o yüzden bütün heycanını çığlıklarla karşılıyordu.
☆☆☆
Jisoo alarmın sesi ile çoktan uyanmış ve havaalanına gidiyordu.Jin ise yatağında bir koala misali birleşmiş,uyuyordu.
Jin'nin alarmı en az 6 kez çalmıştı ancak hâlâ uyuyordu.
7.kez çaldığında jin söylenerek uyanmış ve saate bakmıştı.
Saat 05.49 idi.boş boş etrafa baktı ve aklına gelen şey ile doğru motoruna gitti.
Jisoo şuan havaalinda oturmuş uçağın saatini ve belki gelir dediği jin'i bekliyordu.
Saat şuan 06.05 idi,jisoo bu saatten sonra gelmez dedi ve uçağın geleceği yere gitti.
Jin şuan kurabiye canavarı olan pijamaları ile jisoo'nun uçağını arıyordu.8 dakikası vardı ve jin,jisoo'yu görmüştü.
Koşar adım jisoo'nun yanına gitmiş ve sarılmıştı,şuan herkes onlara bakıyordu.
Jin,jisoo'nun kulağına fısıldadı.
Jin:bende
Kızın bütün hücreleri durmuştu ve jin'in ne dediğine anlam verememişti.
Jisoo:hı?
Jin:bende,seni seviyorum
Jisoo,kıpkırmızı olmuş suratı ile arkasına döndü.
Jin,karışmış siyah saçları ve onaması ile tıpkı bir bebeğe benziyordu.
Jin:Jisoo,sevgilim olur musun?
Uçağımız kalkmak üzeredir,lütfen herkes koltuklarına otursun.
Kız jin'i sıkıca sarıldı ve geri geri uçağa yürümeye başladı,sonra ağızından şu sözler döküldü.
Jisoo:seninle sevgili olurum!
Koşarak uçağa bindi ve camdan sevdiği adama baktı.
İkiside çok mutluydu.
☆☆☆
Jisoo şuan a eğitimine devam ediyordu,jin ise kore'de.Her akşam görüntülü konuşuyordu.
Jisoo,şuan ki okulunda çok popüler ve sosyal bir kızdı.
Jin,kızların biricik sevdası,etkenlerin ise birçok abisiydi.
İki aşık,hâlâ konuşmaya devam ediyordu aynı zamanda aşkalarını büyütmeye.
____________________☆___________________
Evet!
Ilk final yaptığım kitabım oldu,özel bölümler gelicek.Umarım sevmişsinizdir,arada aynı fotoğrafları kullanmış olabilirim çünkü fotoğrafım bitti.
Benim çok severek yazdığım bir kitaptı.
Toplam üç günde yazdım.
Herneyse sizi seviyorum♡
☆Jinsoo☆
ŞİMDİ OKUDUĞUN
°Still With You°
Fanfiction᪥"Ne zaman olucak bilmiyorum ama eğer seni görürsem gözlerine bakacağım ve seni sevdiğimi söyleyeceğim. O zamana kadar hâlâ seninleyim..." °tamamlandı°