☆Seni özleyeceğim☆
Jinjin ben seni çoook özleyeceğim,peki ya sen?
Bu aralar bana çok yakın davranıyorsun.ciddi manada yakın.
Şu son günlerde en az bir kere sarsılıyorsun,tabi ki benim için sorun yok.
Ancak kafam karışıyor.bir yanım dost olarak diyor diğer yanım ise sevdiğin için.
Bana seni çok özleyeceğim diyorsun ve ben bunu bir kaç kere daha duymak istiyorum.
Yarın bavullarımı hazırlayacağım,ertesi gün ise japonya'ya uçacağım.
Sen bu hayattaki en değerli anımsın ve ben seni bırakmaya niyetli değilim.
Senin bana arkadaş demen benim canımı açtırmıyor çünkü önceden hicbir şeyin değildim.
Şuan telefonumda senin ve o 3 kızın numarası var.
Senin ve diğer insanlar için normal olabilir ancak benim için bu çok büyük ve anlamlı birşey.
Benle arkadaş olmak isteyenler vardı ama ben annem tarafından kendimi hep yetersiz,değersiz ve kötü birisi olarak tanımladım o yüzden kimseye zarar vermemek için arkadaş yapmadım.
Senle tanıştıktan sonra kendimle barıştım.
Ben çok teşekkür ederim,seni benimle tanıştıranlara.
Bu bizim elimizde değildi,kimse nerede,ne zaman ve nasıl çalışacağını bilemez.
Sana da teşekkür ederim Bu kadar mükkemmel bir insan olduğun için.
Seni seviyorum,ben
Hâlâ seninleyim
_________________________________________☆Jinsoo☆
ŞİMDİ OKUDUĞUN
°Still With You°
Fanfiction᪥"Ne zaman olucak bilmiyorum ama eğer seni görürsem gözlerine bakacağım ve seni sevdiğimi söyleyeceğim. O zamana kadar hâlâ seninleyim..." °tamamlandı°