Nigdy nie byłaś grzeczną dziewczyną, mimo tego, że byłaś wręcz genialnym umysłem lubiłaś pakować się w tarapaty.
Nie miałaś zbyt wielu znajomych, więc ze wszystkim musiałaś radzić sobie sama. Twój trudny charakter zawsze pogarszał każdą sytuację.
Któregoś razu po raz kolejny zostałaś złapana na robieniu graffiti, twój mały artysta nie mógł się powstrzymać widząc obskurny budynek i postanowiłaś nadać mu trochę życia.
Szeryf upominał cię już wcześniej jednak tym razem trafiłaś na komisariat przez niszczenie mienia. Oczywiście jak zawsze twoja rozmowa z szeryfem kończyła się na utracie cierpliwości przez mężczyznę. Tym razem jednak zamiast odpuszczać zaprosił do swojego gabinetu młodego policjanta, mimo jego srogiej miny nie czułaś strachu ani respektu.
Kiedy tylko zamknął za sobą drzwi na jego twarzy zagościł szeroki uśmiech.
– Co tym razem zmalowałaś?– rzucił z uśmiechem siadając za biurkiem – masz na imię (y.n), prawda? Jesteś już znana u nas na komendzie. Szeryf zawsze ma dobry humor po twoich wizytach – kontynuował rozbawiony, a ty mimo swojego negatywnego nastawienia do wszystkich również wybuchłaś śmiechem. Od razu poczułaś, że Parrish był inny niż wszyscy, że z nim będziesz mogła się dogadać a może nawet zaprzyjaźnić.
Od tamtego czasu dużo częściej odwiedzałaś komisariat, ale wyjątkowo nie dlatego, że coś "zmalowałaś".
CZYTASZ
Teen Wolf PREFERENCJE
Dla nastolatkówPreferencje z Teen Wolf Do wyboru: - Stiles - Parrish - Liam - Jackson - Derek - Scott - Theo -- Isaac - Peter