Jak się poznaliście// Jackson

5 1 0
                                    

Było piękne słoneczne popołudnie szłaś do domu przeglądając coś w telefonie.  W pewnym momencie wpadłaś na coś,  a w zasadzie na kogoś.  Twój telefon upadł na ziemię.
- Patrz jak chodzisz ofermo! - usłyszałaś czyjś dość stanowczy głos
- Ty też mógłbyś,  to żaden problem! - odpowiedziałaś tak samo zła. Byłaś pewną siebie dziewczyną,  która nie dawała sobą pomiatać,  tym bardziej jakiemuś przypadkowemu facetowi.
Spojrzałaś na niego, to był dość przystojny blondyn twojego wzrostu.  Może i mógłby ci się spodobać gdyby nie jego paskudny charakter o którym już się przekonałaś.
- Lepiej mnie nie denerwuj! Szkoda takiej ładnej buźki - powiedział pewny siebie gdy wasze spojrzenia się spotkały.
- No widzisz,  moja jest na szczęście ładna,  bo twoja wręcz przeciwnie - posłałaś mu sztuczny uśmiech.
- Zadziorna jesteś,  lubię takie - cała złość nagle mu przeszła - Jackson,  miło mi - podał ci dłoń.
Zignorowałaś to i odwróciłaś wzrok.
- Mieszkam tu obok - wskazał na swój dom - Ubierz się ładnie i wpadnij w piątek wieczorem na imprezę,  wiem,  że przyjdziesz więc daruj sobie pyskówkę - puścił ci oczko i odszedł.
Byłaś na niego zła jednak w piątek wieczorem faktycznie poszłaś na imprezę a tam na spokojnie dużo lepiej poznałaś Jacksona.

Teen Wolf PREFERENCJEOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz