- Sranje, kasnim! – psujem dok pokušavam da uguram nogu u pantalone, malo su se zgužvale u ormaru ali mora da prođe. Cupnem nekoliko puta u mestu jer ravnoteža i ja nismo baš najbolje prijateljice.
- Pretpostavljam da nećeš kafu – Lucifer ustaje polako iz kreveta.
- Nemam vremena - zakopčam pantalone i okrenem se. Dobro je, nisam pala.
- Ha! – naletela sam na njega. Koliko puta sam se okrenula?
- Javi da ćeš zakasniti – palcem mi povlači donju usnu.
- Nema šanse – ne mogu zakasniti a tako želim i on to zna.
- Onda se vidimo večeras?
- Dve noći redom? – nakezim se. - Slavimo nešto? – pitam.
- Kupio sam nešto i želim to da vidim na tebi.
Prevrnem očima, sigurno je seksi veš, kupuje mi tonu veša koji kasnije cepa.
- Videću se sa roditeljima tako da... osam? – predložim.
- Osam može – hvata me za vrat i ljubi.
- Mmm... – polako ga odgurnem od sebe.
- Kasnim, ne radi mi ovo.
- Šta? – pravi se lud.
- Znaš ti šta - zvučno ga poljubim u obraz i na brzinu sakupim svoje stvari pre nešto što me pojebe u stojećem položaju.
. . .
- Je li došla Suzan? – pitam Mimi moju kolegenicu
- Kasni, imaš sreće – nasmešila mi se. Ona je jako dobra osoba i super se slažemo mada sa dobrim ljudima svi se slažu.
- Danas je očigledno moj srećan dan – nakezim se i krenem za svoj sto.
Želim da budem jednog dana urednik i vredno radim na tome, za sada sam samo novinar i radim na super pričama ali ne želim da jurim ljude za intervjue već da sedim za stolom, zato radim uglavnom na časopisima, moja šefica kaže da sam dobra u tome. U životu je važno imati san i slediti ga, on se sigurno neće odmah ostvariti ali put ga njegovom ostavrenju je ono što ga čini vredim.
- Da? – javim se odsutno na telefon.
- Hej dušo.
- Ćao mama. Zašto me zoveš na fiksni telefon? – iznenadim se jer špijun od moje majke siluje moj mobilni telefon.
- Da izgledaš zaposleno, ne želim da te otpuste jer tračariš na poslu.
- Imaš neku vest – pogodim. Tračevi su omiljeni hobi moje majke.
- Naravno, tvoja tetka Klara ima ljubavnika.
- Fuj, koliko ima godina, sto?
- Pedeset i pet, Lijam ih je uhvatio u krevetu, njen ljubavnik je uzeo vijagru izgleda da je bila zanimljiva situacija – smeškala se.
- Mama! Ne želim to da slušam, ona mi je tetka – sada u glavi imam sliku moje tetke Klare i nekog starca od šezdeset godina sa uspravnom puškom među nogama. Možda je čovek bio u ratu.
- Pa ni tvoj otac ne želi da sluša a ja moram sa nekim da podelim ovo, izjeda me.
- Naravno da ne želi da sluša o seksualnom životu svoje sestre – frknem. Jadan tata.
- Koješta, dolaziš kasnije?
- Naravno.
- Jeste li sredile stan?
YOU ARE READING
Slaba tačka
RomanceAlegra je žena čiji život obiluje stabilnim vezama. Njen odnos sa roditeljima je odličan, druži se sa prijateljicama koje poznaje još iz vrtića i skoro pet godina je u stabilnoj seksualnoj vezi. Lucifer je muškarac sa kojim je Alegra izgubila nevin...