11

9.6K 589 13
                                    

Treći dan je kako sam na krstarenu sa roditeljima i već sam se uhodala. Doručkujem sa roditeljima, onda se presvučem i dem na plivanje, onda sa majkom istražujem brod, zatim ručamo, pa sauna, onda sunčanje, uveče večeramo, idemo na ples ili slušamo nekog pevača, sve u svemu, ovde je sjajno.

Kako je ovo porodično krstarenje na svakom ćošku su mala deca, očigledno sam ja najstarije dete ovde. Brod je trebalo da prstane i da pokupi još neke putnike tako da sam za ta dva sata sišla sa broda i prošetala.

Kada sam se vratila na brod ostavila sam sitnice koje sam kupila i presvukla se u kupaći kostim. Krenem na sunčanje jer ja volim da se sunčam. Moja ležaljka je bila prazna tako da spustim sitnice i uzmem kremu da se namažem.

- Da li Vam je potrebna pomoć? – neko me pita.

- Ne hvala – odgovorim nezainteresovano.

- A da ti ipak pomognem? – osetim šapat na vratu i skočim kao poparena.

- Lucifere! – stavim ruku na srce.

- Zdravo draga – nasmešio mi se.

- Ali... odkud ti ovde? – iznenađena sam.

- Rekao sam ti da ću te naći – približiomi se i sočno me poljubio.

- Am... šta sam htela?

- Mislio sam da provedemo odmor zajedno – objašnjava mi.

- I nisi mogao da me nazoveš? Ili pitaš? Ovde sam sa roditeljima.

- Znam. Biće ovo interesantan odmor.

- Ne mogu da verujem da si ovde.

- Veruj, idem da se presvučem pa ću ti se pridružiti. Čekaj me ovde.

- Ok.

Povratim se od šoka jer je moj dečko „uskočio" na moje krstarenje tek tako. Zamisli da sam bila ovde sa nekim tipom? Mislim da ne bismo preživeli. Dakle varanje Lucifera ne dolazi u obzir, tip bane kad poželi. Zašto se opterećujem time? Nije kao da bih varala Lucifera. I kako će ovo izgledati? Nikad nismo proveli nekoliko vezanih dana zajedno. I moji roditelji... U svakom slučaju neće mi biti dosadno.

. . .

Nisam sama na palubi, oko mene je puno žena, muškaraca i dece, ne gledam šta se obično dešava oko mene ali kada većina žena okrene glavu u istom smeru to obično znači da bulje u nešto. Okrenem i ja glavu i shvatim da bulje u MOG dečka. Namrštim se i okrenem glavu natrag pa još stavim i naočare za sunce. Znam ja da je onm građen kao, kao, kao... neko savršeno muško biće i da pored njega izgledam kao crvenokosa lujka, iskreno ne znam ni šta je video na meni, izuzev stvarno dobre haljine one noći kada smo se upoznali, ili ima neke veze sa tim što je jedini muškarac sa kojim sam spavala... Kako bilo očigledno je da je on liga iznad mene.

Lucifer je seo iza mene i poljubio me u obraz, ja sam i dalje ljuta što je tako zgodan lep.

- Ljuta si – znao je.

- Jesam - priznam.

- Mogu li znati razlog?

- Sve žene bulje u tebe – priznam namršteno.

Čujem kako se smeje iza mojih leđa. Đubre jedno.

Zagrlio me je i ponovo poljubio.

- Dakle ljuta si na mene zato što si ljubomorna?

- Nije smešno – okrenem se ka njemu.

- Jeste malo ali razumem.

- Stvarno? – nekako ne verujem u to.

Slaba tačkaWhere stories live. Discover now