Ráda bych vás upozornila, abyste v tom nehledali něco extra. Jen tak jsem to ukázala na Tiktoku, protože prostě miluju psaní. ,,Překecali" jste mě, abych to sem vydala. Ale co bych neudělala pro své fanoušky ❤️😂. A třeba se to bude líbit, uvidíte sami. Nechci vám takovými řečmi kazit zážitek ze čtení, ale prostě mám pocit, že vás na to musím upozornit. Ale možná je to proto, že na to koukám z pohledu sebekritické autorky a moje sebevědomí, o tom se snad ani nedá mluvit, prostě je hodně nízké. A psaním tohoto příběhu jsem strávila měsíce, ale není moc dlouhý. Gramatické chyby by tam být neměly, jelikož mám jakýsi cit pro tenhle jazyk, ale samozřejmě to nezaručuju úplně. Všechno, co napíšu, si minimálně třikrát kontroluju, takže by to také mělo obsahovat minimum překlepů. Protože ale moje klávesnice využívá autokorekci, která mi občas bez mého povšimnutí změní slovo na něco jiného, je výskyt překlepů v textu možný. A elektronické psaní také není moje silná stránka.
Jestli vám bude moje psaní připadat dobré, mám v záloze ještě jeden příběh, který píšu, kdyby byl zájem.A něco o ději knihy:
!!Všechny postavy a události v knize jsou fiktivní!! V podstatě to není vyprávěné mnou, ale Dianou ( hlavní postavou ), která má některé jiné zájmy než já. To jen aby nedošlo k nějakým nedorozuměním.
Kniha se skládá v podstatě z útržků životního příběhu jedné ženy. Na konci se protíná se současností, ale nebudu spoilerovat.
V příběhu se vyskytuje jedna z teorií o životě po smrti, na čemž je to vlastně celé založené.
Název má dokonce dva významy související s tímto příběhem, ale protože by to bylo moc spoilerování, vysvětlím kdyžtak na konci.
Na konci také přidám pár svých ilustrací. A úvodní obrázek knihy je také moje dílo, kdyby to někoho zajímalo 🙋♀️😆.
( Mini spoiler ) Pokud máte rádi příběhy se šťastným koncem, pokud milujete happy end...Tak tahle kniha asi jaksi nebude pro vás...Vaše Adii.
Adii_H. (ᵔᴥᵔ)
ČTEŠ
Výjimečná kořist
RomancePříběh Diany a Olivera, kteří v sobě našli lásku jako z pohádky. Pohádkový život vedou až do konce - do smrti. Je tu ale možnost druhého života...