Yuna Tersedar Dari Pengsannya.
Tiba-tiba Kepala Yuna Sakit Membuatkan Yuna Meringis Dan Langsung Memegang Kepalanya. Ternyata Badannya Panas
Setelah Kepalanya Tidak Sakit Yuna Memandang Sekeliling Tempat Itu. Yuna Bangun Dari Baringnya Dan Menukar Posisi Baring Ke Duduk.
"Aku Dekat Mana ni?"
Kau Dekat Bilik Rawatan Sekolah... Ucap Seseorang Membuatkan Kepala Yuna Terpusing Memandang Kearah Orang Yang Bersuara Tadi
Terkejut Yuna Apabila Ada Orang Yang Sedang Duduk Di sofa yang Tidak Jauh Dari Katilnya
"Woo-Wooseok!" Yuna Mengkedip-Kedipkan Matanya Memandang Wooseok Yang Sedang Bangun Dari Sofa Lalu Menghampiri Yuna
Kau Sudah Sedar... Ucap Wooseok Sambil Tersenyum Manis Ke Yuna, Yuna Membalas Senyuman Wooseok. Dan Yuna Mengangguk
Yuna... Kenapa Kau Terkurung Dekat Tandas... Siapa Yang Buat Macam ni Dekat Kau? Tanya Wooseok Membuatkan Yuna Gugup
Kalau Yuna Bagitau Wooseok nanti Wooseok Marah Olivia Hye Dan Nanti Olivia Hye Akan Belasah Dirinya lagi, Ini Pernah Terjadi Tapi Bukan Dikurung Dekat Tandas Tapi Ditolak Dekat Kolam Renang Berlatih Disekolah. Dahlah Yuna Tak Pandai Berenang. Setelah Olivia Hye Menolak Yuna Terus Dia Pergi Dari Tempat Itu. Ryujin Nampak Kalau Olivia Hye Menolak Yuna Kedalam Kolam Renang Jadi Ryujin Bagitau Wooseok Dan Wooseok Terus Selamatkan Yuna Dan Wooseok Marah Olivia Hye Dan Setelah Dimarah Oleh Wooseok Olivia Hye Menjumpai Yuna Dekat Stor Dan Olivia Hye Cakap Kalau Yuna Mengadu Dekat Wooseok Kalau Olivia Hye Menolaknya Kedalam Kolam Dan Olivia Hye Tidak Percaya Apa Kata Yuna. Yuna Kata Bukan Dia Yang Mengadu Tapi Tetap Saja Olivia Hye Tidak Percaya Lalu Olivia Hye Menampar Pipi Yuna Dan Menarik Rambut Yuna.
Kejadian Itu Yuna Takut. Kalau Wooseok Marah Olivia Hye Dan Olivia Hye Akan Memukulnya Menamparnya Menarik Rambutnya.
"t-Tak Ada Apa-Apalah..." Yuna Memandang Tempat lain Tidak Mau Bertentangan Mata Bersama Wooseok Nanti Takut Wooseok Curiga.
Apa Yang Tak Ada... Jelas-jelas Kau Didalam Tandas Dan Dikunci Dari Luar... Aku Tau Kau tipu aku... mesti kau tak nak bagitau dekat aku... tapi tak pe walaupun kau tak bagitau aku. aku boleh tau sendiri Kalau Olivia yang kunci kau dari luar... Ucap Wooseok Lalu Ingin Beredar Dari Situ Tapi Dengan Pantas Yuna Menarik Tangan Wooseok Membuatkan Wooseok Terhenti Lalu Memusingkan Tubuhnya Menghadap Yuna.
Yuna Menggeleng.
"Janganlah Marah Olivia... Saya dah maafkan dia... Dan saya dah lupakan kejadian tu..." Yuna Masih Memegang Tangan Wooseok.Tapi Dia Dah Melampau Yuna... Dia Buat Macam-Macam Dekat Kau Tapi Kau Tak Marah Dan Tak Dendam dekat dia... Kau Cuma Diam Je. Kau ni apa manusia ke atau patung. orang buat kau macam-macam tapi kau tak marah pun... kau ni bodohlah... kalau orang lain dah balas dendam... tapi kau- ah aku tak tau nak cakap apa... ucap Wooseok Sambil Memandang Yuna. Perlahan-lahan Yuna Melepaskan Tangan Wooseok. Dan Kepala Yuna Menunduk. Betul kata Wooseok tapi dirinya tak mampu mau melawan mereka Kerana mereka akan memukulnya kalau dirinya meninggikan suara.
Aku Keluar Dulu... Ucap Wooseok Dan Melangkah Ingin Pergi Tapi Terhenti Lagi Apabila Yuna Memanggil Namanya.
"Wooseok!" Yuna Memandang Wooseok Yang Sedang Membelakanginya.
"Sa-Saya Minta Maaf Sebab Menyusahkan Awak Untuk Hantar Saya Dekat Bilik Rawatan ni... Dan Terima Kasih Kerana Sudah Hantar Saya Dekat Bilik Rawatan ni..." Yuna Memandang Wooseok Sambil Memainkan Kukunya.
Wooseok Memusingkan Tubuhnya Lagi Menghadap Yuna
Kau tak perlu minta maaf dan sama-sama... Aku Pergi Dulu... Ucap Wooseok Tanpa Menunggu Ucapan Yuna Wooseok Langsung Keluar Dari Bilik Rawatan Itu.
YOU ARE READING
❤️Love or Love❤️
DiversosCerita Ini Menceritakan Tentang Seorang Gadis Nerd Yang Berumur 17 Tahun Yang Bernama Lengkap Shin Yuna Dan Bersekolah Di Sakura School, Disekolah. Yuna Selalu Dibuli Oleh Lima Orang Lelaki Bukan Hanya Mereka Sahaja Yang Membuli Yuna Malah Hampir Sa...