💛04💛

84 7 0
                                    

"Apa Yang Kor- Arkhhh" Yuna Menjerit Terkejut Apabila Hyunjin Mengangkat Tubuh Yuna. Tubuh Yuna Diletakkan Diatas Bahunya Hyunjin Membuatkan Kepala Yuna Kebawah.

"Tolong! Turunkan Saya!!" Yuna Memukul Belakang Badan Hyunjin Tapi Hyunjin Dan Kawan-Kawannya Tergelak. Lalu Mereka Berjalan Kearah Stor Yang Tidak Pernah Ada Orang Yang Selalu Masuk Situ Kerana Itu Tempat Stray Kids Lepak

Apabila Mereka Sudah Memasuki Stor. Hyunjin Meletakkan Yuna Diatas Lantai Stor, Yuna Memandang Mereka Dengan Tajam

"Apa Korang nak hah!! Kenapa Korang Bawak Aku Dekat Stor ni Hah?!!!"

Owh... Masih nak tinggikan suara... kau tak takut dengan Kitaorang ke? Ucap Seungmin Sambil Memandang Yuna

"Buat Apa Saya! nak takut dengan Korang!!" Yuna Bangun Dari Duduk Diatas Lantai

Hyunjin Mulai Mendekati Yuna Membuatkan Yuna Terkejut Lalu Yuna Mundur Kebelakang pabila Hyunjin Makin Dekat Dengan Dirinya.

Sebenarnya Aku Tak Ingin Pun Dengan Tubuh Kau...Tapi Kau Tinggikan Suara Dekat Kitaorang... Membuatkan Kitaorang Marah... Ucap Hyunjin Yang Masih Berjalan Perlahan Mendekati Yuna.

Yuna Masih Mundur Kebelakang. Tetapi Ada Sesuatu Yang Menghalang Tubuh Yuna Membuatkan Yuna Mulai Ketakutan. Ternyata Dinding Yang Menghalang tubuh Yuna. Hyunjin Sudah Dekat Tubuh Yuna. Dan Kawan-Kawannya Mulai Tergelak Sinis.

Hyunjin... Jangan Buat Apa-apa Kita Just Buat Dia Takut je... Kalau Dia Masih Tinggikan Suara... Korang Taukan... Ucap Felix Dan Kawan-kawannya Mengangguk Faham Sambil Tersenyum Sinis Sambil Memandang Hyunjin Bersama Yuna.

Hyunjin Mulai Mengkunci Tubuh Yuna Dengan Cara Tangan Keduanya Diletakkan Didinding.

"To-tolong le-lepaskan..." Yuna Memejamkan Matanya Ketakutan. Takut Hyunjin Buat Macam-macam Kepadanya Kalau Dia Meninggikan Suaranya.

Kalau Kau Berani Tinggikan Suara atau Berani Dekat Kitaorang... Kau tau nasib kau nanti... Ucap Felix Lalu Mendekati Hyunjin Dan Yuna.

Yuna Mencoba Menolak Tubuh Hyunjin. Tapi Hyunjin Tidak Bergerak pun. Tenaga Perempuan Mana sama dengan tenaga lelaki. Tenaga lelaki lagi kuat dari perempuan.

"Tolong lepaskanlah..." Yuna Masih Mencoba Menolak Tubuh Hyunjin Walaupun Yuna Tau Semua itu Sia-sia Sahaja.

Kalau Kau nak Kitaorang Lepaskan kau... kau kena janji dulu dengan Kitaorang... Ucap Minho Sambil Tergelak Sinis.

"Ja-janji Apa?" Yuna Memandang Minho

Janji Dengan Kitaorang kalau kau takkan meninggikan suara atau Berani dengan Kitaorang... kalau kau berani dengan Kitaorang kau mesti tau apa nasib kau nanti... faham. Ucap Minho

Yuna terdiam Seketika Sambil Menundukkan Kepalanya.

Lalu Yuna Mengangkat Kepalanya Dan Memandang Geng Stray Kids Dengan Satu Persatu Lalu Yang Terakhir Yuna pandang Yaitu Felix. Felix Menayangkan Muka Dinginnya.
lalu dengan perlahan yuna Menganggukkan kepalanya,

"Ba-Baiklah... Sa-Saya janji"

Geng Stray Kids Mulai Tersenyum Sinis. Lalu Tidak Disangka Hyunjin Mendekatkan Mukanya Dangan Muka Yuna Membuatkan Yuna Terkejut. Semakin Dekat Muka Hyunjin Dan Hampir Bibir Mereka Bersentuh Dengan Cepat Dan Sekuat Tenaganya Dia Memusingkan Tubuhnya Dan Tubuh Hyunjin Juga Terpusing Dan Kini Hyunjin Bersandar didinding Dan Yuna Ditempat macam hyunjin Tadi.

"Jangan Macam-macam Dengan Saya..." Yuna Memandang Muka Hyunjin. Hyunjin Tergelak. Yuna Menjauhkan Tubuhnya Yang Dekat dengan Hyunjin.

Kau bukannya Boleh Belasah Aku Atau Kawan-kawan Aku Pun Kalau Aku Atau Kawan-kawan Aku Buat Apa-apa Dekat Kau... Ucap Hyunjin Sambil Tersenyum Sinis.

❤️Love or Love❤️ Where stories live. Discover now