Ευαγγελία :Έτοιμες πάμε ;
Αναστασία : Τώρα βάζω λίγο τελευταίο ρουζ και είμαι έτοιμη ..
Ευαγγελία: Που είναι η άλλη .. ακόμα τουαλέτα
Αναστασία : Ναι που αλλού .. εδώ και μια ώρα είναι με την λεκάνη αγκαλιά ..
Ευαγγελία: Αφού της είπα , μην φας και τα δικά μας πιάτα .. έλεος σε πάρτυ πάμε .... Λες και δεν θα φάμε εκεί ..
*Ελευθερία βγαίνει από την τουαλέτα
Αναστασία :Νταξει έτοιμη ?
Ελευθερία :Ρε κορίτσια μήπως να μην πηγαίναμε τελικά ... Άμα με πιάσει και κάνω εμετό μέσα στο κλαμπ ..
Αναστασία : Εε κοίτα μη μας κάνεις ρεζίλι σε τόσο κόσμο ..
..άμα είναι να ξερασεις κάπου ξερνα πάνω στην Εύα ...Εγώ : Άντε παρατα μας .... Πάμε φεύγουμε !
Αναστασία+Ελευθερία : Φύγαμε ..
*Μπήκαμε στο αμάξι
Η Αναστασία οδηγούσε ... Όχι που θα μας εμπιστευοτανε το καινούργιο φρεσκοπλυμενο αμαξάκι της ...
Στο δρόμο προς το πάρτυ ακούμε την ελευθερία έτοιμη να ξερασει ...
Ευαγγελία+Αναστασια :Ωχχχ
Ευαγγελία :Σταματά κάπου γρήγορα ... Γρήγορα !!............ Εεε όχι πάνω στην τσάντα μου ρε !!
*Σταματήσαμε γρήγορα το αμάξι
Ελευθερία :Νταξει τελικά μου έφυγε ..
Εγώ +Αναστασία :Α καλά !
*Παμε να ξεκινήσουμε , και βλέπουμε ένα αμάξι να ερχεται κατά πάνω μας .... Δεν θυμάμαι και πολλά .. παρά μόνο δύο μεγάλα φώτα να μας πλησιαζουναι όλο και ποιο πολύ ....
Αναστασια : Τι έγινε ? Το αμαξι μου ?
Ευαγγελία : Είσαι ηλίθια ρε ! Εδώ μας χτύπησαν και εσύ σκέφτεστε το κωλοαμαξο σου ..
Αναστασία : που είναι η Ελευθερία ?
Εγώ: Εκεί 👉
*Κοιταχτηκαμε όλες μαζί ...
Τι έγινε ποιος μας χτύπησε ? Είπαμε συγχρονισμένα ....
Στο βάθος βλέπουμε 7 Θεούς .... Κούκλοι ... Όσο πλησίαζαν μας θύμιζαν κάποιους όλο και περισσότερο! Έφτασαν ακριβώς από δίπλα μας και μας ρώτησαν αμα θέλουμε βοήθεια ..
Κοιταχτηκαμε .... Ξεχάσαμε αμάξια τρακαρίσματα και φώτα στο λεπτό ..
Ήταν οι BTS !Δεν μπορώ να το πιστέψω !!!!Ουαουυυυ! Τα είδωλα που παρακολουθούμε εδώ και πόσα χρόνια βρισκόντουσαν σε απόσταση αναπνοής από εμάς !
Χάσαμε τα λογια μας ... Δεν ξέραμε τι να πούμε ..
Ευαγγελία : Ναι μια χαρά είμαστε .. Λίγο το κεφάλι πονάει (είπα να το παίξω λίγο πονεμένη... Για να τραβήξω την προσοχή !) Ήρθε τοτε ο Taehyoung να με σηκώσει από το πάτωμα .... Ο j-hope σήκωσε την Ελευθερία και ο suga την Αναστασία ... Οι άλλοι 4 μιλούσαν με τον οδηγό της λιμουζίνας ... Αυτός έφταιγε για όλα ... Όχι ότι μας χάλασε που είδαμε τους bts αλλά τέλος πάντων...😏
Αφού ήρθαν και οι άλλοι 4 μας φρόντισαν και μας έδωσαν λίγο νερό , μας ζήτησαν συγνώμη για την ταλαιπωρία και ότι ήταν ξεκάθαρα δικό τους λάθος ....
Εκείνη την ώρα εκαναν κάτι σαν συμβούλιο ...
Αναστασία :Σσςςςςς να ακούσω τι λένε !...... Τι λέει ο suga ?.... Ότι από όλη την Κορέα έπρεπε να πέσουμε εδώ ? Κάτσε κάτι λένε ότι φοβούνται να μην το βγάλουμε στην δημοσιότητα ...ότι δηλαδή μας τράκαραν και ότι κάτι πρέπει να κάνουν για να μας το ξεπληρώσουν ...
Ελευθερία :οοοοο τι τι ?
Αναστασία :Σσςς έρχονται ...
Jimin :Γεια 😅
Όλες :Γεια 🤤
Rm: Λοιπον επειδή σας φέραμε είδη μεγάλη αναστάτωση -εσεις να δείτε (είπε μέσα από τα δόντια του !)...
Ευαγγελία:Άντε καλέ σιγά !
Rm : Ναι .... Και επειδή το αμάξι σας είναι σε πολύ άσχημη κατάσταση ...
Αναστασία :Ωχχχ το αμάξι μου ..
Rm : δεν θα με αφήσουν να τελειώσω το βλέπω ...
Αναστασία :Πετουνιαααααααααα!!!(έτσι την έλεγε 😶...ένα φουξ σαραβαλο ...)
Κανένας ...
Αναστασία :οχιιιιιιιιιιι
Ελευθερία:Ωχχχ το βλέπω να ρχεται ....
Αναστασία :Σκοτώσατε την Πετούνια !!!Δολοφόνοι !!!Πώς θα γυρίσουμε τώρα σπίτι !!
Rm: Αυτό προσπαθούσα να σας πω ... Θα σας φιλοξενήσουμε στο δικό μας σπίτι για ένα διάστημα ..
Το άκουσμα αυτής της πρότασης ακούστηκε σαν μελωδία στα αυτιά μου !! Το πιστεύετε !!Εμείς τρία απλά κορίτσια θα μείνουμε στο σπίτι των bts !!!
Ευχαριστώ πολύ για τον χρόνο σας ελπίζω να σας άρεσε !🥰🥰
YOU ARE READING
summer with bts
FanfictionΤρία κορίτσια θα ζήσουν τον μεγάλο έρωτα .. από ατύχημα ... Για ποιο λόγο θα καταλήξουν στο σπίτι των bts ? Τι θα γίνει τελικά στο τέλος ?....