κεφάλαιο 10

36 3 7
                                    

"Όταν βγήκα από τον θαλαμο είχε ήδη εξαφανιστεί!"

Δεν έχασα ευκαιρία και πήγα κατευθείαν στα κορίτσια... Μπουκαρα χωρίς να χτυπήσω ..

Εγώ : Κορίτσια !!

Ελευθερία: Ευαγγελία ...

Αναστασία : Έφυγε το παιδί μου ..

Ελευθερία : και ο jk ....

Εγώ : Όντως ?! .. και εμένα έφυγε ο jimin .....Για κάτσε λίγο .... Σας μίλησαν οι αστυνομικοί !?

Αναστασία : Ναι ! Το πιστεύεις εσύ ότι κάποιος τους εβαλε .... Ποσο μαλακές πρέπει να ναι για να βάλουν καποιους να μας βιάσουν ...

Ελευθερία : ναι τους πουστιδες άμα τους βρω θα τους κόψω την πουτσα με κάβουρα και θα τους την δοσω να την φάνε οι μαλακές γαμω !

Ευαγγελία : Μισό ελε πριν τους κάνεις εξαγωγή οργάνου θέλω πρώτα να σας πω κάτι !

Ελευθερία : Ριχτο !

Ευαγγελία : Νομίζω ο jimin ξέρει ποιος τους έβαλε !

Ελευθερία : Ορίστε ?!

Αναστασία : παρακαλώ ??!

Αναστασία : Ναι ... Αυτό πιστεύω γτ μόλις άκουσε από τον μπάτσο ότι κάποιος τους εβαλε έγινε έξαλλος και άκουσα να ψυθηριζει μάλιστα ότι ξέρει ποιος είναι !!!

Αναστασία : Για κάτσε γτ νομίζω αρχίζει να βγάζει νόημα .... ΕΛΕ !

Ελε : Ωχ ... Παίζει να κατάλαβα ... Λες για όταν κοιταχτηκαν !

Εγώ : Ε?

Αναστασία : Ναι !!

Εγώ : Γτ δν καταλαβαίνω ?!

Αναστασία : δεν πειράζει Εύα θα σου εξηγήσω στον δρόμο τώρα ΦΕΥΓΟΥΜΕ !!!

Εγώ : Αναστασία ! Για κούνα λίγο το κεφάλι σου ! Σε νοσοκομείο είμαστε δεν μπορούμε να φύγουμε οπότε γουσταρουμε ... Πρέπει να μας δώσει ο γιατρός εξητηριο!

Ελευθερία : Όχι Εύα .. πρέπει να βρούμε ποιος το έκανε !

Εύα : Ωραία και έτσι να είναι ... Δεν μπορούμε να φύγουμε χωρίς να μας δούνε οι γιατροί !

Ωχ θεέ μου .... Κοιταχτηκαν και μετά κοίταξαν εμένα ... Κατάλαβα τι μαλακια σκέφτηκαν ....

Εγώ : δεν πάτε καλά ε ???

Αναστασία : βλεπεις άλλον τρόπο ???

Εγώ : Την τελευταία φορά που το κάναμε κόντεψα να σπασω το πόδι μου !!

Ελευθερία: Την τελευταία φορά ειμασταν 9 ΧΡΟΝΩΝ!!!..

summer with btsKde žijí příběhy. Začni objevovat