Jimin: Εντάξει ..
Εγώ : ΟΡΙΣΤΕ ?
Αναστασία: ΤΙ ΠΡΑΓΜΑ ?
Ελε: ΠΑΡΑΚΑΛΩ ???******
Rose : ειμουν σίγουρη ..
Είπε και έφυγε προς τα πίσω κάνοντας νόημα σε κάτι άλλες που ήταν μαζί της να φύγουνε ..***
Πήρα τα κορίτσια από το χέρι και άρχισα να τρέχω τραβοντας τες προς τον δρόμο ! Πήραμε ταξί και φύγαμε .. δεν μιλούσαμε στην διαδρομή ..JIMIN'S POV
Rm: Καλά ρε είσαι μαλακας ?
Suga : Jimin πας καλά ρε είσαι σοβαρός ??? Πούλησες την Ευα για την πρώην σου ??
Jimin: Πρώτον δεν πούλησα καμία ευα γτ πολύ αλλά δεν τα είχαμε ποτέ ..
Jk: Νταξει μην έρθεις όμως να ξανακλαφτεις και να πεις πόσο την θες το κατάλαβες ??? Και ούτε να πας τρέχοντας να την βοηθήσεις οταν την πείραζαν οι άλλοι οι μαλακές !
Jimin : δεν το βουλωνετε λέω εγώ ? Νομίζετε ότι το έκανα για εμένα ? Σκέφτηκα και τα κορίτσια ! Και για να σε προλάβω jk ... Ναι όταν λέω "τα κορίτσια" εννοώ και την Εύα .. το ότι δεν θέλω να χτυπήσει ξανά η να μπλεχτει σε καυγάδες δεν σημαίνει ότι την θέλω !
****
Eva's POV
Μπήκαμε μέσα στο σπίτι .. δεν ξέρω δεν ήθελα καθόλου να μπω πραγματικά ... Πέταξα το κινητό και τα κλειδιά στον καναπέ και έφυγα στο δωμάτιο χωρίς να πω λέξη ... Μπήκα μέσα και ξάπλωσα στο κρεβάτι βάζοντας το μαξιλάρι στο κεφάλι μου μπροστά από τα μάτια .. δεν ξέρω ήθελα τόσο πολύ να της σπάσω τα μούτρα της άλλης .. αλλά στην πραγματικότητα τα είχα βάλει με τον τζιμιν , δεν ήθελα όχι να του μιλήσω , ούτε καν να τον ξαναδώ ! Και δεν ξρ γτ με πειράξε τόσο όλο αυτό .. αφού δεν ειμαστε καν ζευγάρι ρ... Έκλεισα τα μάτια και κοιμήθηκα ..
Ele's POV
Εγώ : φφφφφφ δύσκολη μέρα σήμερα ....
Αναστασία: άστα να πάνε .. ξέρεις κάτι .. λέω να πάμε να μιλήσουμε στην Εύα ..
Εγώ ' αργότερα τώρα κοιμάται..
Jimin POV
Jm: Κοριτσια ?
Ελε: ΣΣΣΣΣΣ κοιμάται η Εύα
Jm: α οκ .. φώναξε λίγο την αναστασια να μιλήσουμε ..
Καθίσαμε όλοι μαζί στον καναπέ εκτος από την Εύα ...
Jm: Το ξέρατε οτι αυτό που κάνατε ήταν παράνομο έτσι ??
Ελε+ανασ.: ......
Jk: χωρις έγκριση από γιατρό δεν μπορεί να φύγει κανένας ! Νοσοκομειο είναι δεν είναι μπαρ να φεύγεις οπότε σου την καπνίσει !
ESTÁS LEYENDO
summer with bts
FanficΤρία κορίτσια θα ζήσουν τον μεγάλο έρωτα .. από ατύχημα ... Για ποιο λόγο θα καταλήξουν στο σπίτι των bts ? Τι θα γίνει τελικά στο τέλος ?....