Δεν μπορώ να περιγράψω την χαρά που νιώσαμε ...
Τελευταία φορά που χάρηκα τόσο ήταν όταν έμαθα ότι η μαμά μου , μου είχε παραγγείλει το army bomb ... Αχχ ωραία χρόνια !!
V: Μπείτε στο αμάξι και ερχόμαστε.
Όλες : Ναι ναι ναι πάμε !
*Μπήκαμε στο αμάξι και αρχίζαμε να τσιριζουμε από την χαρα μας ..
Οσο εγώ ειμουν έτοιμη να λιποθυμησω , η ελε σκεφτόταν τους κοιλιακούς του jk και η Αναστασία ποια σέξυ νυχτικια θα βάλει για το βράδυ !
*Ωχχχ ρούχα δεν έχουμε ! Μας ειρθε μια ωραιότατη φλασια ...
Ο J-hope που εκείνη την ώρα άνοιγε την πόρτα τους αυτοκινήτου και άκουσε τι συζηταγαμε είπε
<< κανόνισα με τους υπόλοιπους ότι αύριο το πρωί θα σας πάμε για ψώνια .. σήμερα το βράδυ για να κοιμηθείτε μη φορεσετε τίποτα ............όχι νταξει πλάκα κάνω😂 ... Θα σας δώσουμε κάτι εμείς >>
*Γλυκούλης μου ...
Ευαγγελία :θα φορέσουμε τα ρούχα τους ?😲
Αναστασία :Και αύριο είπαν θα μας πάνε για ψώνια ...
Ευαγγελία : Τελειααααααα!!!Θα τους βγει ο κούκος αηδόνι , θα πάρω ότι δεν πήρα τα τελευταία πέντε χρόνια και άλλα τόσα ,θα .....
J-hope : Ξέρεις .. ακόμα εδώ είμαι σε ακούω
Εγώ :Αχ ναι σόρρυ ενθουσιάστηκα 😁😬🤦
*Μπήκαν όλοι μέσα και ξεκινήσαμε !
Κανένας : ...
Ευαγγελία : πριτσ 😰
*Όχι νταξει πλάκα κάνω ... 😂 Ευτυχώς δεν λέτε στο τσαφ ειμουν 💀
Φτάσαμε έξω από το σπίτι !!
Νταξει σοκ !! Καμιά σχέση οι εικόνες που βλέπαμε τόσα χρόνια στο ίντερνετ με την πραγματικότητα !
Ουαου !
Τεράστια φωταγωγημενη βιλαρα με ολόκληρη την Κορέα στο πιάτο ...
*Το μάτι μου πήγε κατευθείαν στην πισίνα .. πςςςςςςς αυτά είναι .. το μόνο που θέλω είναι να αράζω όλη μέρα πάνω σε ένα φουσκωτό φλαμίνγκο, μαγιό , γυαλί , λάδι .. και οι bts να μου δίνουν στο στόμα σταφύλια !
Όχι πείτε μου ζητάω πολλά ?
Τελος παντων .. κατεβήκαμε από την λιμουζίνα και ο jimin με συνόδεψε μέχρι πάνω στο σπίτι.
*Θεε μου τι gentlemam!!!
Τις άλλες δεν τις κοιτούσα .. ήταν πίσω πίσω ...
YOU ARE READING
summer with bts
FanfictionΤρία κορίτσια θα ζήσουν τον μεγάλο έρωτα .. από ατύχημα ... Για ποιο λόγο θα καταλήξουν στο σπίτι των bts ? Τι θα γίνει τελικά στο τέλος ?....