Pastanın üzerinde ki 18 muma baktım.Ne çok anlam yüklemiştim küçük mum parçalarına. Hep hayaller kurmuştum 18 olunca bunu yapacağım şunu yapacağım diye ama hep korkuyla kurmuştum bu hayalleri, çünkü çevremde ki kimse 18 yaşına sığdırdığı hayallerini gerçekleştirememişti onlar gibi olmaktan çok korkuyordum hepsi gerçek olmayı hak eden hayallerdi, hatta bir söz okumuştum "hayaller gerçekleştirmek için vazgeçmek için değil" diye bende o yüzden vazgeçmek istemiyorum hiç birinden umarım vazgeçmek zorunda kalmam.Öyle çok büyük hayallerim yoktu zaten küçük mutluluklar getirecek hayallerdi hepsi ama hayatımı monotonluktan trk düze olmaktan kurtaracaktı hepsi eğer gerçek olursa.
Kendimi düşüncelerimden arındırıp bana gülücükler atan ailem arkadaşlarıma erkek arkadaşıma baktım hepsinin hayatımda ki yeri çok bambaşkaydı hepsinin hayatımın parçası olması çok güzeldi ve çok şanslıydım onlar gibi insanların hayatınmda olmasından. Bu doğum günü kutlamasını yaparken bile benim ayrıcalıklı özel oldğumu hissettirmişlerdi bana.
Tekrar pastaya ve kumlara bakıp dilek dilemek için kapattı gözlerimi çok fazla dileğim çok fazla isteğim vardı ama aralarından olmasını en çok istediğim şeyi seçip onun olmasını diledim ve yanan mumları üfleyip söndürdüm...
EVET ARKADAŞLAR BİR KURGU BAŞLATTIM VE GÜZEL OLMASINI DİLİYEREK GİRİŞ BÖLÜMÜNÜ SİZLERLE PAYLAŞTIM UMARIM ÇOK GÜZEL OLUR HER ŞEY....