Part 8

1.9K 167 17
                                    

Жонгүг:ер нь бол чамтай үнсэлцэх таалагдсан гэж хэлэн нүдээ уруул руу чиглүүлхэд би түүнээс зайгаа барин: битгий тоглоод бай гэж хэлэн түүнийг түлхэхэд тэр: уг нь тоглоогүй юмсан гэж хэлэн инээнэ.

Би сэтгэл хөдлөлөө даран аятайхан сандралгүй ярих гэж хичээн: ер нь миний согтуугийн хэлсэн үгийг ч мартаарай бүгд худлаа согтуугийн балайрал.. согтуудаа угийн балайрдаг юм. За тэгээд сайхан амраарай гэж босон явах гэтэл
Жонгүг: согтуугийн хэлсэн үг?..аан надад одоо хүртэл сайн битгий сэтгэл үймүүлээд бай тэр үгнүүд худлаа байсан гэж үү? гэж хэлэхдээ босон яг өөдөөс харж зогсон миний өндөрт тааруулж бөгтийн нүд рүү минь соронз мэт татдаг нүдээрээ ширтэн: би үнэн гэж бодсон шдээ. Худлаа байсан бол чи үнэхээр сайн жүжиглэх юмаа. Зза сайхан амраарай гэж шивнэх шахам хэлчихээд цааш өрөө рүүгээ орчихов.

Би ч өрөөндөө орон хаалгаа түгжин одоо хүртэл түгжиж байсан амьсгаагаа гаргахад зүрх хурдан хурдан цохилно.
Муу галзуу амьтан аль хэдийнээ найз охинтой болчихоод амиа хичээсэн хүн гэж Жон Жонгүгийг хэлэх байхдаа муу чөтгөр. Ашш энэ зүрх ч бас юувдээ. Битгий цохил үгүй ээ үхчихнэ шдээ удаанаар цохил гээд л тааруулчихдаг бол гоё байхгүй юу. Даан ч тийм юм байхгүй юмдаа.

Цаашдаа ийм хүнтэй яаж амьдарна даа. Тийм болохоор одооноос эхэлж илүү их хичээх хэрэгтэй. Амиа хичээсэн чөтгөрийн гарт үргэдэж болохгүй шүү Жирсэл чи чаднаа.

-----
Тэр өдрөөс хойш онцын зүйл болсонгүй Жонгүг ч гэртээ байхаасаа байхгүй нь их би ч сарын сүүл болохоор тайлан нтр гэсээр толгой өндийх завгүй явсаар аль хэдийнээ 2 долоо хоног өнгөрчээ. Энэ хугацаанд өөрчлөгдсөн зүйл гэх юм бол за бараг юу ч байхгүй юм байнаа. Бахь байдгаараа л өглөө ажилдаа явна сарын сүүл болохоор илүү цагаар ажиллаад шөнө гэртээ харина тэгээд унтаад өглөө босно.

Нэг иймэрхүү Жонгүгийн царайг ойрын хэдэн өдөр хараагүй нэг бодлын тэр нь ч амар юм шиг санагдана. Харин Мина ажилдаа дасах гэж нэлээн их юм болж байгаа тэгэхдээ яах вэ? Ахицтай шүү.

-----

Өнөөдөр 5 дах өдөр их төслийн ард гарсан гээд ажлынхаараа уухаар болон архины газарт ирэн тэр дундаас надад нэг зүйл сонин санагдана. Хусог хамт байхаар миний хажуунаас холддоггүй хүүхэд одоо болохоор миний эсрэг талын суудалд Минатай юу ч юм их чухалчлан ярин сууна. Ингэж байгаад нь жоохон гонсойх ч Хусог бол Хусог шүүдээ. Яалаа гэж гомдох билээ.

Marry Me!![✔✅]Donde viven las historias. Descúbrelo ahora