Жонгүг бид 2 эмчийн хэлэх үгийг чих тавин хүлээнэ.
Эмч наашаа шилээ аван харах ба дараа нь инээн:баяр хүргэе. 3долоо хоногтой жирэмсэн байна. Таньд баяр хүргэе гэж хэлэхэд
Жонгүг:эхнэр минь бид чадлаа гэж хэлэн намайг тэврэн авахад би түүний бөгс рүү цохин: чамайг 2 сар л хүлээ гэж хэлээд байхад би тушаал дэвших боломжоо алдчихлаа шдээ гэж хэлэн худлаа уйлж байгаа дүр үзүүлэхэд тэр инээмсэглэн:чи минь ийм хөөрхөн байхад би яаж тэвчих юм бэ? Одоо ч харахаар бүр байж ядаж байна шүүдээ
Би түүнийг цохин:битгий хүний хажууд балайраад бай гэж хэлвэл эмч амаа ургадах шахам инээмсэглэнэ.Эмч:та хоёр үнэхээр хөөрхөн хос байна. Тэгээд аххны чинь хүүхэд үү?
Бид хоёр зэрэг толгой дохив.
Эмч:за тэгвэл анхаарах хэдэн зүйл байна. Жирэмсэн болох ер нь цаанаасам маш их анхаарал халамж болгоомжтой байдал шаардана. Бас эхний хэдэн долоо хоног их л хэцүү байна байх тэрэхдээ цаашдаа гайгүй болно. Бас эрэгтэйн талаас юм хэлвэл эмэгтэйн сэтгэл санаа тогтворгүй болдог болохоор тэр болгоны нь хүлээцтэй хандаарай. Тэгээд дараа сарын энэ өдөр уулзацгаая гэж хэлэн инээмсэглэн биднийг гаргав.Жонгүг эмнэлгээс гарах хүртэл араас бэлхүүсээр тэврэн явсан. Одооноос л анхаарал халамж тавиад эхэлсэн энэ хүүхдийгээ хөөрхөн гэдэг нь бид хоёр талын аав ээждээ хэлэхэд бөөн баяр бас болоогүй Жонгүг гэрлүү явах хүртэлээ найзууд руугаа залган намайг жирэмсэн болсон би аав болсон гэж гайхуулна.
Би ч Нанад хэлэхэд Нана үнэхээр их баярласан бөгөөд Жонгүгт ч мэнд хүргээрэй гэж дамжуулна.
Бид хоёр гэртээ ирэхэд Жонгүг гал тогоо орон:миний эхнэр юу идэх юм?
Би эрхлэн: харин юу иддэг юм билээ?
Жонгүг наашаа жогтой харан:намайг идэх юм уу? Гэхэд би түүн лүү сонин харан:гүээ би зайрмаг идмээр байна гэхэд Жонгүг зайрмаг авчран өвөр дээр тавин өөрөө намайг өвөр дээрээ суулган бид кино үзлээ.Зайрмаг нээх их идэж чадахгүй бялуураад жоохон илэж байгаад гэдэс хямран болив.
Жонгүг: ахиад идэхгүй хэрэг үү?
Би:үгүй ээ гэдэс эвгүйрхээд байна гэж хэлэхэд Жонгүг гэдэс илж өгөн:миний хүүхэд ээжийгэн битгий их зовоогоорой за гэж хэлэн инээмсэглэнэ.Би түүн лүү эргэж харан өвөр дээр нь суун:хөөе би чамд хариугааа хэлье
Жонгүг намайг тоолгүй уруул дээр үнсэн:юу гэж уруулаа салгалгүй хэлэх ба би түүнийг түлхэн:чи надтай гэрлэх үү гэсэн биз дээ гэхэд
Жонгүг:гэрлэнэ шдээ гэж хэлэн ахин уруул дээр үнсвэл би ахин түүнийг түлхэн:тэгээд хэзээ?
Жонгүг наашаа харан үс илэн:чамайг хүсвэл одоо ч гэрлэж болно шдээ гэж хэлэх явцдаа ядам хуруу хүйтэн оргиод явчихав.
ESTÁS LEYENDO
Marry Me!![✔✅]
Romance-Хөөе чи надтай гэрлэчих! -Одоо би чамтай юу? Галзуурсан биш дээ. Больёдоо. -Тэгвэл шууд хүүхэдтэй больё. -Би эмэгтэй хүнд хүчиндүүлэхдээ тулаагүй байна....