Hepinize Selam!
Yeni yayınlayacağım fantastik hikayeyle bam güm geliyorum. Heheheheh
Aşık olacağınız karakterler ve sonsuz kurgusuyla bu hikayeyeyle kendime güveniyorum.Kitabın açıklaması için aşağıya kaydırın. Hikaye profilimde mevcut, okursanız çok destek olursunuz.
Ben çocukların korktuğu, büyüklerinse gerçek olmadığı düşündüğü şeyim. Ben korkuyum, ben umudum. Ben gücüm.
Ben doğanın Ruhuyum.
Yüzyıllardır tabiatın, evrenin kendine aradığı elçiyim. Evrenin, doğanın verebildiği her şeye sahibim. İnsanların savaş açmasına neden olacak bir güce sahibim, doğanın bana izin verdiği her şeyi yapabilirim. Sizi kör edebilir, iyileştirebilirim. Ateşle yakabilir, suyla boğabilirim. Ben doğanın elçisiyim,sizi yaşatabilirim.
Doğanın sesi olan kadın..
Yıllar boyunca hapsedildiği hastane odasından kaçtığı gün kendisi gibi seçilmiş kişilerden oluşan ailesini bulur. Kendileri gibi güçleri olan kişileri bulmak amacıyla çeşitli görevlere giderken kendilerini onlara karşı açılan savaşta bulurlar.
Acı, arkadaşlık ve en kötüsü aşk..
"Ellerinden duman çıkan birine bağlanmıştım, insanları zehirleyerek öldüren birine aşık olurken sonumu yazan dumanlardan kaçamıyordum. Beni mahveden bu insan alabildiğim tek nefes olmuştu."