1.

108 6 1
                                    

"Konec! Konec s mým dosavadním životem, já chci změnu!" argumentovala jsem proti tátovi.

"Euphorie,neblbni zase. Mám toho už dost, sakra," otočil se ke mně zády. 

"Tati, ty víš, že na to mám! Že uspěju,kde si zamanu-" zatnula jsem ruce v pěsti a poslední větu vyslovila s opovržením "- že nejsem jako ostatní."

"Euphorie..." položil mi ruku na rameno.

"Promiň,tati," smutně jsem se usmála a vyběhla ze dveří. Tyto scény už se opakovaly roky. Vždycky mě přemluvil, abych zůstala, abych pokračovala v tomhle - nudném životě dědičky farmy na konci městečka Ronsonville. Milovala jsem ho. Milovala jsem i maminku. Nebyla jsem ale předurčena k tomuto.

V mé hlavě se každý den, každou hodinu, každou sekundu odehrávaly scénaře věcí, co jsem mohla podnikat. Lidí, co jsem mohla zachraňovat. Dobrodružství, které jsem mohla prožít. 

Začneme tedy odznova, aby jste byli seznámeni s mým příběhem.

Ahoj, jmenuji se Euphoria a je mi 20 let. Žiji na farmě na konci městečka Ronsonville a jsem unavená z monotónního života.  A asi bych vám měla sdělit ještě jednu podstatnou informaci.

Jsem nadčlověk. Všechny smysly obyčejného člověka, jeho síla, rychlost a myšlení - jsou až 100krát vylepšeny. 

Už chápeš mou posedlost? Chápeš mne samotnou? Protože si nikdy nemůžeš byt jist,kdy se objevím.

Díky za přečtení! :) A nedělejte si na Euphorii ještě názor, uvidíte, jak se vyloupne :)

EuphoriaKde žijí příběhy. Začni objevovat