Eda küçükken çok güzel bir kızdı ayrıca çok da uslu herkes tarafından övülen ve sevilen bir kızdı . Arkadaşlarının annesi durmadan eda dan bahsediyor " bakın kıza ne kadar akılı siz bi türlü onun kadar olamadınız " diyorlar Eda'nın arkadaşları Eylül ve Fatma bunlar küçüklüklerinden beri arkadaşlıklarını devam ettiriyorlar ne güzelde bir duygu o kadar samimi bir beraberlikleri var ki herkesin hala özendiği bir arkadaşlık onlar ilk okula gidiyorlardı 3. Sınıfa 3 arkadaşta aynı sınıfta ama ayı sıralarda Eda Can 'la beraber oturuyor
Eylül Kemal 'le Fatma ise Hasan'la oturuyor
Ve onlarla da iyi anlaşıyorlar kim bile bilirdi ki Eda can ve Kemal arkadaşlıklarını devam ettirecek diye Eda orta okula gidiyordu ve 7 sınıftı eda ailesiyle göl başındaki evlerine tatile gideceklerdi Eda arkada anne ve babası öndeydi bi de Eda'nın kendisinden küçük bir erkek kardeşi vardı yolda giderlerken hiç beklenmedik bir gök gürültüsü ve ardından yağmur başladı saat 5 sularındaydı ama havadan dolayı hafif karanlıktı tabi ormanlık yer olduğu için birden bir araba kornası çaldı ve kötü çarpışma diğer çarpan arabanın içinde anne baba ve oğlu sizce o oğlan kimdi Can Eda'nın sınıf arkadaşı onlar orta okulda bile aynı sınıftalar ama ikiside bilmiyorlar birbirlerine çarptığını bir gelen yolcu olayı görüp ambulansı aradı ama çok geçti Eda nın babası olay yerinde annsiyse Ambulans da hayatını kaybetmişti kız kardeşiyse ağır yaralı bir şekilde hastaneye kaldırıldı Eda'nın ise başı kanamıştı ve omzu ve ayağı kırılmıştı Eda sağlamdı çünkü arabayla çarptığı tarafta değildi ama boynunda ki hasar yüzünden riskliydi Can ise ne yazık ki anne ve babası olay yerinde ölmüştü Can da yaralıydı Eda ve kardeşi yetim öksüz kalmışlardı ayrı zamanda Can da .Eda'nın kardeşi geri kalan zamanını tekerlekli arabada geçirecekti ne yazık ki . Ama eda ucuz kurtulmuştu sadece yaralıydı can hala hastanedeydi ama 2 hafta içinde o çıktı .
Arkadaşlar lütfen yorum yapın okuyun ve destek verin 🙏
Eğer bu kitaba çok ilgi gelirse serileri de gelecektir . Şimdiden Teşekkürler 😊
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Seni bırakmam
Teen FictionHayatından mutlu olmayan ama bir gün her şeyin biteceğine İnanan hayatında zorluklar yaşayan bir genç kız ve bir gün hiç umadığı şeylerle karşılaşması hayatının anlamını bulmasıyla başlıyor. 😌 Ama sonu ne olacağını bilmediği bir hayatı seçecek 😞...