Okullar tatil
Okul tatil olmuştu artık Eda lise ye geçmişti 9. Sınıfa başlayacaktı liseye geçiş için sınava girmişti. Eda çalışkan öğrenciydi .
O başarısını sınavdada gösterdi ve aldığı puan çok güzeldi hata istediği okula da puanı yetiyordu .
Eda anne ve babası öldüğü için amcası ve yengesiyle beraber yaşıyordu amcası onlara karşı sevgi dolu yengesi ise - kocasını görünce 'Ay canım benim '- kocası gidince ise onlara yapmadığını bırakmıyordu Eda'nın kardeşi yatalık diye her gün her gün azına geleni söylüyordu Eda'nın ne kadar da zoruna gitse hiç bir şey söyleyemiyordu amcasını üzmek istemiyordu eda sabırlı biriydi yaşadıkları ona bunu da öğretmişti .- okurlar tatil olduktan bir hafta sonra - amcası tatil için başka bir şehre gidecekti .
Yengesi de gitmek istiyordu ama amcası evde durup onlara bakmasını söylemişti .Vedalaştıktan sonra Eda yorulduğu için odasına çıkmıştı ki yengesi arkasından " gel kız buraya git mutfağı topla hadi "
Eda ' peki yenge ' ama içindeki ses öyle demiyordu oflayıp püflüyordu gerçekten çok yorulmuştu bugün baya bir iş yaptı .
Eda mutfağı toplamak için mutfağa girdiğinde büyük bir dehşet yaşadı bura da çok bulaşık vardı ve Eda hiç yapmak istemiyordu . Ama malesef yapacaktı , eda bulaşıkları yapmayı bitirdikten sonra direk yukarıya çıktı ve ilk kardeşini ziyaret etti . Onun başını okşadı ve küçük bir öpücük kondurdu. Ardından kendi odasına geçti .
İlk duş aldı bütün stresi üstünden atmak istiyordu duştan sonra gece kıyafetlerini giyip yatağa geçti . Öyle uykusu vardı ki ama tavana bakıyordu geçen günlerini değerlendiriyordu .
Anne ve babası aklına geldi sonra duygulandı .
Ve birden Can aklına geldi .Amcası eda ya telefon almıştı başına bişey gelirse arasın diye eda da cana ulaşmak istiyordu onunla konuşmak yine eskisi gibi arkadaşlığını geçirmek istiyordu .
Aklımdan " acaba canı nasıl bulabilirim Eylül ün telefon numarası bende var acaba ona sorsam mı sonuçta Can onların karşı mahallesinde oturuyor " - eda ilk önce duraksadı- sonra " aman ne olur ki canım sonuçta biz Can'la arkadaşız yani " öyle söyleye düşününe kadar uyuya kaldı .
Sabah olmuştu kapı aniden açıldı bir gürültüyle eda korkudan yataktan fırladı içeriye gelen yengesiydi ' kalk kalk çok geç oldu hadi "
Eda hala şoktaydı ve hala uykusu vardı- saat 8 - " ooo hanım efendi hala yatsın bu ne uyuşukluk böyle "Eda yataktan zar zor kalktı ilk önce kendi yatağını düzelti sonra kardeşine bakmaya gitti kalktı mı diye ama bide ne görsün - kötü yengesi- onu da kaldırmış azarlıyor .
Eda birden yengesine kızgın bir şekilde bağırarak " napıyorsun ! Bırak kardeşimi " yengesi şaşırmış bir şekilde bakmıştı çünkü bu zamana kadar hiç yengesine karşı çıkmamıştı " görmüyor musun kardeşim ne halde nasıl bu kadar vicdansız olabilirsin... bana kızıyorsun anladım da ona neden kızıyor ve durmadan onunla uğraşıyorsun sen mi bakıyorsun ona sen mi onunla ilgileniyorsun ben bakıyorum Benim KARDEŞİM ! Bi daha ona dokunduğunu görmeyeceğim yenge aksi taktirde seni bu safer amcama söylerim"
Eda sinirli bir şekilde yengesine bakarken kötü kadında epey bi kızarmıştı duyduklarından çünkü henüz 15 yaşında ki kızdan azar işitmişti ama ona göre oysaki bu bağırışlar bir başkasına ders olurken bir başkasına ise uyarı olur.
Eda direk ağlayan kardeşini sakinleştirmeye çalıştı .Seninle bugün gezelim ister misin?
Evin işleri bitsin seninle böyle bir çarşıya gidelim ne dersin hem senin içinde bir güzellik olur.Eda böyle söylerken aklına Eylül geldi bu sayede Eylül'e rahat rahat konuşa bilirdi .
Çok geçmeden evin işleri bitmişti.Eda kendini ve kardeşini hazırladıktan sonra dışarıya çıkmışlardı . Eda Eylül 'ü aramıştı buluşmak için ve bir parkta bir araya geldi 2 yakın dost Eda kardeşinin arabasını da yanlarına koydu .
Eda ve Eylül onca içinde biriktirdikleri ne varsa herşeyi konuştular birbirlerini ne kadar özlediğini .
Eda dayanamayıp sordu asıl aramak istediği kişiyi " Can nerde biliyor musun " - eda hafiften kızardı çünkü utanmıştı söylediğinden Eylül'ün onu yanlış anlamasından - " ve telefon kullanıyor mu benim için onun telefon numarasını alır mısın ve sende varsa verir misin " . Eylül üzülerek kafasını aşağıya eğdi sonra kaldırarak iki yana saladı ve dediki
" Can ! Gitti "
Evet arkadaşlar bu bölümü nasıl buldunuz eğer canın ağzından anlatmamı isterseniz bu bölümü yazın lütfen 🙏
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Seni bırakmam
Teen FictionHayatından mutlu olmayan ama bir gün her şeyin biteceğine İnanan hayatında zorluklar yaşayan bir genç kız ve bir gün hiç umadığı şeylerle karşılaşması hayatının anlamını bulmasıyla başlıyor. 😌 Ama sonu ne olacağını bilmediği bir hayatı seçecek 😞...