5. Can nereye gitti ?

8 1 0
                                    

" Can gitti !"

Eda şoktaydı öylece baka kaldı , aklından geçen ' gitti  mi nereye - nasıl ama benim onunla konuşmam gerek '  .
Eylül eda yı dürtüyor du eda son anda kendine geldi Eylül'e sadece bakıyordu bişey söylemeden içi içini yiyordu Boğaz'ı düğümlenmişti ve gözleri bulanık görüyordu çünkü ağlamak üzereydi .

Eda Eylül'e Canın nereye gittiğini sordu ama Eylül 'bilmiyorum galiba bidaha hiç gelmeyecek'

Eda bu sefer dayanamadı ordan uzaklaşmak istiyordu Eda Eylül'e sarılmadan yanından ayrıldı çünkü biliyordu eğer ona sarılırsa dayanamayıp ağlayacaktı birisine sarılmaya o kadar çok ihtiyacı vardı ki .

Eda koşarak gidiyordu ama eve değil her canı sıkınken gittiği yere orası bir yükseklik ve manzarası Deniz ve uzaktaki evlerin Işık'ları o kadar uzak değildi amcasının evine .

Eda orada epey bir durdu bu sefer çok canı sıkılmıştı tam ihtiyacı olan kişinin gittiğini öğrenmişti ve ona bi daha kimden ulaşacağını bilmiyordu .

Saat 5 civarındaydı Eda eve gitmek üzere yürüyordu tam o sırada arkadan birisinin onu takip ettiğini hissetti sonra bir el onun omzunda berildi eda korkudan napacağını bilemedi ama arkasına döndüğünde derin bir nefes aldı Kemal di .

Kemal ' nasılsın Eda görüşmeyeli çok oldu özledim seni ' Eda ' ben de '- ama Eda'nın içi acaba ona sorsam mı ya beni yanlış anlarsa -

Eda bir yolunu bulup ona ' Can napıyor onu da hiç görmedim duydum ki telefonu varmış ama hiç karşıma çıkmadığı için telefon numarasını alamadım '  Kemal ' sana vereyim istersen ama bir şey daha var Can gitti bu arada bilmeni isterim ' 
Eda numarayı aldıktan sonra teşekkür etti içinden " ulan hiç söylemezsen o şeyi olmayacaktı sanki biliyorum onun gittiğini "

Artık eda rahatlamıştı çünkü canın telefon numarası ondaydı .

Eda akşam saat 8:30 olunca canı ardı



Arkadaşlar lütfen takip eden sayısıda çok olsun  oylamayıda unutmayın arkadaşlarınız da davetlidir 😁

Seni bırakmam Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin