Artık bir sene geçmişti . Eda çoktan iyileşmişti Can 'sa kazadan bir kaç ay sonra kendine gelebilmişti çünkü o artık bu dünyada tek başınaydı . Eda ise kardeşi için dayanmak ve güçlü durmak zorundaydı eda bunu başardı .Eda 8. Sınıfa geçmişti sınıfa ilk girdiğinde Can sınıfına 2 gün gelmemişti .
Okula geldiğinde herkes ona acıyarak bakıyordu oysa nefretle ateş saçıyordu eda 'ysa onların bakışlarından ve tavrından anlamıyordu neden ona öyle bakıyorlardı .
Eda sınıfındaki bir kıza neden ona öyle baktıklarını sordu ama kız ona "sen gidip sorsana ne güzel arkadaşlığınız var "Eda hafif çekingenlikle sormadı utanmıştı .
Ama onun bu kadar üzgün olduğunu görünce dayanamayıp tam sormaya giderken birden teneffüs zili çaldı .Ve öğretmen direk içeriye girmişti yeni gelen öğrencilerle tanışmak için hoca da yeniydi .
Ardından başka bir hoca geldi onlara 5. Sınıftan beri hocalık yapandı Eda o hocasını çok seviyordu hoca Can ' a Allahtan rahmet diledi eda o sırada anlamıştı demek ki ailesinden birileri ölmüştü .
Hoca ayrı zamanda eda yada rahmet diledi Can şaşkındı aslında ikiside çok şaşırmıştı ve bir birlerine şaşkın bir şekilde bakıyorlardı .
Hoca eda 'nın boyu uzadığı için onu arkaya almıştı eda ve Can beraber oturuyorlardı .
İkiside buz kesilmiş ikisinden de çıt yok ses yok hareket desen değişi çekilmiş robot gibiydiler .Neyseki teneffüs çalmıştı sonunda ikisi aynı anda sordular ne zaman oldu diye .
Eda "ilk sen başla Can dinliyorum seni "
Can "ilk sen başlamalısın her zaman kızlar önden " gerçi bunu söylerken o eski gülüşler yoktu artık .Konuşmaya ilk Eda başlayacaktı ********
Anladığınız gibi olayı başından geçenleri gibi anlatıCan onu saygı ve sessizlikle söyledi diğer taraftan aklına gelen aynı olayları onundan yaşaması .
Canda kendi yaşadığı olayı anlatı .
İkiside aynı yerlerde kazanın olmasından dolayı şaşkındı Can " ne zaman oldu hatırlıyor musun ?" Dedi Eda " evet " dediVe olayın ne zaman nerde nasıl olduğunu ve nasıl bulunduğunu anlatı . O sırada Can donmuştu buz kesilmişti , eda anlatmaya devam etti .
" bize çarpan arabaya ne oldu bilmiyorum ama bildiğim tek şey arabayı kullanan ve yan koltuktaki hayatını kaybetmiş - ve bide oğulları varmış ona ne oldu bilmiyorum ' bunları söylerken çok üzgün bir ifadesi vardı .
Eda Can ' a kilitlendi ve sonunda eda dayanamayıp sordu ' Can iyimisin , eee sende anlat ne oldu ... Can ,Can ...'
Arkadaşlar bu bölümüde kısa yaptım çünkü ard arda gelsin diye bidahiki başlığa uyacağı için ... lütfen destekleyin ve arkadaşlarınızada söyleyin çok eğleneceğiniz bölümlerde gelecek .
Şimdiden teşekkürler 😊 🙏
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Seni bırakmam
Roman pour AdolescentsHayatından mutlu olmayan ama bir gün her şeyin biteceğine İnanan hayatında zorluklar yaşayan bir genç kız ve bir gün hiç umadığı şeylerle karşılaşması hayatının anlamını bulmasıyla başlıyor. 😌 Ama sonu ne olacağını bilmediği bir hayatı seçecek 😞...