Hehe

83 11 4
                                    

(^ Helbram, the murderous fairy. Dlaczego mnie to bawi? XD)

Wróciłam tu... Bo troszkę wróciłam do nnt.

Napadło mnie i zrobiłam rewatch prawie całego pierwszego sezonu, jestem znowu na drugim.

Trzeciego miałam nie oglądać, ale że 6 sierpnia wchodzi na netflixa to jednak to zrobię.

Usunęli polski dubbing, nie wiem czemu i muszę oglądać w oryginale z napisami. (choć Gustaf znowu nie taki zły...)

Ogólnie to Napadło mnie po prostu na rysowanie nnt, ale stwierdziłam że muszę sobie parę rzeczy przypomnieć. Więc skończyło się na rewatchu z darciem ryja na postacie, że są głupie, bo nie wiedzą tego co ja wiem :)

Jebać.

W sumie to brak dubbingu nie jest taki zły, mam wrażenie, że mówili inne rzeczy niż w rzeczywistości, albo po prostu mniej zwracam na nie uwagę, niż wtedy kiedy czytam napisy.

Jericho I Gustaf, to naprawdę rodzeństwo. W sensie, że kiedy się pojawił skupiłam się na nim trochę i w tle robił miny na jakie myślałam że tylko Jerry stać.
On był dosłownie surprised_pikachu.exe
Low quality Gustaf niczego sobie 😎

*tu wkleiłabym screena, gdybym go miała. Ale Netflix to skurwiel i nie mogę :v*

Przeglądając wiki przypadkiem napotkałam się z time skipem. W sensie jak ktoś nie wiedział, 11 lat później.
No to musiałam sprawdzić i znalazłam 3 ostatnie rozdziały mangi.
Znaczy tyle przejrzałam.

*spoilers*


*spoilers*


*spoilers*



Howzer z brodą, Howzer z brodą
Wtf.

Guila I Jericho ścięły włosy T-T
U Jericho oczywiście nie wiele widać różnicy, tyle że nie ma już kity i kokardki, ale Guila... I'm scared. O! No i oczywiście to samo zrobił Griamore.

Bardziej płaczę po włosach niż po śmierciach xD

Ja wiem, że on był już dawno, ale ten nowy King jest okropny, patrzeć na niego nie mogę :T

Tristan jest uroczy, ewidentnie ma ADHD i wygląda jak dziewczynka.

To chyba tyle.

Btw, dzięki że tu tyle ludzi, wręcz coraz więcej. Nie wiem co tu takiego ciekawego, tylko śmietnik z jednego animca, ale naprawdę dzięki.
Sorka, jak nie będę odpisywać na komentarze, czasami nie wiem jak, czasem po prostu zapomnę.

W każdym razie, wiele to dla mnie znaczy 💖❤️

Rozkminy seven deadly sinsOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz