"4"

40 4 1
                                    

Şaşkındım ve arkadaşlarının vericeği tepkilerden korkuyordum. Eli elimdeyken hafifçe sıkmıştı, destek verircesine.

"Baran? Bu kim?"

Sarı saçlı ve mavi gözlü kız şaşkınlıkla mırıldandığında daha da korkmaya başlamıştım. Ya beni istemezlerse? Ya benim yüzümden kavga ederlerse?

"İçeri girelim Yaren, çok yorgunuz."

Yavaşça kapıdan girmiş ve ayakkabılarımızı çıkarıp içeri geçmiştik ki, çok fazla kişi vardı. Eli hala elimi bırakmamıştı ve yüzüme bakıp hafifçe sırıtmıştı, yine destek verircesine. Sonra Baran'ı fark etmişlerdi ki herkes ayağa kalkıp buraya gelmeye başlamıştı. Ve ben daha da geride durmuştum, ardından herkes ona sarılmıştı. Sonra sarılma meselesi bitmişti ki, Baran'ın arkasında minicik kalan beni fark etmişlerdi.

"Bu kim Baran?"

Adının Yaren olduğunu az önce öğrendiğim kız soruyu sorunca Baran, hafif gülmüş ve bana bakarken cevaplamıştı soruyu.

"Benim için özel birisi."

Ve o an, nefesim kesilmişti, kirpiklerim titremişti ve utançtan gülümsemiştim yere bakarken. Yine herkes bir ağızdan sorular sorarken kargaşadan hiç biri anlaşılmıyordu, lakin irisleri yüzümü turlamayı bırakmamıştı ki herkesi es geçip elimi tutup bir odaya girmişti ve kapıyı kitlemişti.

Sadece birbirimizin suratına bakıyorduk ki, utanmış ve yüzünü yere eğmişti hafifçe. Bende yavaş adımlarla ona ilerlemiş ve karşısında durmuştum öylece. Ardından öylece esip geçen bir cesaret ile çenesini tutup yüzünü yüzüme getirmiş ve sarılmıştım bir anda. O da ilk öylece donmuş ve sonra kollarını bana doladığını hissetmiştim o mayışmadın arasına. Uzunca sarılmıştık, ki ben yarı uyuyordum adeta. Ardından beni kucağına almış ve yatağa yatırmıştı. Ve üstümü de örtmüştü.

Dudaklarını hissettim alnımda. O kadar hafif öpmüştü ki alnımı adeta nefesim kesilmişti yarı uyurken. Zira hayal mi gerçek mi çözemediğim o anda elini saçlarıma daldırmış ve saçımı koklamıştı uzun uzun. Ve kalkmıştı yanımdan. Kapının kilidinin tersine döndüğünü duydum yine ve kapıyı yavaşça kapatışını.

Ben sanırım, kalbimi durduramıyorum.

Gaza geldim ve boktan bir bölüm yayınladım mk. Kxösşsçşsçs okuyun kan şu kitabı. Bok gbi oldu bölüm ldçdçe.🐥💖

Veda.Where stories live. Discover now