🎈1🎈

296 10 0
                                    


Zeynep'ten:

Sabah Rümeysa'nın üzerime atlaması ile uyandım. Üzerimde tepiniyordu ya. Hemen oturur pozisyona geçtim ve Rümeysa'nın kafasına vurdum.

R: acıdı lan.

Z: sen benim üzerime atlayınca benimde canım acıdı.

R: banane.

Z: aissh, e sen beni niye uyandırdın.

R: gerizekalı bugün Kore'ye cici annemizin yanına gidiyoruz ya hani hazırlan diye uyandırdım.

Z: Aaa doğru. Kalk kız kalk. Hemen hazırlanmalıyım.

R: temem.

Z: diğerleri uyandı mı?

R: Nehir uyandı şuan hazırlanıyor. Sümeyye de hala ayı gibi uyuyor.

Z: şaşırmadım.

R: Ben gideyim de Sümeyye'yi uyandırayım.

Z: taam.

Rümeysa yavaşça odadan çıktı...

Rümeysa'dan:

Zeynep'in odasından çıktım ve koridorun sonunda ki Sümeyye'nin odasına girdim.

Yatakta şekilden şekile girmiş bir adet Sümeyye vardı. Yanına gittim ve onu omzundan dürtmeye başladım.

R: pişt uyan.

S: sie odamdan.

R: lan kalk.

S: Rümo bak sinirlendirme beni gülüm.

R: Kore'ye gitcez hadii.

S: Ben gelmiyorum siz gidin.

R: aynen bak şuan gelmiyorsun ve şuan biz gittik aynen.

S: taam hadi boş yapma git.

R: kalk.

S: tamam lan tamam.

Dedi ve kalktı. Etrafa bakışlar attıktan sonra bana baktı ve

S: şimdi sie odamdan hazırlancam.

Dedi ve ayağa kalktı. Bende odadan çıktım. Kapının önünde Nehir ile karşılaştım...

Nehir'den:

Sabah alarmla kalkmıştım ve hazırlanmaya başlamıştım. Hazırlanırken Rümeysa gelmişti ve bana bir bakış atıp odamdan çıkmıştı.

20 dakika sonra tamamen hazırlanmıştım. Kendime aynadan baktım ve odamdan çıktım. Sümeyye'yi uyandirmak için onun odasına doğru yürüdüm tam ben içeriye girecekken içeriden Rümeysa çıktı.

R: vayy hazırlanmışsın.

N: tabi olum. Sen de hazırlanmışsın.

R: Ben hep hazırım zaten şekerim.

Kahkaha atmaya başladık. Kahkahamız durunca kolkola merdivenlerden indik ve girişteki salonda oturmaya başladık.

5 dakika sonra Zeynep ve Sümeyye de gelmişti.

Zeynep'ten:

Dördümüz de çok güzel giyinmiştik.

Dördümüz de çok güzel giyinmiştik

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.
ÜVEY ABİMİZ VE GRUBU ~BTS~Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin