BU BÖLÜMDE SMUT VARDIR RAHATSIZ OLANLAR OKUMASIN TŞK İYİ GÜNLERZeynep'ten:
Odama gelmiştim. Uyumadan önce duş alma alışkanlığım olduğu için banyoya girdim.
Kısa bir duştan sonra banyodan çıktım ve giyinme odama girdim. Rahat bir kombin hazırladım ve giyindim.
Giyindikten sonra giyinme odamdan da çıktım. Giyinme odamdan çıkınca karşıma Suga çıktı.
Bunun burda ne işi vardı?
Z: Suga? Senin burda ne işin var?
Su: senin için geldim.
Z: b-benim için mi?
Su: hmhm
Suga üzerime doğru gelmeye başladı. Bende doğal olarak geriye doğru gitmeye başladım. Birkaç adımdan sonra sırtım duvara değmişti. Artık Suga ve duvar arasındaydım.
Suga yüzünü yavaşça boynuma gömdü. Yavaşça boynuma ıslak öpücükler bırakmaya başladı.
Z: S-suga...
Su: şşttt... Sus ve anın tadını çıkar.
Konuşurken dudakları boynumun hassas noktasına değiyordu. Huylanıyordum.
Boynumu daha sert öpmeye başladı. Kendisini bana bastırıyordu. Altımda bir sertlik hissettim.
Z: ıhm.
Suga'nın dudakları yavaş yavaş boynumdan ayrıldı ve dudaklarımla buluştu. Sertçe dudaklarımı sömürüyordu. Bende ona karşılık veriyordum.
Bir elim onun saçını okşarken diğer elim onun sırtındaydı. Onun da elleri göğüslerimdeydi. Suga dudaklarımdan ayrıldı ve beni kendine daha çok bastırdı.
Z: ah Sugaa...
Suga beni kucağına aldı ve yavaşça yatağa yatırdı. Kendi tişörtünü ve pantolonunu çıkarttı ve beni öpmeye devam etti. Beni öperken benim tişörtümü de çıkarttı. Tişörtümün altında sütyen yoktu...
Suga beni öpmeyi bir anlık bıraktı ve göğüslerime baktı. Yavaşça göğüslerime yaklaştı ve öpmeye başladı.
Z: S-suga ıhmmm.
Suga bir eliyle göğüsümü ellerken diğer eliyle vajinamı sıkıyordu. En sonunda göğüsümü de bıraktı ve yavaşça şortumu çıkarttı. İç çamaşırımı da çıkartınca gözlerindeki arzuyu gördüm.
Hemen baksırını çıkarttı ve bir anda içime girdi.
Z: AĞHHH
İçimde bir süre hareket etmedi. Kulağıma yaklaştı ve özür dilemeye başladı.
Su: Özür dilerim. Özür dilerim. Özür dilerim...
Z: ıhm canım yanıyor.
Su: çok özür dilerim...
İçimde yavaş yavaş hareket etmeye başladı. Bir süre yavaşça hareket ettikten sonra hızlanmaya başladı. İkimizin de inlemeleri tüm odada yankılanıyordu.
20 dakika sonra ikimizde boşaldık. Suga içimden çıktı. Dudağımı öptü ve konuşmaya başladı.
Su: seni seviyorum Sevgilim...
Z: Bende seni seviyorum...
...
Zeynep and Suga
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ÜVEY ABİMİZ VE GRUBU ~BTS~
FanfictionBabalarının yeni bir kadın ile evlenmesiyle birlikte Koreye giden ve Kore de yeni aşklar tadan 4 kız kardeşlerin hikayesi... not:eğer betimleme olmadan bir kitabı okuyamam diyorsanız bu kitabı okumayın. EĞLENCE AMAÇLI YAZILMIŞTIR