1

49 1 2
                                    

,,Ach. Nudím sa. Poďme niečo robiť" kričala som na kamarátku Lizzie. ,,Halo. Nebuď furt na tom mobile."

,,Veď niesom. Niesom," začala. ,,Tak, čo chceš robiť?" spýtala sa.

,,Nemám poňatia. Čo si ty robila?" spýtala som sa zas ja.

,,Nič také. Veď vieš. Len bola na instagrame."

,,Aww. Zase si sa trýznila pozeraním fotiek Paula?" povedala som so smiechom hlase.

,,Ach. Mám ti to vážne priznať?" zasmiali sme sa.

,,Ja ťa nesúdim. Musím uznať, začala som ich počúvať," Lizzie sa na mňa pozrela udivene. ,,No čo? Majú fakt dobre pesničky. Aspoň tie čo zatiaľ poznám," stále sa na mňa pozerala šokovane. ,,No áno, nieje to môj štýl, ale sú naozaj úžasný. Ten ich hlas. Asi som sa zamilovala. Dokonca som si aj ja začala interviews a fotky s nimi pozerať. Hlavne s Paulom teda." Smiala som sa popri rozprávaní.

Lizzie vyskočila a začal ma objímať.
,,Oh bože ďakujem ti že si ju presvedčil," zazerala som na ňu ako sa modlila zrejme. ,,Myslela som že sa to nikdy nestane, ale ona konečne pochopila zmysel života." Rehotali sme sa.

*Týždeň neskôr*

Mala som v ušiach sluchátka a upratovala kuchyňu. Počúvala som beatles. Opäť už týždeň v kuse. Nemohla som prestať.

,,I wanna hold your haaand. Uaaa. I wanna hold your haaand." spievala som si a tancovala popri umývaní riadov, keď som za cítila slabé poklepánie na ramene.

,,Uaaaa." zľakla som sa.

,,Elizabeth! Vieš ako si ma vyľakala? A ako si sa dostala dnu? Mala som zamknuté." panikárila som a kričala na Lizzie. Moju najlepšiu kamarátku.

,,Mám kľúče. Nepamätáš? Prakticky tu bývam." smiala sa nadomnou.

,,Prepáč. Len som sa trošku opustila od reality." smiali sme sa.

,,Čo si robila?"

,,Hm. Počúvala." povedala som tlmene.

,,Ktorú pesničku?" spýtala sa Lizzie.

,,Všetky! No, nie všetky, ale spravila som si album. Prisaham ti ze je ich tam asi 50 a stále objavujem viac a viac pesničiek." vykrikovala som, lebo som stále mala sluchátka v ušiach.

Lizzie si odkašlala a ukázala si na uši.

,,Oh. Jasné." vybrala som si sluchátka z uši.

,,Ako dlho ich počúvaš? Týždeň? Niekedy mám pocit že toho vieš viac ako ja." zasmiala sa Liz.

,,Včera v noci som nespala. Pozrela som si asi 20 videí o nich čo som videla na YouTube. Väčšinou interviews alebo vtipné momenty," smiala som sa. ,,Čo si mi to spravila? Som posadnutá. Ale nemôžem prestať! Ja tak milujem Paula." vyhŕkla som na ňu.

,,Verím. Kto by ho nemiloval. Je úžasný ja viem. Ja a Lizzie sme sa rozplývali nad Paulom McCartneym z šesťdesiatych rokov.

Ja viem mali by sme sa spamätať. Veď už je rok 2020. Nemali by sme myslieť na človeka ktorý by mohol byť teraz nás dedko. Ale, to sa nedá. Prečo musím mať teraz 16. Prečo som nemohla mať šestnásť tak v roku 1957? To by bolo o toľko lepšie.

,,Ja viem. Máš ich teraz rada. Respektíve Paula. Nechceš si pozrieť Hard day's night?" spýtala sa ma Lizzie.

,,To je ten film o nich že? Neviem. Vieš, mám rada ich hudbu. A aký krásny sú," rozplývali som sa znovu.
,,Ale film?" spýtala som sa.

Stuck in time [The beatles FF] *SK*Where stories live. Discover now