Vošli sme do triedy. Sadla som si úplne do zadu ako vždy a Liz vedľa mňa.
,,Čo máme prvé?" spýtala som sa Lizzie.
,,Fúha. Prírodné vedy." povedala.
,,Ach. Nenávidím ich.. Je to tak nudné." povedala som zúfalo.
,,A kto má ten predmet rád?" smiala sa Liz a ja s ňou.
***
Po hodine som išla na záchod. Mobil máme zakázaný. Len na WC do neho môžem ťukať.,,Evansová. Ale čo. Píšeš kamarátom?" pýtala sa.. Ani neviem ako ju mám nazvať. Hviezda školy? Hlavná roztlieskavačka? Najlepšia študentka na škole? Dievča ktoré ma šikanuje?
Proste Melanie.,,V-." chcela som jej odpovedať, no prerušila ma.
,,Počkaj. Čo to vravím. Ty žiadnych nemáš." smiala sa Melanie a tá jej partička. Úplne mean girls našej školy.
Toto s ňou už naozaj nezvládam.
,,Aj máš niaky problém, čo zrejme máš, už 2 roky, tak prosím. Vyjadri sa. Mám čas." povedala som mierne naštvane.
,,Vieš že ani nie? Len ma baví terorizovať ťa." usmiala sa Melanie a odišla aj s tými jej poskokmi.
Utekala som do triedy a hodila sa na stoličku.
Vybrala som si z tašky proteínovú tyčinku. Keď som nervózna tak jem.
,,Pozor Grace. Aby ti nezabehlo. Alebo horšie aby si nepribrala," úškrňala sa opäť Melanie. ,,Vlastne keď sa na teba pozerám, ty už pribrať nemôžeš. To by sa nedalo." A je to tu. Smiala sa celá trieda.
Odložila som ti blbú tyčinku a sústredila sa na poznámky ktoré som sa mala naučiť včera, len som tupá. Ach.
***
,,Inak. Dnes mi ideš pomôcť." povedala som Lizzie.,,S čím?" vyzvedala.
,,Musím odpratať pár vecí z podkrovia. Tvoji rodičia povedali že by sa tomu domu zišlo zateplenie." povedala som akoby nič.
,,Vieš o tom že stále môžeš ísť bývať k nám a nemusíš sa zaťažovať s takými vecmi?" povedala.
,,No to iste. A kde by sme mali náš čajový klub?" zasmiala som sa.
Lizzie sa ku mne pridala.,,Koľko je tam vlastne veci? A čo tam je?" vyzvedala opäť Liz.
,,Nemám poňatia, ale myslím ze sa tam neupratovalo odkedy dedo už nevládal. A mohol. Od vtedy nič." povedala som.
,,To bude roboty." zasmiali sme sa.
***
Prezliekla som sa do teplákov a vlasy si dala do copu. Aj tak tam bude prah.,,Na! Tu máš tie tvoje staré tepláky. Nech si nezašpiníš rifle." podala som Lizzie staré tepláky.
,,Ták, poďme na to." prikývla som.
***
Bolo tu neskutočne veľa hlúposti. Pár krabíc so starými knihami, ďalšia krabica. So zrejme návodmi na rôzne veci. Ako opraviť bicykel. Návody na niake staré skrine. Nemám poňatia načo si to dedko odkladal.,,Lizzie! Lizzie! Pod okamžite sem!" kričala som na Liz.
,,Hm! Čo je také dôležité?" odfrkla si.
,,Oh wow. Tak toto je dôležité. Budem kričať!" jásala, keď som jej ukázala platňu. Help.
,,Je! Nikdy som nevedela že moji starý rodičia by ich počúvali. Úžasné. Som v ráji!" nadšene som pokrikovala.
YOU ARE READING
Stuck in time [The beatles FF] *SK*
FanfictionNiektoré momenty, vek či iné udalostí sa nemusia úplne rovnať skutočnosti. Fanfikcia znamená príbeh podporený tvojou vlastnou myšlienkou. Je to len určitá inšpirácia. Nieje všetko stratené. Príbeh sa veľmi PODODBÁ na skutočné udalosti okolo informác...