6

300 20 5
                                    

Hadi iyi okumalar!

•••

"James... Merlin'in sarkık donu aşkına! Gecenin bir saati tuvalete gitme bahanesi ile çapulcu haritasını yanında götürmene mi kızıyım yoksa Lily'i gördüğüne inanmana mı?" Dedi Remus oflayarak.

"Anlamıyorsun Reyms! Hayal değildi! Lily benimle aynı saatte, aynı koridordaydı hatta bana gülümsedi. Yanımdan geçerken de omzumu okşadı." Dedi James karşısında ki üçlüye bakarak.

Peter burun kıvırdı. (Gıcık fare ya! Niye çapulcusun ki sen?!) "James, belki de Lily'e karşı sadece bir saplantın vardır."

Sirius Remus'a dönüp sırıttı. "Az sonra kavga çıkacak."

"Bana bakın! Şunu aklınıza sokun! Ben. Lily'e. Aşığım!" Dedi ardından kendisini yatağa bıraktı.

Kafasının yastık yerine yatağın demirine denk gelmesi ile yüzünü buruşturdu.

"İyi misin Çatalak?" Dedi Remus endişeyle.

Sirius ise elini alnına götürüp tam bir drama dizisine dönüştürdü olayı. "Ah Remy, aaah! Çatalak'ın durumu çok vahim... Gözlerimin önünde ölüyor, anlasana!"

Sirius'un dramını bağırarak bitirmesi Çapulcular'ı kahkahaya sokmuştu.

"Pati. Sen kesinlikle bir oyuncu olmalısın!" Dedi James gülerek.

"Teşekkürler Çatalak! Annemi sinir etmek için mükemmel bir yol bu!"

Remus oflayarak ayağa kalktı.

"Bir şeyler yapalım ya!"

Sirius ayağa fırladı. "Bunu sen mi söylüyorsun Aylak? Merlin'in sarkık donu aşkına! Kafamıza taşlar yağacak!"

"Bir şeyler yapmak eşek şakası yapmak demek değil Pati..." dedi Remus.

James atıldı. "Ohooo kahvaltı vakti gelmiş! Yürüyün çocuklar!"

3'lü olmasını istediğim 4'lü yatakhaneden çıktı.

Aynı anda yatakhanelerinden çıkan kızlar ile karşılaştılar. James Lily'e bakıp gülümsedi. Lily ise sabır çekip ilerledi. Sirius ise Lily'nin bu hareketine kahkaha atan Marlene'e bakıp güldü.

Arkadan yürümesini bekledikleri Caty ise ortalarda yoktu.

Boş verip yürümeye devam ettiler.

Hemen arkalarından kızlara yetişen Caty yanında ki kızı tanıttı.

"Kızlar bu Dorcas. Dorcas bunlar da Lily ve Marlene."

Marlene elini uzattı. "Memnun oldum."

Dorcas elini sıkıp tebessüm etti. Ardından Lily ile de el sıkıştılar.

O sırada Caty kimsenin fark etmediği bir şey fark etmişti.

Remus'un Dorcas'a bakışları...

Wizard & Witch || Jily & BlackinnonHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin