2

443 22 74
                                    

Multi: Bayıldığım bir Blackinnon videosu



O günden sonra Çapulcular o masaya oturmama kararı verdi.

Ya da bu karar Remus'un olup tüm Çapulcular uymak zorunda kalmış da olabilir. Bilemeyeceğim...

O gün Quidditch maçı vardı ve herkes yine çok heyecanlıydı. Marlene ve Caty uyandıkları anda heyecan ikisini de basmıştı.

Caty adam dövmeye bayılırdı.

Fakat bunu Hogwarts'da yapamıyordu. Ve sırf bunun için takıma vurucu olarak katılmıştı.

Marlene ise mükemmel bir arayıcıydı.

Tabi James de bir kovalayıcıydı ve Caty'nin Çapulcular ile olan sohbeti sadece bununla alakalıydı. Marlene ve James ise çocukluk arkadaşıydılar.

İkili bir şeyler atıştırdıktan sonra ayağa kalktı. Fakat James hala tıkınıyordu.

Marlene eğilip James'in kafasında ki kaska kapı çalar gibi vurdu. "Potter?"

Caty Marlene'in sözünü tamamladı. "Yoksa maça katılmaktan vaz mı geçtin?"

James ise ağzındakini yutup konuştu. " Ah kızlar. Beni hiç tanımamışsınız." Deyip ayağa kalktı.

Ardından tüm Gryffindor masasına dönüp bağırdı "Slytherin'i yerle bir edecek bir maçımız var!"

Marlene ise wuhuuu sesleri çıkardı.

Sirius bu seslere gülümsedi. Ardından o da ayaklandı.

•••

Lily korkuyla arkadaşlarına baktı. Ya da bakmaya çalıştı.

Her ne kadar kızlara bakmaya çalışsa da gözü James'e kayıyordu.

Onun için endişeleniyor olamazdı değil mi?

O sırada gözü Caty'e kaydı ve sırıtmaya başladı. Topa vuracağım diye Marlene'in süpürgesinin arkasına vurmuştu. Neyse ki Marlene dengesini koruyordu.

Sirius ise Marlene için korkmuştu. Ve bundan dolayı kendini garip hissediyordu.

Kızın kankası bile sırıtırken kendisinin endişelenmesi olacak iş değildi.

Hogwarts'ın bir numaralı çapkını bir kız için mi endişelenecekti? Hahahayt! Asla!

Maçın sonunda Marlene snitch'i yakalamıştı, Caty yüzlerce kez topu dövmüş ve stresini atmıştı, James ise her zaman ki gibi etrafta hava atıyordu.

Slytherinlerin hepsine kötü diyemezdiniz Caty'e göre.

Ama arayıcıları cidden insanı kendinden soğuturdu.

Marlene'in karşısına dikilip bağırmaya başlamıştı.

Tüm Gryffindor takımı biz buradayız dercesine arkasında duruyordu.

Lily ve Sirius da hemen Marlene'in yanındaydı.

Adı Chloe olan Slytherin'in arayıcısı tıslayarak konuşuyordu.

" Yüzsüz! Bir Muggle ile evlenen baban gibi sen de yüzsüzsün, bitch! "(Türkçe söylemeyim dedim anlayan anlar)

Marlene asasını anında çıkarıp doğrulttu.

" BANA BAK! BABAM HAKKINDA DOĞRU KONUŞACAKSIN SENİ PİSLİK!"

O sırada arkadan gelen Bellatrix konuştu.

" Doğru konuşmazsa ne olur McKinnon? Muggle annene mi şikayet edersin?"

" Kapa çeneni Bella!" Dedi Sirius.

Ardından James ve Lily ile birlikte kimse katil olmadan -Ki olsaydı bu kesin Marlene olurdu-  Marlene'i tutup çekiştirmeye başladılar.

Ama Caty tarafından yumruk yiyen Chloe kimsenin gözünden kaçmamıştı.

***

Caty, Lily, James, Sirius,Peter ve Remus toplanmış Marlene'i sakinleştirmeye çalışıyordu.

"TANRI HEPİNİZİ KAHRETSİN!" Diye bağırdı Marlene.

"Bıraksaydınız da yolaydım şu yellozu!" Diye devam etti.

"Yelloz?" Diye sordu Sirius.

"Yelloz tabiiiii! Ne şeytan bir yüzsüz oooo!"

"Yüzsüz şeytan?" Diye sordu bu sefer Lily.

"Bıraksaydınız da tüm parmaklarını kırt kırt kıraydım! Böyle boynundan tutacaksın, çakacaksın yüzüne dizini! Oh! Mis!" dedi Marlene sanki bunu yapıyormuş gibi.

Sirius ve Remus korkuyla geri çekildi. "Ne biçim fantezileriniz var lan sizin?!" Diye bağırdı Sirius.

"A yok. Bizim değil. Bunlar patentli Marlene dövüş sitilleri."Dedi Caty gülerek.

James ise gözünü Lily'den ayırmıyordu.

Aklına mükemmel bir fikir gelmişti. 

Madem Lily'i seviyordu. O zaman çocukluk arkadaşı ile takılıp ona yakışırsa hiçbir sorun olmazdı. Zaten Jily shipperlığı gözlerinden okunan Marlene ona kesinlikle yardım ederdi.

O sırada gözü Sirius'a kaydı. Marlene'e böyle dik dik  bakmaya devam ederse biraz önce Marlene'den dinlediği dövüş sitillerini Marlene Sirius'un üstünde uygulayabilirdi.

Ah! Bir dakika! Patiayak neden bu Çılgın-Sarı'ya aşık aşık bakıyordu?

Aşık aşık bakmak derken gözü tekrar Lily'e kaydı ve gülümsedi.

Aşağıya mükemmel çift Jily'nin mükemmel fan artını bırakıyorum

Aşağıya mükemmel çift Jily'nin mükemmel fan artını bırakıyorum

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.
Wizard & Witch || Jily & BlackinnonHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin