2

6 0 0
                                    

Hai jumpa lagi jangan bosan baca ceritaku hehe 😂
Vote tekan ⭐️ Di bawah ya guys.

Suasana sepi terlihat seorang gadis sedang tertidur pulas di atas katil king size.lelah agaknya lelah pikiran atau badan entah lah.

Woam gadis itu bagun dan menguap kalau dilihat rupanya sedikit berantakan dengan rambut singa haha
Aku harus bagun dan memulai hariku dengan baik. Lalu gadis itu turun dari katil king size menuju ke wardrobe untuk memilih pakaian yang akan dipakai pada hari pertama nya disini.

Setelah mandi dan berendam air suam arissa mula merias dirinya setelah siap dia pun keluar menuju cafe untuk mengisi perutnya.
Geezz ramai sekali.makanan nya juga banyak pilihan hmm makan dulu selepas ini aku mahu shopping yang banyak yay!

Arissa pulang ke bilik dengan paperbag yang sangat banyak arissa belanja kebutuhan diri nya dari makeup pakaian dalam,kasut bag dan accessories boros sekali.

Hmm kalau berjemur di kolam menarik sepertinya hehe

Gadis itu pun segera menukar pakaian kepada bikini yang baru dibeli tadi dan membawa topi pantai dan juga sebuah novel untuk dibaca bagi memenuhi masa cutinya. Tidak lupa arissa mengikat kain dipinggang untuk menutupi aset beharganya hehe.

Sesampai di kolam cuaca sangat dingin walaupun matahari keluar memancarkan panas teriknya mentari, arissa memilih tempat paling hujung untuk melihat view laut dan juga kolam.

Hai miss can I take your order please? Kata waiters itu kepada arissa.

Yah give me one banana milkshake and mix fruits yah and this your tips.
Thank you miss.

Setelah waiters itu pergi mengambil order, arissa pun melucutkan kain di pinggangnya dan berbaring di salah satu kerusi yang tersedia. Arissa termenung sambil memikirkan kehidupan apa yang akan dilaluinya setelah ini.

Here your order miss have a nice day miss.
Thank you.ucap arissa.

Arissa pun mulai minum dan makan buah buahan tiba tiba datang seorang lelaki menyapa arissa.

Hai are you alone?can I sit here?tanya laki itu

Yah sure.jawab arissa sambil menarik kedua bibirnya tersenyum kecil.

I'm waiting for my friend actually and where u come from I'm from jakarta.sambil menghulurkan tangan mahu berjabat arissa  menerima jabatan tangan sambil menjawab I'm from malaysia.ok u may wait your friend here.

By the way I'm lucas and you are?
Im arissa u can call me ari.

Oh jadi kamu holiday atau urusan kerja?banyak tanya sekali lelaki ini jawab arissa membatin.

Holiday..kalau soal kerja aku pengangguran hehe

Really? Apa kerja kamu sebelum ini?yah mana tahu aku bisa membantu.hais boleh percaya ke dia ni arissa berfikir.

Aku seorang interior design. Jawab ku tanpa mengalihkan mata untuk mengawasi mimik muka lucas.

Oh perusahan ku bukan dalam bidang itu tapi aku punya teman ini business card ku nanti hubungi aku sampai di jakarta aku bisa ketemukan kamu pada teman ku.ucap lucas tanpa jeda sambil bangun dari kerusi cepat setelah kelibat temannya sampai.

Girl who had a bad luck in a good wayTempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang