HOSEOK POV.
— dacă tie frică de Mister atunci dacă se va agita din nou tu vei fi singurul vinovat cai sunt oglinda noastră ei ne simt sentimentele. Spune Maria și eu răman blocat și pentru ca distanța dintre noi e destul de mică dar și pentru cuvintele ei, erau asa de sincere și pure revin la realitate abia când fata se îndepărtează de mine și merge la acel cal și îl mangaie și după ma așteaptă pe mine ei bine asta e măcar acum să am încredere în mucoasa asta.
— bine baiete nu-ți fac niciun rău asa ca stai liniștit, îi spun eu calului și ma urc pe ei și spre surprinderea tuturor calul sta destul de liniștit oare ce a făcut fata asta? Ce i-a putut spune?
— bravo acum o mai avem pe Lady să speram ca nu de întâmplă nimic pentru ca nici eu nu vreau sa ii dau pe mana americanilor pentru ca sunt niște cai destul de speciali. Spune domnia Hang
— cum ai facut asta? Spun eu pe un ton arogant
— am să-ți spun. Spune ea și face o pauză iar eu așteptând să imi zica la fel ca un copil mic deși nu arătăm asta. Când n-ai să mai fi asa arogant nu degeaba Mister nu te-a lăsat să-l calaresti.
— ei bine eu Ti-am zis hoseok ca (,) cai își aleg stăpâni și dupa cum vad Lady și Mister și-a ales călărețul potrivit, tatăl tau să descurcat mine micuta Mari, spune domnul Hang iar Maria doar râde
— ei bine mai vedem asta, spun ei și pornesc spre lady și Maria ma oprește.
—cu nervii nu urci pe lady a mea ți-am mai spus cai sunt oglinda noastră.Ei bine trebuie să recunosc ca fata asta imi face 1000 de nervi dar are dreptate tot timpul și urasc să accept asta.
— mhmm bine.., spun eu și ma așez în fata calului care sincer să fiu arată mai fioros decât Mister dar nu am nevoie de frica.
— bine fetito acum să începem, spun eu și din nou Maria ma oprește și imi dau ochii peste cap
— acum ce mai e?
— am nevoie de acordul ei istetule
— Aha să te vad cum o să-ți vorbească tie calul, spun eu ironicMARIA POV.
- haide fetito doar tu ai mai rămas, te rog fă-o pentru noi și acceptal pe hoseok deși nu stie să aibe respect față de cai
— Hei te aud!! Spune hoseok revoltat
— taci! Ca asa e. Să revenim Lady ai grija o faci pentru noi esti dispusă să îl accepti să te încalece? Spun eu și ma îndepărteaz de ea și ea de mine și spre fericirea mea face o plecăciune și ma uit spre ceilalți care sunt uimiți înafara de Bătrânul Hang
— Mi-a spus tatăl tau de comunicarea ta cu cai dar niciodată n-am crezut asta esti o fata deosebita nu degeaba acești cai te-au ales pe tine.
— multumesc domnule, acum hoseok te rog mergi la Lady.
CITEȘTI
𝗕𝗧𝗦? 𝗡𝗨 𝗠𝗨𝗟𝗧𝗨𝗠𝗘𝗦𝗖⚠︎
AventuraIn aceasta carte este vorba despre o tanara din romania pe nume Borodi Maria care studiaza la facultatea de muzica pentru a fi compozitoare, toata actiunea incepe cand directorul ei o trimite in koreea ca sa compuna pentru o trupa numita BTS. ! va...