♡KIHYUN♡

121 18 1
                                    

Gerçek adı: Yoo Kihyun

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Gerçek adı: Yoo Kihyun

Doğum tarihi: 22 Kasım 1993

Görevi: Ana Vokal

Boy:1.76 cm

Kilo: 64 kg

Kan grubu: B

Kihyun Hakkında:

No Mercy’de, Monsta X’e katılması kesinleşen 3. üyedir.

‘Yoo Kihyun’ isminin anlamı: ‘Yoo’ (Kültür) + ‘Ki’ (Dünya) + ‘Hyun’ (Belirmek). Nereye giderse gitsin, o yerde daima bir kültür belirecek.

Gitar çalmasına rağmen gitar vs piyano seçiminde “Ben bir piyano adamıyım,” diyerek piyanoyu seçmiştir.

seçen Kihyun, No Mercy programında şirketin vokalist ünlülerinden övgüler almış, kolay kolay kimseyi övmeyen K.Will bile kendisini övmüştür.

No Mercy döneminde Giriboy ve Soyou’ya “Pillow” şarkısına eşlik etmiştir.

Çıkış için hazırlandıkları dönemde Jooheon ile birlikte “Orange Marmalade” dizisi için bir ost seslendirmiştir.

Kihyun karakterini uyumlu ve nazik olarak belirtti.

Kihyun sanatçı olmaya abisinin dinlediği müzikleri dinleyerek sevmeye başlamış. Lisesinin müzik festivalinde şarkı söylediğinden beri şarkıcı olmanın hayalini kurmuş.

En çok saygı duyduğun kişinin babası olduğunu söylemişti.

Bir abisinin olduğunu ve Japonya da olduğunu söylemişti.

Kihyun, sıkı ve otoriter bir aile ortamında büyüdüğünü söyledi.

Kihyun küçükken annesiyle birlikte yemek programlarındaki tarifleri yaptığını söyledi.

Kihyun, vakti olduğunda, üyeler için Teriyaki soslu tavuk göğsü ve tavuk göğüslü kimchi güveci yaptığını söyledi.

İlgi duyduğu mesleği aşçılık olarak seçti.

Kihyun’un kız kardeşi olsaydı, onu Hyungwon ile tanıştırırdı.

Bir fanın ‘Hayranlar Monsta X için ne?’ sorusuna: “Sonsuza kadar beni etkileyecek çekici kızlar,” demiştir.

İdeal tipini “Benim için bebek gibi olan biri” diye tarif etmişti.

“Sevgilin randevunuza geç uyanırsa ne yaparsın?” sorusuna: “Bir saat mi geciktin? O halde benimle bir saat daha uzun kalacaksın” diye cevap verdi. 😍👍

Kihyun ‘RUSH’ albümü hazırlıkları sırasında 5-6 kilo verdi. 😔

Kihyun, BTS’den Suga ile yakın arkadaştır.

Kihyun ‘Flowerboy Bromance’ adlı programa katılacak olsaydı, BTS’den Suga veya Seventeen’den Woozi ya da S.Coups ile katılmak istiyor.

“She Was Pretty” dizisi için “One More Step” OST’sini seslendirmiştir.

“Suspicious Partner” dizisi için “I’ve Got A Feeling” OST’sini seslendirmiştir.

“Shopping King Louie” dizisi için “The Tiger Moth” OST’sini seslendirmiştir.

Kihyun, BTOB ve Seventeen’den Seungkwan ve Woozi ile düet yapmak istiyor.

MONSTA X TANITIMHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin