Un sfat primit de la un prieten

643 21 21
                                    

Capitolul 12

Rosa
   Adormisem deja de ceva vreme când am simțit o atingere caldă pe umăr,deschid ochii si îmi focalizez privirea în întunericul din cameră în care singura lumină care se revărsa era cea a lunii.Laurențiu stătea aplecat în genunchi lângă patul meu și mă privea ciudat.Băuse,mirosea a alcool:
-Laurențiu,ai venit?îl întreb eu cu vocea somnoroasă.
-Da micuța mea frumoasă, abia am ajuns,voiam doar să îți dau un pupic de noapte bună.
-Dar cum de ai ajuns atât de târziu?Ești supărat pe mine?Știi...de azi dimineață când nu ai venit cu mine...
-Nu!sunt supărat pe mine micuțo!îmi zice și se întoarce cu spatele la mine.
-Atunci azi,de ce nu ai venit la cumpărături tu cu mine?
-Știi?aveam mult de muncă azi la birou si de aceea nu am putut veni cu tine.Oricum sunt sigur ca te-ai descurcat și fără mine nu?mai întreaba el întorcându-se din nou spre mine.
-Da așa este,m-am descurcat dar credeam că o să vii tu cu mine.
-Iartă-mă că nu am putut să vin.
-Stai liniștit este în regulă.Însă am o rugăminte la tine ...
-Cum pot să te ajut?mă întreaba el privindu-mă în ochi.
-Când o să ai timp o să mă înveți și pe mine să conduc mașina?Habar nu am cum se face și mi-ar plăcea tare mult să învaț.
-Sigur,o să facem asta când vrei tu Rosa.Am să te învăț să conduci.
-Doar când o să poți și tu,nu vreau să te încurc.
-Pentru tine o să existe întotdeauna timp liber frumoasa mea.Cu mătușa cum ți-a mers azi?
-Totul a fost bine,abia că nu ne-am întâlnit una cu alta toată ziua.
-Pe ea e mai bine să o eviți de multe ori decât să te intersectezi cu ea.
-Asta am observat și eu...Dar tu ai băut Laurențiu?De când te cunosc eu nu ai făcut-o până acum.
-Da,un amic m-a chemat la o bere să sărbătorim ceva și de aceea am venit așa acasă.
-Înțeleg...
-Ești suprătă pe mine?.
-Nu.De ce să fiu?
-Pentru că am băut.
-Eu doar am întrebat,nu am de ce să fiu supărată pe tine.
-Bine atunci,te las să te pui la culcare.Noapte bună micuțo,ne vedem dimineață,îmi  zice și după ce mă îmbrățișează și mă sărută pe tâmplă iese din camera mea fără să privească în urmă.Rămân în mijlocul camerei neștiind cum să reacționez și ce să zic.Mă pun din nou în pat și mă gândesc cât de mult s-a schimbat Laurențiu față de mine peste noapte.Parcă ceva îl macină dar oare despre ce o fi vorba?Să aibă probleme în afacerile lui?E tare gânditor și mult prea serios de multe ori.Trebuie să aflu ce se întâmplă cu el și să-l ajut cumva.

Laurențiu

Cât de idiot să pot să fiu ca să nu îi spun din ce cauză am băut.Dar dacă-i spuneam cu siguranță se speria de mine și o pierdeam definitiv și ca prietenă măcar.Trebuie să vorbesc cu cineva să mă mai descarc puțin,dar cu cine?Cu mătușa nici nu se poate pune problema să îi spun ceva despre asta,m-ar omorî.Iau telefonul în mână și primul care îmi apare pe ecran este Alin.Îl apelez iar după trei apeluri când mă pregătesc deja sa închid Alin răspunde:
-Salut frate,ce faci?Cum ești?
-Te salut Aline!Sunt bine dar aș putea fi și mai bine.
-Ce ai pățit?
-Știi frate,fata care am găsit-o și adus-o cu mine?
-Da,Rosa.
-Cred că mă îndrăgostesc de ea,Aline.
-Nu pot să cred așa ceva...nu e în regulă ce se întâmplă frate.
-Știu că nu e bine dar ce naiba să fac...acuma seara am fost cu o prostituată frate ca să pot uita puțin de Rosa.Dar nu am putut face nimic cu ea,m-am făcut doar de râs nimic mai mult.
-Nu e bine deloc Laurențiu!Ea nu o să poată să fie niciodată cu tine în felul în care o vrei tu.
-Știu Aline,știu.Dar ce să fac,ca nu mi-o pot scoate din cap?
-Cred că ar trebui să pleci un timp...să te îndepărtezi puțin de ea.Dacă și după ce te întorci înapoi și mai simți pentru ea același lucru,atunci înseamnă că trebuie să faci orice ca să o cucerești pentru că sigur e iubire ceea ce simți pentru ea.
-Nu știu ce să zic frate,dacă o las cu mătușa și plec sigur îi face viața un chin bătrâna.
-Nu cred,la ce personalitate are Rosa sigur o să știe sș se apere de ea.Trebuie să faci ceva cât mai repede frate,nu cumva intr-un moment de slăbiciune să faci ceva necugetat iar apoi sa-ți pară rău toata viața ta.Gândește-te măcar apoi vezi tu ce decizie iei si mă anunți si pe mine.
-Ok Aline,promit să mă gândesc și să te anunț ce decizie am luat.Mersi mult ca m-ai ascultat și pentru sfaturi,ne mai auzim frate.Te salut.
-Oricând ai nevoie bro,sunt lângă tine să te ascult și să te sfătuiesc.O seară liniștită să ai Laurențiu.
   Nimic nu am rezolvat chiar dacă am vorbit cu Alin,mai mult m-a băgat și el în ceața.Să plec de lângă ea,să o abandonez și eu așa cum au părăsit-o și părinții ei?După o jumătate de oră când ies de la duș mă confrunt tot cu aceeași incertitudine.Mă bag în pat și închid ochii dar gândurile nu îmi dau pace nici măcar aici,într-un târziu adorm nici nu știu cum dar dimineață mă trezesc cu o mahmureală și durere de cap groaznică.După ce mă"târăsc"cu greu până la baie unde îmi fac toaleta de dimieață cobor în sufragerie să iau micul dejun.Mătușa era deja în capul mesei lua micul dejun și îi dădea Deliei și șoferului instrucțiunile cu ce aveau să facă pe ziua de azi.Îi salut pe toți iar apoi mă așez la masă și îmi torn în ceașcă cafea din abundență,când mătușa termină de dat servitorilor instrucțiunile,îi cer Deliei un analgezic pentru durerea mea de cap.
-Ai băut azi noapte nepoate?Ai venit tare târziu.
-Da mătușă.Am băut,am fost la o petrecere.
-Înțeleg acum de unde durerea de cap...
-Bună dimineața tuturor!și soarele inundă camera când ea pășește înăuntru.
-Buna dimineața Rosa dragă.Te-ai trezit deja?
-Da Adelaide,sunt aici acum nu?
Avea pe ea un tricou destul de mulat care îi scotea în evidență sânii frumos împliniți.Purta o pereche de colanți din spandex care îi puneau în valoare toate curbele perfecte ale corpului.În picioare avea o pereche de teniși iar părul îi era prins într-o coadă lejeră din care îi scăpaseră câteva șuvițe rebele.Era de o frumusețe care îți tăia respirația.
-Bună dimineața Rosa!
-Buna dimineața Laurențiu!
-Mătușă,azi o iau pe Rosa cu mine o să mergem să călărim.Am un prieten care are o fermă așa că merg să o învăț să călărească.
-Dar nepoate...
-Nimic mătușă,te descurci fără ea azi,Rosa vine cu mine.
-Rosa,dute să te schimbi în ceva mai lejer te rog,azi o să avem o zi relaxantă...

Ai ajuns la finalul capitolelor publicate.

⏰ Ultima actualizare: Jul 16, 2020 ⏰

Adaugă această povestire la Biblioteca ta pentru a primi notificări despre capitolele noi!

RosaUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum