𝟐.𝐆𝐲ű𝐥𝐨̈𝐥𝐨̈𝐦 𝐚 𝐩𝐚𝐬𝐢𝐝, 𝐁𝐫𝐨𝐨𝐤!

32 2 0
                                    

  Flashback
Brooklynt és Elizabethet a Hydra fogságba ejti. A Tél Katonája által, sok kínzást szenvednek, mert nem akartak beszélni semmiről, ami a S.H.I.E.L.D.-el kapcsolatos. De a Tél Katonája hirtelen, beleszeret Brooklynba, s megszök a Hydra rabsága alól, Brooklyn-nal és Elizabeth-el együtt. Az nap este Bucky lefekszik Brooklyn-nal amit Elizabeth nem néz jó szemmel.

  Másnap reggel
*Elizabeth*
Épp kicsászkáltam a szobámból egy csésze kávéért. Még mindig fájt minden részem Télapótól. A kis rohadék. De Brooklyn se szent. Tényleg lefeküdtek.

A gondolataimba voltam elveszve, mikor Bucky lép ki, Brooklyn szobálya ajtaján.
"Jó reggelt Elizabeth." köszöntött mosolyogva, amitől mégjobban ideges lettem.
"Most cs*szted el." vágtam hozzá. "Miaz? Féltékeny vagy Brooklyn-ra, élagyú?" vágott vissza, mire a jobb öklömet össze szorítottam, hogy húzzak be neki, de Brooklyn épp kilépet kómásan a szobájából. "Hé srácok, mi a baj?" kérdezte a szemét dörzsölve. "Semmi." mondtam, s kimentem a lépcsőkhöz, s idegesen lehuppantottam az egyik alsó lépcsőfokra. Annyira szorítottam az ökleim, hogy vérezni kezdtek. Tony látta, hogy ideges vagyok, ezért mellém ült, s megfogta a kezem, hogy ne szorítsam tovább. "Hé, éleske, tudom, hogy full ideg vagy, de muszáj lenyugodnod. Tudom, én is ideges voltam ólomkezüre, de nem nyugodtam le, s balhé lett. S ha nem nyugszol le, az erőd elszabadúlhat, s nem fogod tudni kontrollálni magad, ami Brooklyn életébe is kerülhet." mondta s felnézett rám "Na, gyere" s megölelt. "Jó, de.. Tony basszus. Halálunkig kínzott, majdnem megölt minket. Brooklyn is... Sosem haragudnék rá de Barnes..."szorítottam újta ökölbe a kezeimet, de Tony újra megfogta őket. "Hé! Nyugiii...Tudom a titkod Liz" mosolygott, s közelebb hajolt, a fülemhez. "Tudom, hogy kedveled Lokit" súgta a fülembe, mire egy kicsit kiakadtam. "H-Honnan tudod?!" kérdeztem, mire az arcom kezdte felvenni a piros árnyalatott. "Tudod, nem kellene a naplódat szem előtt hagyni. Nameg a rajzaid... k***a jók!" vigyorgott. "K-Kösz" mondtam, mire már az arcom színe, egyenlő volt, egy vadalma színével.
  Tony felállt, s indult volna vissza a laborba de megállt, s úgy tett, mintha eszébe jutott valami, amit el kellene nekem mondania. "Jaj, igeen!! Éleske, ma este benéz hozzánk Loki... Rajtad múlik, hogyha marad-e éjszakára is" vigyorgott, s majd rámkacsíntott. Én ezek után, bepánikoltam, s felszaladtam a szobámba. A pánikom oka, nem Loki, hanem Brooklyn volt. Nem kedvelte Lokit, amiért majdnem lerombolta New York-ot. Meg persze azért, mert "rosszfiú". De egy idő után, nem is nagyon érdekelt. Összejött azzal aki majdnem kinyírt minket.

Épp Brooklyn nyitott be a szobámba. "Zavarhatok? Hé, Liz, tudom, hogy haragszol Buck-"
"Jó, jó, tudom, rád nem haragszom, de a haragom Bucky iránt, nem fog csillapodni, s maradjon távol tőlem amig lehet" vágtam félbe Brook-ot.
"De-"
"Ahj Brook, fontos dolgom van, ööh, megigértem Tony-nak, hogy segítek neki. Ugye nem haragszol?" kérdeztem.
"Dehogy Liz, rád sose tudnék haragudni" s megölelt

   Hamar beesteledett. A csapat már lent összegyűlt, elég hangzavart csaptak, hogy rájöjjek. Kicsíptem magam, mély levegőt vettem, s lementem. Loki is velük volt, s felfigyelt rám. "E-Elizabeth! Odinra, annyira hiányoztál, s oly... oly gyönyörű vagy, mint mindig" ölelt meg, s vissza öleltem
"Dehogy is! Te is hiányoztál" mondtam, s éreztem Brooklyn tekintetét rajtunk. Hátra néztem, s Bucky, majdnem, tátott szájjal nézett minket. Gondolom hirtelen érte őt az egész. De kit érdekel? Lokival elhúzódtunk, s flörtölgetni kezdtünk. Egy ideig így is ment, míg Brooklyn hozzánk nem jött.
"Lokeeesz, ugye nem gond ha ellopom Liz-t egy icipicit?" kérdezte Brooklyn
"Deho-" mondta volna Loki, de Brook megragadta a karom, s elhúzott.
"Te észnél vagy?" támadott le.
"Igen?"
"Komoly, Loki?" kérdezte.
"Na és? Mi legalább 4 éve ismerjük egymást, s nem is akart megölni. Plusz, mi nem feküdtünk le, a New York-i incidens után" vágtam Brook-hoz
"Ch... ezt megkaptam" nézett félre, s felsóhajtott "Jó, bocsánat." ölelt meg.
"Hugii, sosem tudnék haragudni rád." s vissza mentünk a többiekhez. Loki és Bucky épp beszélgettek. Loki meglátott, s hozzám jött, otthagyva Bucky-t.
"Nem nagyon kedvel a barátod." húzta a száját. "...de nem kell mindenki kedveljen" folytatta, s mosolygott.
"Gondolom félkezű elmesélte, hogy majdnem halálomig kínzott..." mondtam a földet nézve.
"M-Micsoda?" akadt ki Loki, s kimentem az erkélyre, ahová ő is követett.
"Drágám, sajnálom..." mondta szomorúan, de közelebb húzódott, s egy perverz mosolyt villantott. "Ugye tudod, hogy tőlem többmindent kaphatsz, mint a kedves barátod, a félkarú pasijától?" súgta, s megfogta az arcom, és az ajkait, az enyémre tapasztotta. Ez után elvezettem a szobámig, és hát... ami ott történt az nap éjszaka, az a szoba titka marad.

  Másnap reggel mellette keltem, hozzá bújva, ő meg engem ölelt.
"Jó reggelt királynőm " s megcsókolta a homlokom.
"Neked is, királyom" viszonoztam.
Valahogy kiszabadítottam magam Loki karjai közűl, felöltöztem, s kimentem.
"Nem tudtatok volna halkabbak lenni? Nem aludtam semmit miattatok" köszöntött Tony
"Pff, Tony, egész éjszaka a garázsban voltál" nevettem
"Engem eléggé zavartak a hangok" vágta hozzám Bucky
"S én mit mondjak félkezű barom?" szóltam vissza.
"Ohohó, úgy hallom, hogy valaki kitágította a pici kis szádat" mondta, azt gondolva, hogy most elhalgattat. Itt nálam elszakadt a húr, s neki estem. Brooklyn és Loki választott szét minket.
"ELIZABETH!!" kiáltott rám Brooklyn
"Szólj máskor a drágádnak, hogy fogja be a száját, s örüljön, hogy nem sértettem vérig!!" szóltam vissza, miközben Loki lefogott.
"Igaz, Elizabeth képes bárkit földre kényszerítení a szavaival." mondta Loki, s erre Brook elhúzódott Buckyval. Én berontottam a szobámba, s egy lyukat ütöttem a falba.
"Meg. Fogom. ÖLNI!" kiáltottam. Loki hátúlról megölelt, s próbált nyugtatni.
"Drágám, gyere velem Asgardba...Ott nincs Barnes... Csak te meg én." mondta
"Édes tőled de... ők azok, akiket a családomnak nevezhetek... s kötelességem, hogy a földet védjem... Meg Brooklyn-t sosem hagynám itt..." szomorodtam el.
"A-Akkor veszünk itt a földön egy házat, s össze költözünk!" mondta mosolyogva, mire megfogtam az arcát, s én is elmosolyodtam.
"Akkor ne is haljak a Tesseract-ról!" mondtam szigorúan, de nevetve.
"Édesem, a te ragyogásodd gyönyörűbb, mint annak az ostoba kockának" mosolygott, s megcsókolt. Brook benyított, s kihívott. Bucky akart velem beszélni.
"Elizabeth... kérlek halgass meg" mondta sajnálkozó hangon. Loki a hátamhoz ment.
"Figyelj, sajnálom, hogy egy ekkora ökör voltam veled... Sajnálom, hogy majdnem. megöltelek... Sajnálom, hogy ilyen dúrván beszóltam... Brook-nak igaza volt. Nem ismerlek, s képes vagy megölni. Ha nem fegyverrel, akkor szavakkal... Béke...?" nyújtotta a kezét.
"Hogy mióta várok erre..." nevettem s kezet fogtam vele.
"Jeej, megúsztunk még egy Polgárháborút" mondta Tony, mire a többiek elnevették magukat. Épp Thor érkezett meg, s hozzánk jött, Loki vállát megfogva. "Liiz! Hogy vagy? Öcsém, Atyánk áldását adja rátok" nevetett Thor, mire az arcom, újra vörös lett.

   Sziasztook^^ Eléggé hosszúra sikeredett, de remélem tetszik. Bocsánat a kihagyásért, de nem nagyon volt időm ide is írni. Addig is, vigyázzatok magatokra^^

Has llegado al final de las partes publicadas.

⏰ Última actualización: Jul 17, 2020 ⏰

¡Añade esta historia a tu biblioteca para recibir notificaciones sobre nuevas partes!

Álombeli kalandjaim || 𝐌𝐀𝐑𝐕𝐄𝐋Donde viven las historias. Descúbrelo ahora