3. Bölüm

68 9 0
                                    

Parti günü gelmişti parti saat 19:00 de başlayacağı için çok erken kalkma gerek yoktu nasıl olsa hemen hazırlanırım diye düşünerek ten alarmı kurmamış, telefonunda kapatmıştım saat 14:00'de uyandım telefonu açtım ki 5 cevapsız çağrı vardı kimden geldiğini merak ederek hızlıca arama yerine girdim 3 ü annem ve Gökçe' dendi 2 si de Gizem' dendi.Annem ve Gökçe'nin aramasına şaşırtmıştım çünkü evdeydik yani ben öyle zannediyorum aşağı gezdim evde kimse yoktu tek ben vardım. Hemen Gökçe'yi aradım. Telefon elindeymiş hemen açtı.
DEFNE : Nerdesiniz Gökçe
GÖKÇE :Annemle caffe ye geldik evde canımız sıkıldı sende uyuyordun rahatsız etmeyelim diye sana haber vermedik.
DEFNE : Tamam ne zaman gelirsiniz ?
GÖKÇE :Daha yeni geldik 3,4 saate geliriz.
DEFNE :Tamam hadi görüşürüz
GÖKÇE : Görüşürüz
Gökçe bana daha yeni gittik desede beni aradığı saat 13:00 di aradan 1 saat geçmiş ama bu Gökçe için daha yeni geldik demekti
Beni bide Gizem aramıştı Gizem'i aradım telefonu kapalıydı neyse artık dedim çünkü partide oda olurdu büyük ihtimalle çünkü oda ilk okulda bizim sınıftaydı.
***
Saat 19:30 du ben biraz geç kalmıştım hemen annem beni arabayla parti yerine bıraktı tam kapıdan inicekken annem"mavi elbisen sana uğur getirsin" dedi ben unutmuştum ben ne zaman üzerime mavi bir şey giysem hem başıma bir şey geliyordu...
İçeri bi girdim ki herkes gelmiş sanki her zaman konuşuyorlarmış gibi sıkı bir muhabbet vardı. Aralarında dikkatimi en çok çeken şey bu oldu çünkü ben gelmeden önce acaba kimle konuşucam, Gizem gelicekmi vs. gibi şeyler düşünürken bu ortamı görünce biraz şaşırmıştım....Gizem'le göz göze geldik bana gel işareti yaptı bende yanlarına gittim. Gizem'in yanında iki kişi vardı çıkartamamıştım kim olduğunu birisi Murat'mış diğeride Barış merabalaştık tan sonra baya bi koyu sohbet ettik. Sonra ben bi lavaboya gitmek için izin aldım tam gidiyodum ki ayağım takıldı yere düştüm.

GECE MAVİSİHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin