2. Bölüm

78 10 4
                                    

Telefona baktım numara arıyordu ilk başta açmak istemedim sesini kısıp yastığın altına dürttüm sonra tekrar arayınca merak edip açtım ;

-DEFNE : Alo kimsiniz
-NUMARA : merhaba Defne'ylemi görüşüyorum
-DEFNE : Evet buyrun siz kimsiniz
-NUMARA : Ben ilk okul arkadaşın Murat. Ben diyorum ki bi parti veriyim tüm ilk okul arkadaşların bulunduğu .
-DEFNE : Olur. Bana uyar .Sende diğer arkadaşların numaraları varmı ?
- MURAT : Var. Ben her şeyi ayarladım sadece sizin gelmeniz kaldı.
- DEFNE : Hmm. Ne zaman parti ?
- MURAT : Pazar günü.
- DEFNE : Tamam . Görüşürüz
- MURAT :Görüşürüz.
Bugün Cumartesi' ydi ve partiye 1 gün vardı ve ben ne giyiceğimi bilmiyordum. Gökçe ile ilk okulda farklı sınıflarda olduğumuz için o partiye davetli değildi. Gökçe dışarda olduğu için hemen aradım dedimki " Gökçe nerdesin?" Çünkü elbise almam lazım dı o yüzden dışarda olması benim için bir avantaj dı. " Caffe de Tuğçe ile oturuyoruz ne oldu ki ?. " Gökçe' nin caffe de olması beni biraz üzdü çünkü Gökçe' gilin oturduğu caffe AVM ye uzaktı . " Hiiç öyle nerdesin diye sormak istedim ." En iyisi annemle beraber arabayla gitmekti . Annemin yanına gidip anneme " anne bugün beni ilk okul arkadaşım Murat aradı parti vericekmiş ilk okul arkadaşlarıyla buluşmak istemiş benide davet etti. Bende tamam dedim ama giyicek elbisem yoktu." Aslında ben hiç elbise sevmeyen bir kızımdır. Mavinin tonlarından nefret ederim ama annemde mavi renge bayılır. O yüzden annemle pek çarşıya çıkmak istemesemde mecburdum . " Tamam Defne hadi ben hemen hazırlanıyım çıkalım. Gökçe anneme çekmişti gezmeyi , alış veriş yapmayı çok severdi. " Ben arabadayım diyip aşağı indim "
***
Annem mavi renge bayıldığı için bende onu kırmamak için mecburen gece mavisi bir elbise aldım . Annem bana çok yakıştı desede bana hep uğursuz gelmiştir mavinin her tonu ama annemi kırmamak için aldım. Eve geçtik Gökçe gelmişti bana " Defne neden beni aradın sen beni durduk yere aramazdın hatta nerdesin diye hiç " Gökçe' nin hiç bir şeyden haberi olmadığı için bu kadar soruyla başımı bunaltmıştı ona konuyu açıklamam lazımdı yoksa başımın etini yiyicekti.

GECE MAVİSİHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin