9. Bölüm

27 4 10
                                    

Annesi o adamın amcası olduğunu anlar ve kızına bir daha bizimle birlikte olacaksın makyaj falan yok der. Gökçe ne olduğunu anlamaz ve ne oldu ki, kimmiş o adam , anne sen tanıyor musun ? Diye sorar annesi evet amcanız der. Defne ve Gökçe ilk birbirlerine bakar daha sonra annesine dönerek neden böyle bir şey yapsın ki amcam derler. Anneside kızım aklınca sizi öldürüp dedenin mirasına ortak olacak ama ben onu polise şikayet ettim görsün o Defne ve Gökçe annesine naptın sen diye bakış atıp sorarlar anne sen ne yaptın başımıza bela aldın annem o kadar sakindi ki nasıl bu kadar sakin olduğunu anlayamadım ve konuştu kızlarım korkmayın amcanız böyle şeyler yapar ama korkaktır yani bir şeyi yaparken 1000 kere düşünür ve biz hangi devirde yaşıyoruz polisi ararız bir şey olursa korkmayın siz biz Gökçe ile korksakta belli etmemeye çalışıyorduk. Anne daha başımıza bir şey gelmeden eve dönelim ben zaten tatile gelmek istemiyordum sevmiyordum öyle şeyler ama belki de evde kalmadığım daha iyi olmuştur beni evde kaldığımı öğrenirse benim başıma kötü şeyler de gelebilirdi o yüzden bu sefer annemlere kızmamıştım.... Eve geldiğimizde annem kapının açık olduğunu fark eder ve bize bakarak kızlar kapıyı kilitlememişmiyim ben annem böyle derken bizde şaşkınlıkla bakıyorduk ama annem çarşıya bile gitse kapıyı kilitlerdi. Biz Gökçe yle bakıştıktan sonra anneme dönerek anne saçmalama istersen sen çarşıya bile çıksan kapıyı kilitlerdin annem korku dolu gözlerle bize bakıyordu bizde anneme anne polisi arıyorum çünkü polisi aramasam bu olay çözülmedi annem benim önümü keserek dur Defne arama bi içeri girelim bakalım hırsız gelmişse ararız ben ve Gökçe korkuyorduk ve biz içeri girmemek için harekete geçtik anne sen git biz korkuyoruz annem tamam diyerek gitti bizde gökçe ile kapıda bekliyorduk hemen polisi aradım... Evin içine doğru bağırıyordum anneee içerden ses gelmeyince korkarak bağırmaya devam ettim tam bağırırken polis amcalar geldi. Polisler içeri girince bizde Gökçe ile arkalarından girdik bide ne görelim annem yerde yatıyordu karnında bıçak izi vardı biz Gökçe ile ağlamaya başladık hemen polisler ambulans çağırdılar annem ile hastaneye gittik annemi direk ameliyathaneye aldılar biz kapıda Gökçe ile ağlıyorduk.... Aradan 3 saat geçti ve içerden doktor çıktı bizde Gökçe ile hemen doktorun yanına gittik ve bize bakarak başınız sağolsun Gökçe direkt bayıldı hemen onu odaya aldılar bende ağlıyordum annemi görmek istiyordum Gökçe kendine geldiğinde bana bakarak o da ağlamaya başladı ve hemen kalkıp doktoru bulmaya gittik çünkü annemizi görmek istiyorduk hemen doktoru bulduk ve ağlayarak biz annemizi görmek istiyoruz doktor bey hemen annemizi göstermek için bizi morg ların oraya götürdü ben ve Gökçe sular seller gibi ağlıyorduk annemizi görünce bir ağlamıştık doktor bile duygulanmıştı hemen bizi dışarıya çıkarttı biz çıkmak istemesekte zorla çıkmıştık annemi bugün ilk indi namazına müteakip defnedilecek ti....
Arkadaşlar oylarsanın sevinirim 💜


GECE MAVİSİHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin