(Shuichi)
Lisede ilk gün ve sınıfa girmek için can atıyorum. Yavaşça ve umutlu adımlarla içeri girdiğimde herkes bana bakıyor, sonra geri işlerine dönüyorlar.
Oturmak için yer ararken sarı saçlı bir kızın bana baktığını farkettim, ona baktığımda gözlerini kaçırdı.
Hâlâ bir yer bulamadığım için ortada kaldım -,- Sonra yine birinin bana baktığını farkettim... Ama bu sefer mor uzun saçlı birisi, ona baktığımda bana doğru geldi ve;- Selam! Adın ne?
-E- S-shuichi... S-saiha-ra...
Utanmıştım...
- Ben de Kokichi Oma! Tanıştığıma memnun oldum!
Deyip elini uzattı, ben de yavaşça uzatırken bir anda elimi tuttu ve hızlıca salladı.
- Beraber şuraya oturalım mı?
- Şey... Olur!
En öne oturduk. Belki iyi kanka olabiliriz diye düşündüm, belki Kokichi de öyle düşünüyor... Yoksa niye direk beraber oturmak istesin?
Sonra kapıdan biri daha doğrusu bir robot(?!)
girdi. Herkes merakla ona baktı, tabi normal bir şekilde utandı.***
Dersten sonra Kokichi yanıma geldi ve biraz konuştuk.
- Bence iyi arkadaş olabiliriz~
Dedi, tam da düşündüğüm gibi.
- Aslında ben de öyle düşünmüştüm.
- Ne güzel!
Sonra dersten önce gördüğüm sarı saçlı kız geldi, ve;
- S-selam!
- Selam!...
- Şeyy... adınız n-ne?
- Kokichi Oma!
- Shuichi Saihara..
- Benim de Kaede Akamatsu...
- Tanıştığıma memnun oldum!
- Bende!..
- B-bende....
***Birkaç hafta geçti ve birbirimize alıştık (ne ara be).
Okul çıkışında Kokichi geldi ve;- Üfff sıkıldımmm.....
- Bende.... -,-
- Benim evime gidip oyun oynamaya ne dersin! Belki Kaede, Rantaro ve Kibbo'yu falan da çağırırız!
- Olur!
***
Eve geldim, Kokichi bir grup açmış, davet etmiş bile! Herkes olur demiş... Saat 17.00 da.... 'Ben de olur yazayım bari' deyip yazdım.
Saat 16.30'du ve Kokichi 'Hazırlanmaya başlasanız iyi olur!' yazmıştı. Herkes de 'zaten hazırlanmaya başladık' gibi şeyler yazdı. Ben de hazırlandım