Jimin'den
Namjoon hyunggil gelmişti. Şuan Jin hyung, Namjoon hyungun omzunda, Jungkook Yoongi hyungun omzunda uyuyordu. Ben dün geceden beri gözümü kırpmamıştım. Ameliyathanenin kapısı açılıp,içeridsn doktor çıktı.
"Kim Taehyung'un yakını kim?"
Kalktım.
"Benim.O iyi mi?"
"Vücüdunda fazla iz var. Kötü bir işkence dönemindem geçmiş olmalı. Izleri halledebiliriz. Ama vurulduğu yer..."
Susunca kaşlarımı çattım. Iç çekip devam etti.
"Onun ölümüne sebep olabilir."
Ağlamaya başladım. O ölurse ben yaşayamazdım ki. Soğuk olurdu her yer. Uşürdum. Benim çilek kokum giderse cehenneme düserdim. Bir an gözlerim karardı.
-----
Gözlerimi açtığımda hastane odasında oldugumu fark ettim. Son yaşananlar aklıma gelince gözlerim doldu. Kalkmaya çalışınca Yoongi hyung beni geri yatırdı.
"Ne zamandır uyuyorum ben?"
"2 haftadır."
Gözlerimi büyülttüm.
"Taehyung'u sorucaksan odasına git,iki saat anlatmak istemiyorum."
Korkmuştum. Ona bir şey olmuş olabilirdi. Kalkıp Taehyung'un odasına adımladım. Kapısına gelince derin bir nefes aldım. Kapıyı açıp içeriye girdim. Yatak bomboştu. Gözlerim doldu.
"Jimin-ah."
Arkamı döndüğümde Taehyung karşimda ayakta kolundan Jin hyung tutuyordu. Ona koşup sıkıca sarıldım. Kafamı onu boynuna gömüp nefes almaya başladım. O da bana sarıldı. O çilek kokusunu içime çektim. Saç tutamlarını tek tek okşadım. Yatağını yattık. Ben saçlarını okşadıkça mırıltılar
çıkarmaya basladı. O adamın yolduğu yerleri tek tek öptüm.
İçeriye doktor girdi.
"Evet.Taehyung bey baya güçlüsünüz. Vücüdunuzdaki yaralar iyileşti. 1 ay sonrayada yara izinin dikişini çıkartırız. Sonra ise özgürsünüz."
Teşekkür ettik. Doktor kontrolleri yapıp odadan çıktı.
"Dayandığın için teşekkur ederim sevgilim."
"Beni öptüğün zaman çok çok gucum oldu." deyip guldü. Onu gülüşünden öptüm. Bana şaşkınca bakmaya başladı. Yanakları kızarınca gülmeye başladım. Çok tatlı duruyordu.
Göğsüme girip uyumaya başladı. Gözlerimi kapatıp kendimi uykunun kollarına bıraktım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Senin İçin Dayandım Sevgilim
Short StoryPark Jimin ve Kim Taehyung bir suç grubuna üyeydi. Jimin'in sevgilisi Taehyung 3 aydır kayıptı. Taehyung'u bulurlar. Miniği Jimin'nin önünde vurulur. Seme Jimin Uke Taehyung