Lütfen Yapma

210 12 5
                                    

Medyayı dinleyerek okuyun Lütfen
Jimin'den
Sevgilim ve ben bir suç grubunu üyeydik. Taehyung'um 3 aydır kayıptı. Onun hakkında bulabildigimiz benim aldığım saat ve onu kaçırdığını düşündüğümüz düşmanımızın rozetiydi.

 Onun hakkında bulabildigimiz benim aldığım saat ve onu kaçırdığını düşündüğümüz düşmanımızın rozetiydi

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

(Rozet bu neden S harfi olduğunu deevamında göreceksiniz.)

Adamın adı Soo Cha. Bizimle davası vardı. Ama benim korktuğum Taehyung'un başına bir şey gelmesiydi. Birden zil çaldı, Odamdan hafta iki kez falan çıkıyordum. Merdivenlere geldiğim gibi yere çoktüm. O göruntü kalbimde çok kötu bir agrı yapmıştı. Kaybolduğu gün üstunde olan,sırf benim için giydiği beyaz gomlek şimdi kıpkırmızıydı. Elimi kalbımin ustune koydum. Yanıma Yoongi hyung geldi.
"Jimin,jimin bana bak.Jimin iyi misin?"
Cevap veremiyordum. Agzıma tuzlu su geldiğinde ağladığımı anladım. Yoongi hyung benin odama götürdü. Yatırdı ve üstümü örttu.
"Üşumüşsündür"
Ama bilmiyorduki Taehyung'um sıcaklağı olmadığı zaman tirtir titrediğimi. Odadan çıkınca Sevgilimin çeketini alıp koklamaya başladım. Yavaş yavaş kokusu gidiyordu.Ağlamaya başladım. Odaya Jungkook girdi.
"Yarın hazır ol. Taehyung'u almaya gidiyoruz."
Aniden yerimden fırladım.
"Nerdeymiş?"
"5,6 yıllık bir depoda."
Hemen kafamı salladım. Geri kafamı yastığımıza yattım. Bu yastıkta onunla çok sevişmiştım. Anılar aklıma gelince yüzümü buruk bir gülumseme aldı. Gözlerimi kapattım. Hemen uyuyup onu görmek istiyordum.
------
Gözlerimi aralayıp saate baktım. Saat sabah 7 idi. Kalkıp duşa girdim. Işimi halledip çıktım. Ceketim ve pantolonum deri siyah,içime ise beyaz t-shirt ve spor ayakkabısı giydim. Silahimı alıp aşağıya indim herkez hazırdi. Arabalara binip depoya gittik. Sessizce kapıya gidip,kapıyı açtık. İçeriye adımladım. Bacaklarım bir an durdu. O görüntüyü görmektense ölmeyi tercih ederdim. Taehyung'um sandalyeye bağlı,üstünde kırbaç izi,sigara,sıcak demir,bıçak ve jilet kesikleri vardı.Elleri ve ayakları sandalyeye bağlıydı. Gözümden 1 yaş düştü. Benim dokunmaya kıyamadığım elleri kandı. Gözlerini açtı. O zamanki korkusunu gözlerinde gördüm. Hala benim için endişeleniyordu.
"J-jimin"
Lanet olsun. Onu çok özlemiştim. Koşarak ona sarıldım. Aklıma yaraları gelince kollarımı gevşettim.
"N-neden buradasın? Burdan gitmelisin,lütfen"
Kafami kaldırıp gözlerine baktım. Bir damla yaş aktı onun gözünden,onunla birlikte benim kalbimin bir parçası koptu.
Bir anda kollarımdan birisi tuttu. Geriye çekildim. Bir tane adam girdi içeri. O an tiksindim ondan yüzünün yarısı yanık iğrenç bir adamdı.
"Ah,Jimin sevgilinin acı bağrışları muhteşemdi. Her işkencenin sonunda "jimin'i seviyorum,onun için dayanacağım." ah ne kadar klişe."
Taehyung'a döndü.
"Jimin dediğin kişi bu muydu? Peki seni onun önünde vurusam?"
Gözlerimi büyülttüm. Taehyung bana baktı,geri adama döndü.
"O-ona bir şey yapma,bana n-ne yaparsan yap."
Taehyung'u bir tane adam çözüp kaldırdı. Soo Cha 'nın yanına götürüp diz çöktürdü. Soo Cha saçını çekti. Taehyung'umun çilek kokan,benim her kokladığımda cennette gittiğim kahverengi tutamları. Acıyla bağırdı Taehyung.İçim parçalandı. Çırpınıyordum ama adam çok güçlüydü.
"Üvey babanı hatırlıyor musun?"
Taehyung'un gözleri korkuyla büyüdü. Bana hiç babasından bahsetmemişti.
"Ah,ondan korkuyorsun. Zaten kim babası tarafından dövülmek isterki."
İç çekip devam etti Soo Cha
"Hatırlıyor musun? Baban sana tecavüz edecekken polisler götürmüştü. O olaydan 4 yıl sonra bu gruba girmiştın. Şimdi baban işini cehennemde tamamlasın."
Taehyung'u çözen adam onu kaldırıp arkasından kollarını kenetledi. Soo Cha belinden silah çıkarttı. O an şimşekler çaktı beynimde ne yapıcağını anladim.
"Hayır,lütfen!? Yapma,yalvarırım!? Lütfen!? Ona zarar verme!?"
Bağırıyordum. Kafamı Taehyung'a çevirdiğimde gözgöze geldik.
"S-seni -seviyorum Jimin-ah.Senin için dayanmaya çalışacağım."
Ağlamaya başladım. Sol göğsünün hemen altına kurşun geldi. Hıçkırarak ağlıyordum. Beni tutan adam bırakip kaçtılar. Onlarla Namjoon hyunggil ilgileniyordu. Tam Taehyung düşecekken onu tuttum. Dizime yatırdım. Ağlayarak ağzını araladı
"Jimin-ah öp b-beni ,bu b-bana g-güç vericek.L-lütfen."
Kafamı sallayıp onu öpmeye başladım. Burukça gülümsediğini hissetim. Biraz onu öptükten sonra ağzıma değişik bir tat geldi. Kaşlarımı çattıp,kafamı kaldıracakken Taehyung daha fazla bastırdı. Ağzından kan geliyordu. Bir süre sonra alt dudağı titremeye başladı. Sonra Namjoon hyungun sesini duydum.
"Jimin onu arabaya götür hastaneye götürecekler."
Hemen kucağıa aldım. Zayıflamıştı. Hastaneden sonra yemek yedirmeliydim. Arabaya binip hastaneye geldik.Taehyung'u sedyeyle ameliyathaneye götürüp içeriye aldılar. Yere çöküp ağlamaya başladim. Ona bir şey olursa yaşayamazdım.

Senin İçin Dayandım SevgilimHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin