Azdırıcı (M) Final

156 12 1
                                    

Akşam olmuştu. Kutlama yüzünden baya yorulmuştum. Yatak odasına girdim. Taehyung ise benim iki katım yorulmuştu çünkü Jin hyung 1 kere bile oturtmamıştı. Şuan duştaydı. Taehyung ile birlikte olduğumuzda altta olan hep bendim. Bir kere ona "Taehyung bu kez sen altta olsan?" diye sorduğumda "Ben altta olmam."demişti.Namjoon hyung ve Jin hyungun her birlikte oldukarında Jin hyung alttaydı. Bir gün nasıl yaptıysa Namjoon hyung altta olmuştu. Elime telefonu alıp Jin hyung 'a mesaj attım.

Chimchim
Hyung sana birşey sorabilir miyim?

Jin Hyungum
Tabikide.

Chimchim
Hyung bir kere namjoon hyung uke olmuştu. Onu nasıl başardın?

Jin Hyungum
Eczaneden 2 tane azdırıcı al. Taehyung'a birisini ver. O kıçına sokabileceği bir penis arıyacak. Seninki ise penisini buyültecek.

Chimchim
Teşekkürler, Hyung. Iyi geceler.

Jin Hyungum
Rica ederim. Iyi geceler.

Odaya belinde havlu bağlı,üstünde ise hiçbirşey olmayan Taehyung girdi. Saçlarındaki damlalar ilk önce dudağına ordanda çıplak göğsüne akıyordu. Sertçe yutkunduğumda Taehyung kıkırdamıştı. Dur sen dur yarında böyle kıķîrdıya bilecek misin? Dolabın karşısına geçti. Boxer ve pijamalarını çıkarttı. Belinde ki havluyu çıkardığında sıkı kalçaları gözüktu. Lanet olsun hem sıkı hemde dolgunlardı. Yataktan kalkıp arkasında sarıldım. Bir an irkilsede sonradan beline sardığım ellerimin üstüne koydu.
"Jimin ah ben çok mutluyum."
"Bende yanimda sen olduğun sürece hep mutluyum."
Sonra ortamda bir süre sessizlik oldu. Ona üvey babası hakkında hiç soru sormamıştım. Ama şimdi sorucağım.
"Taehyung"
"Hmm?"
"Bana çocukluğunda ne olduğunu anlatırmısın? Üvey babanla aranda ne olduğunu?"
Ben geçıştirecek diye beklerken üstünü giyinince anlatıcağını söyledi. Ben de yatağa oturup üzerini giyinmesini bekledim. Üzerini giyinip,önüme oturdu. Sırtını yatak başlığına koyup konuşmaya başladı.
"Babamı 6 yaşımda kaybettim. Babam çok iyi bir insandı. Kanserdi. 4.evrede olduğu için yaşamıycaklarını söylediler. Tabi ben o zaman küçüktüm. Ölüm ne bilmiyodum. Babam öldükten 4 yıl sonra yani ben 10 yaşımdayken annem başkasıyla evlendi. O adama asla baba demedim. İsimlede seslenmedim. Ben 13 yaşıma gelene kadar iyi davrandı,oyuncaklar aldı,gezmelere götürdu. Bunlar olurken 14 yaşımda büyükannemin öldüğünü öğrendim. Tüm dünyam başıma yıkıldı. Kendi evimizden çok buyükannemin evinde zaman geçiriyordum. 15 yaşıma gelince o adamın hareketleri değışti. Bana sürekli ona "babacık" söylememi istemeye başladı. Ben bunu demeyince güzel bir azar yiyordum. Annemi kaybettim. Annem ölunce bana dokunmaya başladı."gözlerinden akmaya başlayan yaşlarla devam etti.
"Dokunmaya derken belime elliyor,bana dayanıyor,geceleri benimle yatıyordu. En sevdiği yerin ince belim olduğunu söylerdi. Bu hareketleri artmaya başladı. Bir gun akşam"sertçe yutkunduğunda bunu anlatmanın zor olduğunu anladım.
"Akşam eve geldi. Beni yatak odasına götürdü. Bağırsamda çağırsamda beni dinlemedi. Üstümü soymaya başladı. Eline kemer alıp karnıma vurmaya başladı. Hatırliyor musum? Birgun Taehyung o karnındaki yara izi nasıl oldu? demiştın. O adam bana kemerle vururken oldu. Ağladım,yalvardım. Sonra aşağıdan kapı kırılma sesi geldi. Song Cha polis çağırmiş. Polisler onu götürdü. 4 yıl tedavi gördüm. Iyi değildim. 19 yaşımda bu guruba katıldım. Şuanda 25 yaşındayım. Ve seninle 4 senedir mutluyum hayatıma girdiğin için teşekkur ederim. Seni seviyorum" gözlerindeki yaşlar fazlalaşınca kendime çekip sıkıca sarıldım. O da bana sarıldı. Yatağa yattım o da yanıma yattı. Göğsüme çektim. Belime kollarını sardı. Ikimizde kendimizi uykunun kollarına bıraktık.
Sabah
Gözlerimi açtım. Ayağa kaltığımda Taehyung'un olmadığını gördüm. Merdivenlerden inip mutfağa girdiğimde Tae'nin kahvaltı hazırladıgını gördüm. Ona yardim ettim. Ardından kahvaltı yaptık.
"Taehyung ben dışarı çıkacağım."
"Tamam. Görüşürüz sevgilim."dedi. Dudağına buse kondurup dışarıya çıktım. Mağazalara yürümeye başladım. Penis yüzüğü almam lazımdı. Telefonum çalmaya başladı. Elime alıp baktım. Taetae arıyordu.
"Efendim sevgilim?"
"Jimin ben yarım saatlığine dışarıya çıkacağım. Haberin olsun."
"Tamam görüşüz sevgilim."
Telefonu kapatıp mağaza ve eczaneden alıcaklarımı alıp eve döndüm. Kapı tıklattım. Karşıma sadece kalçasının altında biten beyaz bir gömlek giyinmiş Taehyung çıktı.. Hassiktir saçla kırmızıydı. Tanrım afet vardı karşımda.
"Hoş geldin Jiminie. "
"Hoşbulduk sevgilim."
İçeriye girdim.
"Taehyungie ben kendime kahve yapacağım sen ne istiyorsun?"
"Meyve suyu."
Mutfağa gidip kendime kahve yaptım. Taehyunga ise meyve suyu koydum. İçeceklere azdırıcıyı atıp içeriye gittim. Taehyung ile ben içeceklerimizi bitirmiştik. 5 dakika sonra Taehyung koltukta küçülmeye başladı. Azdırıcı işe yarıyordu. Ben ise sertleşmiştim. Taehyung birden kalkıp kucağıma oturdu. Ateşli bir öpüşme başlattı. Ben onun alt dudağı o ise benim üst dudağım ile uģraşıyordu. Bir anda kendini bana bastırdığında derince inledim. Kendini bana sürtmeye başladı. Öpücüğü sonlandırıp gömleğımin düğmelerini açmaya başladı.Çıkartması için öne eğildim. Onun düğmelerini açmaya başladım. Sırtından sıyırıp yere attım.Kucağımdan kalkıp beni yatak odasına sürüklemeye başladı. Yatak odasına girer girmez Taehyung yatıp beni üzerine çekti. Dudaklarıma yapıştı. Biraz onu öptükten sonra aşağıya kayıp boynunu öpüp,emmeye başladım. Taehyung ise bu sırada kısık kısık inliyordu. Sol tepeceği ağzıma alıp emmeye başladığımda tiz bir çığlık attı. Hasas yeri göğsü ve göbeğinde piercingdi, (nasıl yazıldiğını bilmiyorum bana yorumlarda söyler misiniz?)
Sol göğsúnden sağ göğsüne geçtim. Orayıda emip bıraktım. Karnında piercinge indim. İlk önce dilimi göbek deliğinin etrafında gezdırdim,sonra ise piercingi dişlerimle çekiştirmeye başladım.
"B-babacık!!"duyduğum şeyle kafamı Taehyung'a çevirdim. Kafasını arkaya atmış,dudaklarını ısırıyordu. Orda işimi bitirdikten sonra pantolonu ile birlikte boxerını indirdim. Penisi şişmişti. Azdırıcı olmasaydı da Taehyung benden çabuk etkileniyordu. İlk önce penisinin başındaki yarığa dilimi hafifçe soktuğumda hiç duymadığım bir inleme bıraktı. Sesi çok ince çıkmıştı. Dilimi penisinde boylu boyunca gezdirdim. Ağlamaklı bir inleme bırakıp,kalçasını kaldırdı. Onu daha fazla zorlamayarak penisini ağzıma alıp emmeye başladım. Ellerini hemen saçıma doladı.
"Siktir!!! Babacık çok güzek hisettiriyor!!! Ahhhh!!!"
Penisini boğazıma kadar değdirip yutkunduğumda daha fazla ve sesli inlemeye başladı.
"Jimin,geliyorum."kısık sesle dediğinde kafamı kaldırdım ve penis yüzüğünü taktım. Ağlamaklı bir inleme bıraktı. Yavaşça parmaklarımı ağzına götürdüm,lolipop emiyormuş gibi emiyor,dilini etrafında dolaştırıyordu. Bu yüzden daha fazla erekte oluyordum. Ellerimi çıkartıp,orta parmağımı yavaşça deliğine gönderdim. Ardından yuzük parmağımı gönderdim. Yavaşça makas hareketi yapmaya başladım. Deliğinım yeterince genişlediğini düşunerek parmaklarımı çıkardım. Elime lubleyi sıkıp penisime yaydım. Penisimi deliğine konumlandırdıp,yavaşça içine girmeye başladım. Acılı bir inleme bıraktı. Biraz bekledim.
"Devam et babacık."dedi kısık sesiyle. Hareket etmeye başladım. 1,2 dakika sonra acı inlemeleri zevk inlemelerine dönüştü. Hızımı artırdım. Ve daha da hızlandım. Her hızlandığımda inlemeleri artıyordu. Boşalacağımı anladığımda daha da hızlandım. Ve içine boşaldım. İçinden yavaşça çıktım.
"Babacık lutfen yüzüğü çıkart."dedi.
Yavaşça yüzüğü çıkardım. Çektim biraz ve o da hemen sonra boşaldı. Kısa bir duşun ardından yatağa yatırdım ve deliğine krem sürdüm. Göğsüme girdi.
"Iyi geceler Jiminie~"
"Iyi geceler Taehyungie~"
Biz her zaman mutlu olacaktık.

Kitabımız bitti. Beğendiniz mi? Arkadaşlar burayi güncelledim çunkü smut kısa olmuştu ve hiçbiriniz beğenmediğinize eminim. Bu yüzden yazdım. Ve finali saçmaydı. Vmin ile kalın.

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Nov 27, 2020 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Senin İçin Dayandım SevgilimHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin