Evine Hoşgeldin Taehyung

114 8 3
                                    

Jimin'den

Yüzüme vuran güneş ışığı ile gözlerimi açtım. Yanımda dünya güzeli bir melek uyuyordu. Yüzünü inceledim. Dudağının yanı yara,kaşı patlamıştı. Bunlar yüzünde olanlardı. Vücudu ise daha kötüydü. Onunla uyanmayı özlemiştim. Düşüncelerimden sıyrılıp,telefonumdan saate bakmıştım.Gözlerimi kocaman açtım. Saat 10 du ve Taehyung'un on buçuğa kadar yemek yemesi gerekiyordu. Taehyung'u uyandırmalıydım.
"Taehyung sevgilim hadi kalk. Uyan yemek yemelisin sora ise ilaç içmelisin."
Homurdanarak gözlerini açtı.
"Günaydın miniğim."
Tebessüm ettim.
"Günaydın sevgilim."deyip dudaklarına küçuk bir buse kondurdum.
"Hadi kalk. Ben sana yemeğini getireyim."
Uslu çocuklar gibi kafasını salladı.
Aşağıya inip Taehyung'a yemeğini aldım. Yukarıya çıktım.
Taehyung'a baktım. Içeride yoktu. Lavobadan musluk sesi gelince lavobada olduğunu anladım. Tepsiyi komjdini bıraktım. Sonra bellerimde kollar hissettim. Sonra Taehyung beni döndürmeye başladı. Aklıma yaralı olduğu gelince ona hafif bir kızgınlıkla söylendim.
"Taehyung indir beni yaralısın."
Beni indirmeyince ayağına hafif bir tekme attım. Ama biraz sert oldu sanirım. Taehyung bir anda yere düşmesiyle bende onunla birlikte düştüm. Dirseğim yarasına değince acı içinde bağırdı.
"Ahh!?"
Hızlıca üstünden kalkıp endişeli gözlerle Taehyung'a bakktım. Gözleri doludoluydu. Hasta önlügü kırmızı olmuştu. Gözlerimi korkuyla kocaman açtım. Hasta önlüğünün düğmelerini açtım. Yarası hafiften kanamıştı. Hemen kaldırıp yatağa oturttum. Çekmeceyi açıp sargı bezini alıp yarasını sardım.Aynı anda da ona kızıyordum.
"Sna beni bırakmanı söyledım.Ne diye beni dinlemezsinki?
Kafamı kaldırıp ona baktıgımda dokunsam ağlayacak gibiydi.
"Hey hey sakın ağlama. Kendine zarar vermemen için söyledim."
"Özür dilerim. Sana uzun süredir sarılamadıgım için seni dönderdim. Hem sende mutlu olursun diye."
Ona sıkıca sarıldım. Yemegini yedirdim.
1 ay sonra
Taehyung'u bugün hastaneden çıkarttım. Eve geldik. Odamızı yeniletmiştim. 4 ay sonra ilk kez odamızda uyuyacaktık.

Nasılsınız?
Bu bölüm içime hiç sinmedi.
Dıger bölüm smut.
Taehyung hakkında herşeyi öğreneceksiniz.

Senin İçin Dayandım SevgilimHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin