7 dio

287 4 0
                                    

U jutro sam se probudila oko 11. Otišla sam obaviti higijenu i obući se.Naj obićnija siva trenirka i krop-top majica crne boje će biti super. Probudila sam se vrlo dobro raspoložena otišla sam do kuhinje i pripremila palačinke s nutelom.Bogdan je došao u kuhinju u boksericama jer je tako spavao.Počele su mi se vrtjeti svakakve misli u mojoj glavi ali me iz misli trgnuo on.
B:mm palačinke
Ja:evo izvoli.Rekla sam zbunjeno.
Poljubio me na sred čela i počeo jesti.Najeli smo se i sjeli na kauč.
Ja:Bogdane imam sretne i tužne vesti.
B:aj prvo loše
Ja:danas se vračam u Zagreb
B:a dobre
Ja:uskoro ću doći opet
B:a kada je to uskoro
Ja:za 1-2 tjedna
B:a nedostajat ćeš mi
Ja:ćut ćemo se
Otišla sam do sobe i ispod njegovog jastuka jastuka sakrila čipkasti grudnjak.Vratila sam se kod Bogdana.Taj dan smo proveli družeći se .Oko pola šest Bogdan me otpratio do hotela a zatim do aerodroma Nikola Tesla.Izljubili smo se i izgrlili a onda su prozvali moj let.U Zagreb sam stigla za 2 i po sata.Vratila sam se u svoj stan i odlučila naručiti chicken nuggetse , pomfri , sladoled , bbq , fantu i sladoled.Znam puno sam stvari naručila ali gladna sam.Dok sam čekala da mi stigne hrana.Našla sam na netflix-u svoju omiljenu seriju Lucifer.Tako jebeno dobra serija , dolaze 2 nove sezone jupi.Nakon 20 min došla mi je hrana.E tako sad ja to jest krmad mogu žderati.Počela sam jesti kad mi je zazvonio mobitel.Bogdan je zvao na video poziv...Javila sam se.
B:e
Ja:bok , baš si našao trenutak
B:dobar tek
Ja:hvala
B:već mi nedostaješ
Ja:i ti meni.Nego pogledaj ispod jastuka
Pogledao je i našao moj čipkasti grudnjak.
B:Elaaa , vražičku mali
Ja:ups
B:izludičeš me.E znaš da su se mediji već raspisali jer smo se poljubili na aerodromu.
Ja: živo me zaboli oni su ljubomorne duše , e zvat ću te poslije hrana će mi se ohladiti...i tako je prošla 10 dana a ja i Bogdan smo cijelo vreme bili u pozivu isprdali se.Danas se vraćam natrag u Bg i planiram ostati tamo duže pa sam uzela 3 kofera i krenula na aerodrom.Nakon 2 i po sata sam došla , zvala sam taxy i otišla kod Bogdana.Pozvonila i Bogdan mi je otvorio.Skočila sam na njega i zagrlila ga.
Ja:falio si mi
B:i ti meni bebo

🔞Upozorenje perverzije slijede🔞

Poljubio me.Usne su mu bile mekane a poljubac grub ali opet tako opojan.Okus njegovih usana širio se mojim tjelom , srce mi je kucalo pre brzo , elektricitet mi je dopreo do svakog živca u tjelu. Opet sam sa osobom koja me čini srećnom , koja me čini ludom.Nisam više mogla da izdržim želim ga sad ili odmah.
Ja:Bogdane pričekaj me ovde
Odjurila sam u sobu i potražila onaj čipkasti grudnjak.Našla sam ga , odjenula njega i crne tange. Ups , baš sam zločesta.Da bi bilo zanimljivije obukla sam svoju odeću preko toga
Vratila sam se k Bogdanu.Smešio se vragolosto.
Ja:sad ćemo malo da se zabavimo
Rekla sam zavodljivo.Uzela sam stolac i posjela ga . Skinula sam majicu a ispod nje je bio spomenuti grudnjak.
B:Ela jesi svesna da izgledaš...mmm...previše sexy
Ustao je i primi me za sise
Ja:sjedi , za sad samo gledaš
Skinula sam hlače
B:nisam znao da imaš tange
Ja:kupila sam ih nedavno
B:za mene ?
Ja:možda
Krenula sam mu twerkati u krilu.Inače to radim kad mi je dosadno u svojoj sobi , za to nitko ne zna osim Megi.
B:Ela , previše me ložiš
Ja:vidim
Twerkala sam mu još malo u krilu a onda sam skinula grudnjak.Videla sam da me guta očima.Ugrizla sam se za usnicu."idemo u sobu" šapnula sam mu na uho.
Ja:sad nastupaš ti
B:konačno
Bacio me na krevet.Skinuo je moje tange i svoju odječu , ajme kakve pločice.
B:Kakav da budem
Ja:želim da isprobam grubu igru
B:okej al ako će da boli reci
Ja: znam šta želim
Navukao je kondom i zabio se u mene cijelom dužinom .Moram da priznam malo je bolelo ali bilo je pre dobro.Ubrzao je tempo i stvarno je bio grub , al tako prija.
B:jel boli
Ja:malo
B:evo usporit ću
Ja:ne , godi mi
B:ok
Dok se zabijao u mene mesio mi je sise.Ovo je savršeno.Sexali smo se tako još 10 min a onda smo legli zadihani.
B:jesi dobro , jel te boli šta , možda ovo nije bila dobra ideja.
Ja:smiri se dobro sam i bila je odlična ideja
Samo se nasmeao.
B:jel bi mogla da mi pušiš ?
Ja:nez nisam nikad
B:ne moraš ako ne želiš
Ja:hoću da probam
B:pa probaj onda
Krenula sam da mu pušim al nisam mogla nije mi bilo ugodno.
Ja:ne mogu , nije mi ugodno
B:ok , nije problem
Ja:sori , ne mogu
B:ma sve pet
Nasmešila sam se i poljubila ga.Opet te meke usne , pune ljubavi







Mladi i LudiDonde viven las historias. Descúbrelo ahora