نتجاوز البعض بضحكة، ونتجاوز البعض بدمعة، والبعض نتجاوزهم بمراتٍ عديدة من البكاء، والقليل جدًا من الناس نتجاوزهم بصدمة جافة خالية من أي ردات فعل.. تلك الصدمة التي تبقى في القلب إلى الأبد.!
" وجييه صباح يوم جديد مليان بالمفاجات بس مش زى كل مره للجميع لا ده ل روضه بسسس .......صحيت روضه ادت فرضها واتغدت ع طول لانها صحيت متاخر جداا جداا وفضلت تقلب الفون لحد م شبه احولت تقريبا 😂..... لقت مسج مبعوته بس كالعاده غبيه↗"
روضه: مين
#: مروان عبدالراضى ......
روضه: فيه حاجه ؟!
مروان: بصى انا عايز اقولك حاجه و ارجوكى اهدى
روضه بقلق:تمام ها؟
مروان في ريكورد: انا مليش ف اللف والدوران والهبل ده فهدخل ف الموضوع علطول ....انا بحبك جدااا والله ونفسي بس تحسي بيا ولو لمره واحده .... انا شوفتك من سنه كده كنتي ماشيه مع صحبتك ف الشارع وكنتي شغاله رط كلتي دماغي بصراحه 😂 انا لفت نظري ليكي هي لدغتك عسللل كده ولا كلمه عارفه تقوليها صح المهم فضلت ماشى وراكي ومستمتع بكلامكك وروحك الحلوه بعدها قدمت قدامكك عشان شوقتيني اني اشوفك لقيتك قمر ومتقوليش قليل الادب وكلام ده لا والله تاني انتي عسل كده وكيوت وقصيره مفيش حاجه وحشه فيكي بسم الله ما شاء الله ....بصراحه تانى كله كوم وعنيكي العسلي دي كوم تاني بصي تحفهه انا مش عارف اقولك اي ولا اي والله عمري مهلاقي زيكك ابدااا ومتزعليش مني انا فضلت ماشى وراكي لحد مروحتي بيتك وسالت عليكى ف منطقتك وعرفت عنك كل حاجه وفرحت جدا انك مش مخطوبه ولا حاجه والكل بيحبوكي ....انا ليا سنه مش عايز اكلمكك ولا اجي جنبك عشان عايز اتقدم واتجوزك عطول وتبقي معايا مش فاضي للارتباط وانتى بذات عايزك في حياتي واللي خلاني اتكلم انهارده اني بجد كنت لازم اعترفلك و نتكلم لحد سنتين كده انا بس عايز اضمن انك هتكوني ليا انا وبس انا عايز تديني فرصه واحده ممكن....؟!
( بعد ما مروان خلص الريكورد ليها وهي سمعته عملتله بلوك من غير متقول اي كلمه ....مكملتش خمس دقايق ولقيته بعتلها من رقم تانى)
مروان: حسي بيا يحس بيكي ربنا ي اوزعه😂♥️
روضه :افندم مين
مروان : انا اللي لسه مرزوع بلوك منك وبصي بقي لو عملتي اي انا وراكي وراكي
روضه :بقولك اي فكك مني وانت مرفوض
مروان: مرفوض مرفوض وهعمل اللي في دماغي
روضه : بقولك اي هي مش ناقصه اصلا
مروان: نسيت اقولك صح ...بيبقي شكلك قمر لما تتعصبي وترفعي حاجب وتنزلي حاجب وانا مستعد للبلوك لعلمكك😂
(روضه وبدون نقاش حدفتوه بلوك بعدها لقيت مسج مبعوته من رقمه وكاتب " للاسف بحبك فهستحملك عادي بس متقفيلهاش من كل حته كده وبعدين انا مش هبعت تانى عشان مزعلكيش بس تاكدي اني هظبط نفسى ف اسرع وقت عشان تبقي معايا وساعتها هتشوفي حبي ليك عامل ازاي ....و بلوك بلوك بقي ولا يهزني ع رايك😂😉 " مهمهاش ولا كلمه منه عادي جداا بعدها فضلت قاعده تفتكر كل ذكرياتها مع امجد وتضحك شويه وتبكي شويه وقعدت تفتكر لما كانت دايما بتجري عليه ف وقت زعلها وكان بكلمه واحده بيضحكها ....ولما كان اي حد يتريق عليها وتبكي وهو يضحكها برضو ويزود ثقتها ف نفسها ذكريات ولو مر عليها سنين عمرها مهتنساها ..... بعدها قامت تقعد شويه مع مامتها .....)
YOU ARE READING
تفاصيل♥
Romanceلقد أحببتك بقلب صادق.بقلب يأبى أن يسمع كلمة *أحبك* من أحد غيرك.بقلب لا يرى أحد سواك.بقلب أنت كنت حاكمه وكنت سكانه وكان لك حق التصرف فيه وكنت كل شئ بالنسبة له؛وأنت خنتنى بقلب لا يرانى.بقلب أنا لم أكن أمتلكه كما كنت تقول لى ولا أعلم شئ عنه.من قال أن م...