Josh' POV
"Jennifer! We zijn weer thuis!" roep ik door het huis. Wachtend op een antwoord.
"Mama?!" Jay en Lilly rennen de trap op.
"Jennifer?!" ik roep nog een keer maar nog steeds geen antwoord. Ik loop ongerust naar de badkamer op de begane grond van ons huis in de hoop dat ze daar misschien in bad zit of onder de douche staat.
Wanneer ik de hal in loop hoor ik geen douche of kraan stromen maar tranen.Ik klop zachtjes op de deur, "Jenny?"
Het gehuil wordt alleen maar erger en ik besluit om de deur te openen.
Jennifer ligt in het midden van de badkamer op de grond. Ik scan de badkamer af om te ontdekken wat er is gebeurt. Op het eerste moment zie ik niets maar dan zie ik een aan de kant gegooide zwangerschapstest.
Oh god.
"Oh liefje..." fluister ik en hurk naast haar neer. Ik streel zachtjes over Jennifer haar haar en til haar na een paar seconden van de koude vloer en houd haar in mijn armen.
"Shhsshhh... Rustig maar..."
Jennifer haar gehuil stopt langzaamaan en slaagt er in haar handen na 5 minuten van haar gezicht te halen.
"Hey..." glimlach ik. "wat is dit nou? Ga je me nu weer vertellen dat ik je strak niet meer normaal tegen me aan kan houden omdat er een babybuik in de weg zit?"
"Ik weet het niet, josh..." Jennifer slaat haar handen weer voor haar gezicht en begint op nieuw te huilen.
"Papa?"
Ik draai mijn nek om en zie Lilly in de deur opening staan, "prinsesje, mama is even verdrietig. Ga maar naar boven toe en met je poppen spelen. Ik kom zo even bij je, ja?"
Lilly knikt sipjes en kijkt nog even voor zo ver mogelijk naar Jennifer voordat ze naar boven loopt.
---
"Gefeliciteerd, Jennifer! Je bent opnieuw zwanger!" glimlacht Lauren.
Ik sla mijn hand voor mijn mond om mijn enorme glimlach te bedekken maar die verdwijnt snel als ik in Jennifer haar ogen kijk. Ongeloofwaardig blij.
"Jenny, lieverd, wat is er?"
"Niets? Hoezo?"
Ik zucht, "net zoals Katniss kan je totaal niet liegen. Nou kom op, wat is er? Wil je geen 3e kindje?"
"Jawel het is alleen... het voelt alsof alles heel snel gaat. Het is nog maar 4 jaar geleden dat Jay en Lilly op de wereld kwamen en nog maar 3 weken geleden dat we getrouwd zijn. Snap je?" legt Jennifer uit.
Ik knik. "Ik snap je volkomen maar wil je dan het kindje aborteren? Ik bedoel..." ik krijg een brok in mijn keel en tranen in mijn ogen. Zou Jennifer echt ons 3e kindje niet willen?
Jennifer schudt haar hoofd en ik glimlach weer. Net zoals Jennifer.
Eindelijk krijg ik waar ik op gewacht heb. Een 3e kindje!
---
Ik open de deur van het huis van mijn ouders omdat ze op Jay en Lilly hebben gepast terwijl Jen en ik naar het ziekenhuis gingen.
"Josh?!" mijn moeder stormt de trap af en geeft ons beide een knuffel.
"Mam, Jennifer en ik willen je graag wat vertellen," glimlach ik.
"Wat is dat, lieverd?"
"Dat je Jay, Lilly en pap even moet ophalen terwijl wij op jullie wachten in de woonkamer."
Mijn moeder lacht en rent weer naar boven. Jennifer en ik gaan in de woonkamer zitten, wachtend op onze kinderen en mijn ouders.
"Papa en mama!" Jay en Lilly stormen de trap af en springen in onze armen.
"Hey schatjes. Wij willen jullie graag wat vertellen, mag dat?" ze knikken en gaan bij mijn ouders staat.
"Jay en Lilly... jullie worden grote broer en zus!" roept Jennifer.
"Echt?" roepen ze en rennen naar Jennifer toe om haar te knuffelen.
"Geen grapje," lach ik en mijn ouders feliciteren ons en omhelzen mij.
De rest van de dag zijn Jennifer en ik bezig met verhalen van Jay en Lilly te horen over of ze een jongetje of een meisje willen, hoe hij of zij er uit ziet en we zijn bezig met al onze familie en vrienden te vertellen dat er nog een kleintje bij komt.
Ik kan niet wachtten tot dat we 9 maanden verder zijn en ik mijn 3e kindje in mijn armen houden kan.
💗✨💎💖
NOG EEN GELUKKIG NIEUW JAAR!!
Oh mijn god! Wat was 2014 een geweldig hunger games jaar maar een minder geweldig 'privéleven' jaar. Toch was het ondanks alle ellende een top jaar.
En daar wil ik jullie voor bedanken want mede dankzij jullie is dat gekomen!I love YOU ! 💗🙌⭐️✨
xxx
JE LEEST
Joshifer || The Time Of Our Lives | Sequel
Fanfiction[VERVOLG VAN: I HAVE LOVED YOU All THE TIME | Joshifer-x-Everlark] Het is eindelijk zo ver, Josh heeft Jennifer ten huwelijk gevraagd en zal dus met Jennifer trouwen. Ze heeft eindelijk lang genoeg gewacht en zal Jennifer Hutcherson worden. Alleen w...