-Hoofdstuk 1

500 24 2
                                    

-Jennifers POV

Ik glimlach naar mijn spiegelbeeld als ik in de spiegel kijk die mijn beste vriendin Lauren (A/N: volgens mij heet 1 van d'r beste vriendinnen zo maar weet't niet zeker. De rest van haar vriendinnen heb ik 'zelf bedacht' 🍕👰) neer gezet heeft in de woonkamer voordat ze naar het kasteeltje, waar ik straks zal trouwen, vertrokken is.

Ik ben in een lange witte jurk gehesen die ik samen met mijn moeder heb uitgekozen. Zelf vind ik hem prachtig en iedereen die mij al gezien heeft ook.

"Waar is mama?!"

Ik draai me om en loop een stukje naar de hal van die naar de voordeur gaat.

Lilly staat daar samen met mijn vader en beide glimlachen ze als ze mij zien. Voordat Lilly op me af rent zie ik dat mijn vader snel een traantje weg veegt.

"Mama!" gilt Lilly en ze rent op me af. Gelukkig heb ik geen hakken aan want anders weet ik zeker dat ik achterover gevallen was met de vaart die Lilly aan komt storen in mijn armen.

"Wat zie je er prachtig uit!" glimlach ik als ik Lilly opgetild en tegen mijn middel aan heb.

"Mama is nog mooier!" giechelt ze.

Ik lach en zet haar weer neer. Ze rent naar een van mijn vriendinnen genaamd Lynn toe, en samen poseren ze voor de fotograaf die foto's maakt voor ons trouwalbum.

Ik voel en hand op mijn schouder en draai me om.

"Pap," zeg ik en geef hem een knuffel. Hij drukt voorzichtig een kus op mijn wang en trekt me strak tegen zich aan. Ik weet hoe moeilijk hij deze dag vind. Zijn enige en jongste dochter gaat trouwen met een of andere man genaamd Josh Hutcherson, daar zit niemand nou bepaald op te wachten.(A/N: Sarcasme 🙌)

"Ik ben zo trots op je, Jennifer," zegt mijn vader glimlachend.

Ik lach, "pap, je doet net alsof ik voor het eerst in mijn leven een hele grote stap zet, waarom?"

"Omdat... Omdat ik mijn kleine meisje niet kwijt wil. Je betekend-"

"Jennifer, doe snel je schoenen aan! We moeten weg, lieverd," Lynn onderbreekt mijn vader ruig en geeft me mijn schoenen aan zodat ik ze aan kan doen.

Ik glimlach naar mijn vader en trek mijn schoenen aan.

---

Eindelijk is het zo ver. We zijn in het kasteeltje, wachtend tot de deuren opengaan en we naar de kamer mogen waar iedereen is, Josh, Jay, mijn moeder, broers, Josh zijn familie, al onze vrienden en natuurlijk onze beste vriend Liam.

Zodra er muziek begint te spelen worden de deuren geopend. Lilly loopt voorop en mijn vader en ik achter haar.

Ik glimlach naar Josh. Hij ziet er echt super knap uit, net zoals Jay. Mijn kleine jongen ziet er ook super knap uit. Lilly rent naar hem toe, ze geven elkaar een knuffel en gaan dan op hun speciale stoelen zitten.

Mijn vader geeft me een kusje op mijn wang en gaat dan naast mijn moeder zitten.

Josh pakt mijn handen en we gaan tegen over elkaar staan.

Het eindelijk zo ver. Ik word Jennifer Hutcherson.

---

"Lieve Josh, ik beloof je dat ik er altijd voor jou en de kinderen zal zijn. Hoe het er ook voor staat, ook al lig ik ziek op bed, verga ik van de pijn of andere gevallen, ik zal er hoe dan ook altijd voor jullie zijn. Mijn vader zei vroeger altijd tegen me: Jennifer, op een dag zal er iemand in je leven komen die je nooit meer kwijt wilt, je houd zo ontzetten veel van diegene dat je ook al lig je op sterven, je zult voor hem of haar zorgen. En ik weet, Josh, dat jij diegene bent," de tranen stromen over mijn en Josh' wangen maar ik praat door. "Ik zal altijd van je houden. Je zal altijd op nummer 1 staan en je bent daar zo vast gezegd dat je daar nooit meer weg zal kunnen komen. Ik hou van je, Josh. Met heel m'n hart. En daarom neem ik jou tot mijn wettige echtgenoot en beloof ik dat ik zal nakomen alles wat ik gezegd heb."

Josh geeft me een knuffel en ik voel de handjes van Jay en Lilly op mijn benen. Ik glimlach en Josh en ik vegen elkaars tranen voorzichtig weg.

"Oke," kucht Josh, "nu ben ik aan de beurt. Lieve, Jennifer," hij gooit het briefje naast hem neer en pakt mijn handen. "Eigenlijk hoort een belofte redelijk lang te zijn maar daar heb ik stiekem geen zin in dus dat ga ik ook niet doen. Ik hou van je. Ik hou van jou, Jay en Lilly. Ik wil jou en de kinderen nooit meer kwijt en zal daarom met heel mijn leven jullie beschermen, ik zal voor jullie klaar staan en jullie nooit in de steek laten, ik beloof het. Ik hou van je, Jennifer. Ook sta jij bij mij op nummer 1 en zal je daar nooit meer weg gaan. Ik hou van je, met heel mijn hart, ziel en daarom neem ik jou tot mijn wettige echtgenote en beloof ik dat ik driedubbel zal nakomen alles wat ik gezegd heb."

Josh geeft me een knuffel en iedereen klapt.

"Jennifer en Josh? Ik verklaar jullie nu tot man en vrouw!"

Josh klemt zijn handen om mijn wangen en voordat ik ook nog maar een keer adem kan halen raken onze lippen elkaar en weet ik dat ik vanaf nu Jennifer Shrader Hutcherson zal heten.

--- 👰💎💍🎶💋🎉 ---

Jeeejjj! T'eerste hoofdstuk is af !Ik hoop dat jullie tleuk vonden en dit boek net zo waarderen als de andere 😘😊

xx - 💏

Joshifer || The Time Of Our Lives | SequelWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu